Discussion:
Figurella? Iskustva...
(prestaro za odgovor)
e***@googlemail.com
2006-11-07 07:49:28 UTC
Permalink
Unaprijed se ispricavam ako sam pogrijesio gupu, ali nisam nasao nista
blize temi...

Radi se o tome da cura trazi neki tretman mrsavljenja/oblikovanja
tijela, ali neki malo bolji valjda, ne one tipa masazice/ cijedjenje
vode iz tijela ili sta vec. I nasla je ono sto joj se svidja, nekakav
personalizirani program u Figurelli. Valjda se temelji i na vjezbama i
na ucenju pravilnoj prehrani i tako nekim stvarima. Kaze da je joj se
ljudi cine ozbiljno i profesionalno, da sve sto govore ima smisla i
logike, te da joj garantiraju da ce za toliko mjeseci izgubiti toliko
cm u bas tom dijelu tijela... Ali je cijena paprena, oko 17000kn.
Pa me zanima, ima li netko ili zna li netko nekoga tko je prosao takav
tretman, neka iskustva, misljenja ili nesto slicno?
Cisto da ako vec mislimo dat te pare, da znamo da to vrijedi. A ne
ovo-ono i slicna spika.

Unaprijed hvala svima na konstruktivnim odgovorima. :)

Pozdrav, Edi.
(BTW radi se o Rijeci, neznam ako ima kakvih razlika.)
Edina
2006-11-07 08:09:38 UTC
Permalink
Post by e***@googlemail.com
Unaprijed se ispricavam ako sam pogrijesio gupu, ali nisam nasao nista
blize temi...
Radi se o tome da cura trazi neki tretman mrsavljenja/oblikovanja
tijela, ali neki malo bolji valjda, ne one tipa masazice/ cijedjenje
vode iz tijela ili sta vec. I nasla je ono sto joj se svidja, nekakav
personalizirani program u Figurelli. Valjda se temelji i na vjezbama i
na ucenju pravilnoj prehrani i tako nekim stvarima. Kaze da je joj se
ljudi cine ozbiljno i profesionalno, da sve sto govore ima smisla i
logike, te da joj garantiraju da ce za toliko mjeseci izgubiti toliko
cm u bas tom dijelu tijela... Ali je cijena paprena, oko 17000kn.
Pa me zanima, ima li netko ili zna li netko nekoga tko je prosao takav
tretman, neka iskustva, misljenja ili nesto slicno?
Cisto da ako vec mislimo dat te pare, da znamo da to vrijedi. A ne
ovo-ono i slicna spika.
Unaprijed hvala svima na konstruktivnim odgovorima. :)
Pozdrav, Edi.
(BTW radi se o Rijeci, neznam ako ima kakvih razlika.)
17000?!?!
Mislim svaka cast ekipi u figureli ili kako se vec zove, ali moj savjet je
da si cura sacuva novce i ako zeli mrsaviti na odredjenim mjestima (struk,
guza, bedra...) neka si plati trenera u bilo kojem fitnes centru, koji ce
smisljati program vjezbi prema njezinim zeljama. sto se tice pravilne
prehrane i to se moze regulirati i bez tolikih novaca. ne moras bas biti
magistar ili doktor da znas da ti je zdravije unositi vise voca i povrca
nego junk fooda. ima dosta literature o zdravoj prehrani, neka procita, vidi
sta bi joj najbolje odgovaralo i sama si smisli jelovnik. plus fizicka
aktivnost i smrsavit ce.
mislim da je ovaj program u figureli samo uzimanje novca ocajnom narodu. jer
oni se isto ravnaju prema literaturi i prema pravljenju programa vjezbi
prema zelji osobe. sve to mozete i bez njih i daleko jeftinije.....
Suncana
2006-11-07 08:28:22 UTC
Permalink
Post by e***@googlemail.com
Kaze da je joj se
ljudi cine ozbiljno i profesionalno, da sve sto govore ima smisla i
logike, te da joj garantiraju da ce za toliko mjeseci izgubiti toliko
cm u bas tom dijelu tijela...
Nadam se da uvidjas kontradikciju u gore citiranoj recenici
koja automatski eliminira ozbiljnost i profesionalnost onih
koji takav program nude.
Centimetri na tocno odredjenom dijelu tijela gube se samo
liposukcijom.

