kvrzica na penisu
(prestaro za odgovor)
Petar
2009-05-26 23:07:41 UTC
vec neko vrijeme sam imao kvrzice (2, sa svake strane glavica po jedna).
nisu bile bolne, imam osjecaj da su pokretne (pod kozom).
nakon nekog vremena (duzeg) kvrzica s lijeve strane je nestala, dok je s
desne strane jos prisutna.
cini mi se da je jednakog oblika, tvrdoce u erekciji, i u opustenom stanju.
doduse, imao sam problema sa nekim kondomima jer su postali preuski, ali
inace, nikakvih bolova uzrokovanih tim kvrzicama nisam imao.
otprilike je cm duga, a manje od cm siroka.

da li netko zna otprilike o cemu je rijec ?

hvala na eventualnim odgovorima.
Andrila
Kita ti je pocela rast, da se neces pretvorit u HULKA....
tetre