priątevi
(prestaro za odgovor)
mambo
2009-05-18 21:20:38 UTC
®ena sam, imam 30 godina. Odjednom su mi poèeli nekontrolirano izbijati
veliki pri¹tevi, na donjoj strani lica, oko brade i obraza. Veliki su,
bolni, i ne mogu ih istisnuti. Svaki dan ih naraste barem 4. Nikad prije
nisam imala takav ten. Drugih problema, u vidu pojaèane dlakavosti, poveæane
teŸine ili gubitka menstrualnog ciklusa, zasad nemam. Meðutim, pojavila mi
se vodena cista na dojci, ¹to dosada takoðer nisam imala.

Unatoè nastojanjima da dobijem uputnicu za hormonalne pretrage, nisam
uspjela. Navodno, da to ne moŸe biti hormonalni poremeæaj, ako mi je
menstrualni ciklus uredan.

Mi¹ljenje?
oN
2009-05-19 06:28:07 UTC
Post by mambo
[...]
Koliko imas zivinih plombi ( prvo odes dobrom stomatologu da ti uradi
detaljan pregled ut OPT i test vitaliteta, potrebni su i anamnesticki podaci
o povredama regije) i koliko struje u njima, koliko jedes slatko i
visokorafinirane ugljikohidrate, koje otrove jos apsorbujes??

Sve najbolje,
Zoran
mici
2009-05-19 11:10:33 UTC
Imam 30 god i to mi je nakon poroda buknulo...hormoni su bili skroz
ok..radila sam 4 puta pretrage tj jednom godisnje!
ja sam probala sve..APSOLUTNO SVE!!!! 4 godine sam se mucila..od
krema..napitaka..tableta ..doktora psihijatra..sve sam prosla sve probala
nikaj nije pomoglo..sve do 3 mjeseca antibebi pilula i sad mi je lice
savrseno cisto!i kura toga i sve ce biti ok.) Diane( one su najbolje za
takve stvari)

Sretno!
ja sam sretna jer mi je lice predivno:) konacno!
Zoran
m***@gmail.com
2009-05-19 13:23:30 UTC
Post by mici
[...]
Post by oN
(R)ena sam, imam 30 godina. Odjednom su mi počeli nekontrolirano izbijati
veliki priątevi, na donjoj strani lica, oko brade i obraza. Veliki su,
bolni, i ne mogu ih istisnuti. Svaki dan ih naraste barem 4. Nikad prije
nisam imala takav ten. Drugih problema, u vidu pojačane dlakavosti,
povećane teľine ili gubitka menstrualnog ciklusa, zasad nemam. Međutim,
pojavila mi se vodena cista na dojci, ąto dosada također nisam imala.
Unatoč nastojanjima da dobijem uputnicu za hormonalne pretrage, nisam
uspjela. Navodno, da to ne moľe biti hormonalni poremećaj, ako mi je
menstrualni ciklus uredan.
Miąljenje?
[...]
Zoran- Sakrij citirani tekst -
- Prikaži citirani tekst -
A što ako ona nema hormonalni poremećaj ? Ako žena možda radi negdje
gdje , šta ja znam.. mora nositi svojevrsnu zaštitnu masku (kirurgija
npr.), gdje je izložena nekakvom vanjskom utjecaju...? Možda nema
redovite odnose ? Možda želi zatrudnjeti..?
Pimpinell@
2009-05-19 19:47:54 UTC
<***@gmail.com> wrote in message news:69f91000-d47b-4215-b279-

A ¹to ako ona nema hormonalni poremeæaj ? Ako Ÿena moŸda radi negdje
gdje , ¹ta ja znam.. mora nositi svojevrsnu za¹titnu masku (kirurgija
npr.), gdje je izloŸena nekakvom vanjskom utjecaju...? MoŸda nema
redovite odnose ? MoŸda Ÿeli zatrudnjeti..?