Jedino kaj bu skresalo centimetre je pravilna prehrana
i vjezbanje, al' i to bu svud po malo, a ne samo u struku
ili na guzici.
--
Suncana
Bambam
2006-11-07 08:36:31 UTC
Permalink
Post by e***@googlemail.com
Unaprijed se ispricavam ako sam pogrijesio gupu, ali nisam nasao nista
blize temi...
Radi se o tome da cura trazi neki tretman mrsavljenja/oblikovanja
tijela, ali neki malo bolji valjda, ne one tipa masazice/ cijedjenje
vode iz tijela ili sta vec. I nasla je ono sto joj se svidja, nekakav
personalizirani program u Figurelli. Valjda se temelji i na vjezbama i
na ucenju pravilnoj prehrani i tako nekim stvarima. Kaze da je joj se
ljudi cine ozbiljno i profesionalno, da sve sto govore ima smisla i
logike, te da joj garantiraju da ce za toliko mjeseci izgubiti toliko
cm u bas tom dijelu tijela... Ali je cijena paprena, oko 17000kn.
Pa me zanima, ima li netko ili zna li netko nekoga tko je prosao takav
tretman, neka iskustva, misljenja ili nesto slicno?
Cisto da ako vec mislimo dat te pare, da znamo da to vrijedi. A ne
ovo-ono i slicna spika.
Unaprijed hvala svima na konstruktivnim odgovorima. :)
Pozdrav, Edi.
(BTW radi se o Rijeci, neznam ako ima kakvih razlika.)
17.000 kuna????
koliko to traje?

a sada moje misljenje:
ako imas toliko novaca, plati. Ako si je tvoja cura utuvila u glavu da ce
joj to pomoci, nema sanse da joj to izbijes iz glave tako da nemoj ni
pokusavati, plati i budi tiho :)
Da li ce poslje tretmana cura izgledati kao Angelina Jolie? Nece. Mozda da
joj platis par seansi kod psihologa?
A sad dosta zezancije.Moja cura je prehrambeni inzenjer i ima par kila viska
pa mislim da znam u cemu je najveci problem: u genetici. Ako ti je cura
sklona debljanju to je jednostavno tako.Jedino sto joj moze pomoci je
aktivno bavljenje nekim sportom (iliti redovito pohadjanje fitnessa) i
zeljezna disciplina sto se tice prehrane.Znaci: broji se svaka kalorija.
No, najcesce se sve svodi na neku dijetu i onda ode koja kila da bi se nakon
dijete opet jos vise nalovilo.
Na kraju preporucujem ono sto ti je i Edina preporucila u drugom postu: prog
uglaj i informiraj se o zdravoj prehrani (ne moras ici u ekstreme pa se
prebaciti na makrobiotiku), nema tu neke velike mudrosti, zna se sto je
zdravo a sto ne i zna se sto ima koliko kalorija te koliko je kalorija
potrebno dnevno. I posalji curu u neki fitnes.Najbolje je da ides s njom ili
da platis fitnes i nekoj njezinoj frendici, jer ono sto njoj vjerojatno
najvise treba je netko tko ce je podrzavati u svemu tome (pod podrskom
mislim u biti na kontrolu ;)
e***@googlemail.com
2006-11-07 09:05:47 UTC
Permalink
Evo da se nadovezem dalje... Zato sam pitao ako je netko bio. :)

Koliko mi je pricala, stvar je ovakva. U toj Figurelli radi netko (li
rade po njegovom programu, neznam vise) tko je cijenjeni svjetski
strucnjak sa nekoliko nagrada na podrucju gubljenja masnih naslaga.
Program za nju je osmisljen tako, da kroz narednih 10mj 2x tjedno ona
dolazi na taj tretman. Sam tretman se sastoji od pola sata vjezbe u
nekom inkubatoru na odredjenoj konstatnoj temperaturi (na kojoj je taj
netko uvidio da se masne naslage najbrze skidaju i za to bio
nagradjen). Sad kakve vjezbe i za sta, neznam. Nakon toga je pola sata
ozonizacije u necemu,ona zna. :) Uz sve to sloze ti i pravilnu
prehranu.
Jedino sto me intrigira je bas cinjenica da ti oni GARANTIRAJU da ces
ti nakon tih 10mj imati tu kilazu koju zelis i bas te centimetre koje
zelis (tipa opseg ovoga i onoga). E sad kako ti oni garatiraju, dali
vracaju pare ili na neki drugi nacin, to neznam, valjda cura zna. :)

Inace ok, cura se hrani po zoni, ide na pilates, i ono, trudi se
zivjeti zdravo i biti aktivna... Sve to stoji, i sve to znam, o zdravoj
prehrani i blabla....