A moŸda bi ti mogao konaèno poèeti kvotati kako treba :-/
mici
2009-05-20 07:09:28 UTC
pa nisam ni ja imala..to ti i govorim..ali su mi pomogle! a nece zivjeti 10
god na tabletama..ja sam ih pila 3 mjeseca!
trudnoca nakon par mjeseci je ok! ne odmah..ali nema rizika!!!
radim sa doktorima,na institutu ruder boskovic,i nema ni jednog koji kaze
nekaj negativno za pipule..naravno ako se uzimaju pod doktorskom kontrolom!!
mambo
2009-05-19 21:44:15 UTC
<***@gmail.com> wrote in message news:69f91000-d47b-4215-b279-***@s20g2000vbp.googlegroups.com...
On 19 svi, 13:10, "mici" <***@makniovoirb.hr> wrote:
[...]

Nemam redovite odnose, no mislim da to nije vaŸno ako se antibebi koristi
kao lijek. Ipak, diane mi se èine prejake za mene, plus, bojim se raka
dojke. Je li istina da antibebi pilule poveæavaju rizik? MoŸe li se isti
uèinak postiæi nekim blaŸim pilulama, npr. Cilest? Koliko dugo ih trebam pit
da bih dovela hormone u normalu - ako je to uopæe (najvjerojatnije jest)
hormonalni poremeæaj? Hoæe li mi lice zauvijek bit ovakvo, èim stanem pit
antibebi, opet pri¹tevi? Do prije par tjedana ovako ne¹to mi je bila
nepoznanica....jel to sad "trajno" stanje?
oN
2009-05-20 06:15:35 UTC
Post by mambo
hormonalni poremeæaj? Hoæe li mi lice zauvijek bit ovakvo, èim stanem pit
antibebi, opet pri¹tevi? Do prije par tjedana ovako ne¹to mi je bila
nepoznanica....jel to sad "trajno" stanje?
Pazi ovo: pukla ti je cijev u stijenki, zidu, kakogod. Sto ces ciniti?
Raspravljati o tome kojom bojom ces ga malati ili ces sanirati pukotinu?

Otidi stomatologu i reguliraj ishranu, zid ce se sam namalati. Kuzis?

Sve najbolje,
Zoran
mici
Zoran
mambo
2009-05-20 16:38:16 UTC
Post by mici
joj to sam i ja sve prosla..nikaj ne pomaze..profesionalna sam sportasica
i prehrana u savrsenom redu i nema veze sa pristevima!!!
Ja isto ne mislim da ima veze s pri¹tevima i najradije bih pila te
antibebi...samo 3 mjeseca, kaŸe¹? I koliko ti je lice veæ èisto?
mambo
2009-05-20 16:39:03 UTC
- pardon, mislim da ne vjerujem da ima veze s _hranom_
m***@gmail.com
2009-05-20 17:50:44 UTC
Post by mambo
Post by mici
joj to sam i ja sve prosla..nikaj ne pomaze..profesionalna sam sportasica
i prehrana u savrsenom redu i nema veze sa pristevima!!!
Ja isto ne mislim da ima veze s priątevima
- pardon, mislim da ne vjerujem da ima veze s _hranom_
Može imati veze i sa ishranom, ali u smislu alergijske reakcije...-
Tako sam informiran.
E, moja baby nema prišteve kada sam joj čest gost, ali kada me nema
mjesec dana, pojave joj se, ali malo, ja ih jedva i kužim
mici
2009-05-21 06:53:00 UTC
ja sam ih pila samo 3 mjesca ali kazu da su 2 kure taman...pa kad pocnes
piti vidi za koliko ce se poceti popravljati! ja ih sad ne pijem vec nekih 8
mjeseci i zasita mi je super lice! ima onih pms pristica..par dana prije
menge ali ih uopce ne diram..natunkam ih nekom kremom ili et.uljem od
cajevca i sve super! nema pudera vise,..))))))))
m***@gmail.com
2009-05-20 17:46:24 UTC
A ąto ako ona nema hormonalni poremećaj ? Ako ľena moľda radi negdje
gdje , ąta ja znam.. mora nositi svojevrsnu zaątitnu masku (kirurgija
npr.), gdje je izloľena nekakvom vanjskom utjecaju...? Moľda nema
redovite odnose ? Moľda ľeli zatrudnjeti..?
Nemam redovite odnose, no mislim da to nije vaľno ako se antibebi koristi
kao lijek. Ipak, diane mi se čine prejake za mene, plus, bojim se raka
dojke. Je li istina da antibebi pilule povećavaju rizik? Moľe li se isti
učinak postići nekim blaľim pilulama, npr. Cilest? Koliko dugo ih trebam pit
da bih dovela hormone u normalu - ako je to uopće (najvjerojatnije jest)
hormonalni poremećaj? Hoće li mi lice zauvijek bit ovakvo, čim stanem pit
antibebi, opet priątevi? Do prije par tjedana ovako neąto mi je bila
nepoznanica....jel to sad "trajno" stanje?
Moja seki kaže da obvezno moraš liječniku, i posavjetovati se s njim.
Navodno, neke tabletice (kontracepcijske naravno) mogu ''djelovati kao
lijek'', ali prije moraš napraviti pretrage kako bi ti on/ona prepisao/
la odgovarajuće medikamente (tabletice) i obvezno se pridržavati uputa
liječnika o doziranju, kako bi se izbjegle moguće komplikacije, pa i
ozbiljniji hormonalni poremećaj. Također, njeno je mišljenje da uzmeš
uputnicu za ''kožnog'' ( dermatologa ), i odeš njemu prvo na pregled,
jer ne preporučuje ti ''antibebi''. Po njoj , žene najrađe same odu u
ljekarnu, odaberu, kupe.. i tu nastaje problem.
mici
2009-05-21 06:55:31 UTC
zato se i dogaðaju onakve smrti kao nedugo! BEZ DOKTORA IH NE UZIMAJ!reci
ginièu za lice i kaj misli da uzme¹ anti beby ..kad on kaŸe ok onda ih
pij..ali moj prijatelj koji je inaèe ginekolog u who-u (svjetska zdrastvena
organizacija) je zaista vrhunski ginekolog i kaŸe kako su diane zapravo
najbolje kod pri¹teva!špa eto,probaj!
A ±to ako ona nema hormonalni poremeæaj ? Ako µena moµda radi negdje
gdje , ±ta ja znam.. mora nositi svojevrsnu za±titnu masku (kirurgija
npr.), gdje je izloµena nekakvom vanjskom utjecaju...? Moµda nema
redovite odnose ? Moµda µeli zatrudnjeti..?
Nemam redovite odnose, no mislim da to nije vaµno ako se antibebi koristi
kao lijek. Ipak, diane mi se èine prejake za mene, plus, bojim se raka
dojke. Je li istina da antibebi pilule poveæavaju rizik? Moµe li se isti
uèinak postiæi nekim blaµim pilulama, npr. Cilest? Koliko dugo ih trebam
pit
da bih dovela hormone u normalu - ako je to uopæe (najvjerojatnije jest)
hormonalni poremeæaj? Hoæe li mi lice zauvijek bit ovakvo, èim stanem pit