Svi odgovori su dobrodosli, naravno, ali bas zelim cuti nekoga tko je
tamo bio ili se razumije u njihov nacin rada zbog komentara iz prve
ruke.
Penta
2006-11-07 09:34:46 UTC
Permalink
Post by e***@googlemail.com
Svi odgovori su dobrodosli, naravno, ali bas zelim cuti nekoga tko je
tamo bio ili se razumije u njihov nacin rada zbog komentara iz prve
ruke.
Jedna moja kolegica je krenula prošle godine i išla redovito i prilično
se držala svih preporuka o prehrani. Nešto je izgubila, ali ništa drastično.
e***@googlemail.com
2006-11-07 10:19:41 UTC
Permalink
Znaci, steta para... Hvala na odgovoru. :)
Post by Penta
Jedna moja kolegica je krenula prošle godine i išla redovito i prilično
se držala svih preporuka o prehrani. Nešto je izgubila, ali ništa drastično.
Penta
2006-11-07 10:43:45 UTC
Permalink
Post by e***@googlemail.com
Znaci, steta para... Hvala na odgovoru. :)
Nema na čemu. :-)

Inače, meni se isto čini da joj je Edinin prijedlog o osobnom treneru
najbolji, kad je već spremna potrošiti tolike novce.
Kenny ( Andrej Horvat )
2006-11-07 11:01:14 UTC
Permalink
Post by Penta
Post by e***@googlemail.com
Znaci, steta para... Hvala na odgovoru. :)
Nema na čemu. :-)
Inače, meni se isto čini da joj je Edinin prijedlog o osobnom treneru
najbolji, kad je već spremna potrošiti tolike novce.
Samo joj taj novac niti sa osobnim trenerom nece dugo potrajati ako ce
biti po njegovom.
--
I´m learning all about my life
by looking through her eyes
Edina
2006-11-07 12:03:24 UTC
Permalink
Post by e***@googlemail.com
Znaci, steta para... Hvala na odgovoru. :)
Nema na èemu. :-)
Inaèe, meni se isto èini da joj je Edinin prijedlog o osobnom treneru
najbolji, kad je veæ spremna potro¹iti tolike novce.
Samo joj taj novac niti sa osobnim trenerom nece dugo potrajati ako ce
biti po njegovom.


ne moze biti po njegovom. ona kaze sta zeli, on slozi program koji joj mora
pokazati i pojasniti. cijena mjesecno ne smije prelaziti 500kn, dakle
izrada programa, njegov nadzor 2 do 3 puta tjedno, ovisno kako se dogovore.
koliko dugo ce to trajati opet ovisi o tome sta cura zeli. moze trajati dva
mjeseca, moze dve godine.... bilo kako bilo, to je daleko jeftinija
varijanta onoga sto u figureli nude za 17000
Kenny ( Andrej Horvat )
2006-11-07 19:25:55 UTC
Permalink
Post by Edina
ne moze biti po njegovom. ona kaze sta zeli, on slozi program koji joj mora
pokazati i pojasniti. cijena mjesecno ne smije prelaziti 500kn, dakle
izrada programa, njegov nadzor 2 do 3 puta tjedno, ovisno kako se dogovore.
12 treninga za 500 kn ? Sumnjam da ces za te novce naci nekog tko zna
jako dobro sto radi + sto ce vrlo brzo razgovor krenuti u smjeru
cudotvornih pripravaka Made in Bulgaria.
--
I´m learning all about my life
by looking through her eyes
Edina
2006-11-08 07:43:17 UTC
Permalink
Post by Edina
ne moze biti po njegovom. ona kaze sta zeli, on slozi program koji joj mora
pokazati i pojasniti. cijena mjesecno ne smije prelaziti 500kn, dakle
izrada programa, njegov nadzor 2 do 3 puta tjedno, ovisno kako se dogovore.
12 treninga za 500 kn ? Sumnjam da ces za te novce naci nekog tko zna
jako dobro sto radi + sto ce vrlo brzo razgovor krenuti u smjeru
cudotvornih pripravaka Made in Bulgaria.