antibebi, opet pri±tevi? Do prije par tjedana ovako ne±to mi je bila
nepoznanica....jel to sad "trajno" stanje?
Moja seki kaŸe da obvezno mora¹ lijeèniku, i posavjetovati se s njim.
Navodno, neke tabletice (kontracepcijske naravno) mogu ''djelovati kao
lijek'', ali prije mora¹ napraviti pretrage kako bi ti on/ona prepisao/
la odgovarajuæe medikamente (tabletice) i obvezno se pridrŸavati uputa
lijeènika o doziranju, kako bi se izbjegle moguæe komplikacije, pa i
ozbiljniji hormonalni poremeæaj. Takoðer, njeno je mi¹ljenje da uzme¹
uputnicu za ''koŸnog'' ( dermatologa ), i ode¹ njemu prvo na pregled,
jer ne preporuèuje ti ''antibebi''. Po njoj , Ÿene najraðe same odu u
ljekarnu, odaberu, kupe.. i tu nastaje problem.
m***@gmail.com
2009-05-21 18:05:17 UTC
zato se i događaju onakve smrti kao nedugo! BEZ DOKTORA IH NE UZIMAJ!reci
giniču za lice i kaj misli da uzmeą anti beby ..kad on kaľe ok onda ih
pij..ali moj prijatelj koji je inače ginekolog u who-u (svjetska zdrastvena
organizacija) je zaista vrhunski ginekolog i kaľe kako su diane zapravo
najbolje kod priąteva!¨pa eto,probaj!
A ±to ako ona nema hormonalni poremećaj ? Ako µena moµda radi negdje
[...]
dojke. Je li istina da antibebi pilule povećavaju rizik? Moµe li se isti
učinak postići nekim blaµim pilulama, npr. Cilest? Koliko dugo ih trebam
[...]
Moja seki kaľe da obvezno moraą liječniku, i posavjetovati se s njim.
Navodno, neke tabletice (kontracepcijske naravno) mogu ''djelovati kao
lijek'', ali prije moraą napraviti pretrage kako bi ti on/ona prepisao/
la odgovarajuće medikamente (tabletice) i obvezno se pridrľavati uputa
liječnika o doziranju, kako bi se izbjegle moguće komplikacije, pa i
ozbiljniji hormonalni poremećaj. Također, njeno je miąljenje da uzmeą
uputnicu za ''koľnog'' ( dermatologa ), i odeą njemu prvo na pregled,
jer ne preporučuje ti ''antibebi''. Po njoj , ľene najrađe same odu u
ljekarnu, odaberu, kupe.. i tu nastaje problem.- Sakrij citirani tekst -
- Prikaži citirani tekst -
Mici, a zašto meni to pišeš ? Ja bi (vjerovatno) uzeo tebe i to bez
savjetovanja s liječnikom :-))
P.S Ako moja ''mici'' ovo vidi, nadrapao sam. Fala Bogu znam kako ju
''smiriti''
mici
2009-05-22 06:43:51 UTC
:-)))
zato se i dogadaju onakve smrti kao nedugo! BEZ DOKTORA IH NE UZIMAJ!reci
ginicu za lice i kaj misli da uzmea anti beby ..kad on kale ok onda ih
pij..ali moj prijatelj koji je inace ginekolog u who-u (svjetska
zdrastvena
organizacija) je zaista vrhunski ginekolog i kale kako su diane zapravo
najbolje kod priateva!špa eto,probaj!
A ±to ako ona nema hormonalni poremecaj ? Ako µena moµda radi negdje
[...]
kao lijek. Ipak, diane mi se cine prejake za mene, plus, bojim se raka
dojke. Je li istina da antibebi pilule povecavaju rizik? Moµe li se isti
ucinak postici nekim blaµim pilulama, npr. Cilest? Koliko dugo ih trebam
pit
da bih dovela hormone u normalu - ako je to uopce (najvjerojatnije jest)
hormonalni poremecaj? Hoce li mi lice zauvijek bit ovakvo, cim stanem
pit
antibebi, opet pri±tevi? Do prije par tjedana ovako ne±to mi je bila
nepoznanica....jel to sad "trajno" stanje?
Moja seki kale da obvezno moraa lijecniku, i posavjetovati se s njim.
Navodno, neke tabletice (kontracepcijske naravno) mogu ''djelovati kao
lijek'', ali prije moraa napraviti pretrage kako bi ti on/ona prepisao/
la odgovarajuce medikamente (tabletice) i obvezno se pridrlavati uputa
lijecnika o doziranju, kako bi se izbjegle moguce komplikacije, pa i
ozbiljniji hormonalni poremecaj. Takoder, njeno je mialjenje da uzmea
uputnicu za ''kolnog'' ( dermatologa ), i odea njemu prvo na pregled,
jer ne preporucuje ti ''antibebi''. Po njoj , lene najrade same odu u
ljekarnu, odaberu, kupe.. i tu nastaje problem.- Sakrij citirani tekst -
- Prikazi citirani tekst -
Mici, a zasto meni to pises ? Ja bi (vjerovatno) uzeo tebe i to bez
savjetovanja s lijecnikom :-))