u nekom od postova sam napisala da je kod nas tako, zg je mozda skuplji. ali
ako uzmes u obzir da se kod nas fitnes placa 150kn mjesecno da se sam tamo
natezes, ne vidim zasto bi izrada vjezbi kostala vise od toga. nije da mi
kucu gradi :) a bome niti ga tko placa da vjezba za mene ili nekog
drugog.....
Kenny ( Andrej Horvat )
2006-11-08 08:19:52 UTC
Permalink
Post by Edina
u nekom od postova sam napisala da je kod nas tako, zg je mozda skuplji. ali
ako uzmes u obzir da se kod nas fitnes placa 150kn mjesecno da se sam tamo
natezes, ne vidim zasto bi izrada vjezbi kostala vise od toga. nije da mi
kucu gradi :) a bome niti ga tko placa da vjezba za mene ili nekog
drugog.....
Razgovaramo o priucenom studentu koji radi u teretani ili o
profesionalnomn privatnom treneru koji tih sat vremena radi iskljucivo s
tobom i koji dolazi samo zbog tebe ? Ove prve ne zelim niti
spominjati, a ovi drugi kostaju znatno vise.
--
I´m learning all about my life
by looking through her eyes
Edina
2006-11-08 08:30:20 UTC
Permalink
Post by Edina
u nekom od postova sam napisala da je kod nas tako, zg je mozda skuplji. ali
ako uzmes u obzir da se kod nas fitnes placa 150kn mjesecno da se sam tamo
natezes, ne vidim zasto bi izrada vjezbi kostala vise od toga. nije da mi
kucu gradi :) a bome niti ga tko placa da vjezba za mene ili nekog
drugog.....
Razgovaramo o priucenom studentu koji radi u teretani ili o
profesionalnomn privatnom treneru koji tih sat vremena radi iskljucivo s
tobom i koji dolazi samo zbog tebe ? Ove prve ne zelim niti
spominjati, a ovi drugi kostaju znatno vise.


Govorimo o osobi koja radi tamo a sebe naziva profesionalnim trenerom. Do
sada nikoga nisam trazila diplomu :)
Naravno, imas pravo i ti, postoje svakojaki zaposlenici, od visih kuhara do
profesora engleskog koji se nazivaju profi trenerima ali zato se ni ne ide u
bilo koju teretanu ili fitnes centar. Jednostavno, po preporuci.....
Kenny ( Andrej Horvat )
2006-11-08 08:39:38 UTC
Permalink
Post by Edina
Govorimo o osobi koja radi tamo a sebe naziva profesionalnim trenerom. Do
sada nikoga nisam trazila diplomu :)
Naravno, imas pravo i ti, postoje svakojaki zaposlenici, od visih kuhara do
profesora engleskog koji se nazivaju profi trenerima ali zato se ni ne ide u
bilo koju teretanu ili fitnes centar. Jednostavno, po preporuci.....
Dakle, razgovaramo o zaposleniku teretane koji osim sto tebe trenira
dodaje kljuceve, mucka shakeove i provjerava tko ulazi/izlazi.
Takvi ne spadaju pod osobne trenere i nema ih smisla spominjati u
navedenom kontekstu, niti usporedivati cijene.
--
I´m learning all about my life
by looking through her eyes
Edina
2006-11-08 08:46:47 UTC
Permalink
Post by Edina
Govorimo o osobi koja radi tamo a sebe naziva profesionalnim trenerom. Do
sada nikoga nisam trazila diplomu :)
Naravno, imas pravo i ti, postoje svakojaki zaposlenici, od visih kuhara do
profesora engleskog koji se nazivaju profi trenerima ali zato se ni ne ide u
bilo koju teretanu ili fitnes centar. Jednostavno, po preporuci.....
Dakle, razgovaramo o zaposleniku teretane koji osim sto tebe trenira
dodaje kljuceve, mucka shakeove i provjerava tko ulazi/izlazi.
Takvi ne spadaju pod osobne trenere i nema ih smisla spominjati u
navedenom kontekstu, niti usporedivati cijene.


Ne, ja govorim o zaposleniku, kojem recimo ja kazem da zelim stanjiti struk
i ucvrstiti bedra i on onda radi program vjezbi s naglaskom na ono dvoje sto
najvise zelim. i tamo je dok vjezbam, ispravlja me, motivira (u mom slucaju
vrlo pozeljno) i sl.
Kenny ( Andrej Horvat )
2006-11-08 09:08:27 UTC
Permalink
Post by Edina
Ne, ja govorim o zaposleniku, kojem recimo ja kazem da zelim stanjiti struk
i ucvrstiti bedra i on onda radi program vjezbi s naglaskom na ono dvoje sto
najvise zelim. i tamo je dok vjezbam, ispravlja me, motivira (u mom slucaju
vrlo pozeljno) i sl.
Dobar neki zaposlenik koji zna vjezbe za ciljano smanjivanje struka,
koliko god da trazi puno ga placas :)
--
I´m learning all about my life
by looking through her eyes
Edina
2006-11-08 10:22:11 UTC
Permalink
Post by Edina
Ne, ja govorim o zaposleniku, kojem recimo ja kazem da zelim stanjiti struk
i ucvrstiti bedra i on onda radi program vjezbi s naglaskom na ono dvoje sto
najvise zelim. i tamo je dok vjezbam, ispravlja me, motivira (u mom slucaju
vrlo pozeljno) i sl.
Dobar neki zaposlenik koji zna vjezbe za ciljano smanjivanje struka,
koliko god da trazi puno ga placas :)


Jel ti to mene malo khm...na suho? ;))
Moj program se sastojao od vjezbi istezanja i laganog zagrijavanja, pa
steper jedno 15 min isto za zagrijavanje. Ruke, prsa, ledja, noge,vjezbe
naravno da sada ne opisujem nadugacko i nasiroko i na samom kraju su bile
bas "ciljane" po nekoliko vjezbi samo za struk i isto tako za bedra.
Osim kronicnog pomanjkanja volje s moje strane ne vidim nista lose u takvom
programu vjezbanja....
Pero Glazar
2006-11-08 19:39:39 UTC
Permalink
Post by Kenny ( Andrej Horvat )
Dobar neki zaposlenik koji zna vjezbe za ciljano smanjivanje struka,
bas gledam, skroman neki mladic, mogao je podijeliti svoja saznanja sa
svijetom i postati odvratno bogat...ali ne, njega vise veseli rad
izradjivaca programa, nadzornika treninga, ispravljaca i motivatora zena
kojima se struk oteo kontroli. ajd, sad barem znamo u koga se M. Gandhi
reinkarnirao.
Penta
2006-11-07 11:29:11 UTC
Permalink
Post by e***@googlemail.com
Znaci, steta para... Hvala na odgovoru. :)
BTW, a koliko ti cura to želi skinuti kad misli da joj treba takav
poseban program?
e***@googlemail.com
2006-11-07 11:47:20 UTC
Permalink
Koliko kila? E neznam tocno, ali odredjenu centimetrazu ponajprije sa
podrucja trbuha i bokova, ali i nes malo po ostatku tijela.

I sta, znaci ne postoji neki cudotvorni nacin uklanjanja masti iz
tijela? Cisto dobra stara vjezba, zdrava prehrana i cvrsti zivci. :)
Post by Penta
BTW, a koliko ti cura to želi skinuti kad misli da joj treba takav
poseban program?
Edina
2006-11-07 12:05:28 UTC
Permalink
<***@googlemail.com> wrote in message news:***@m7g2000cwm.googlegroups.com...
Koliko kila? E neznam tocno, ali odredjenu centimetrazu ponajprije sa
podrucja trbuha i bokova, ali i nes malo po ostatku tijela.

I sta, znaci ne postoji neki cudotvorni nacin uklanjanja masti iz
tijela? Cisto dobra stara vjezba, zdrava prehrana i cvrsti zivci. :)



ne, cudotvorne dijete, mesne, ovakve, onakve rezultiraju jedino mucenjem
organizma, gubitkom par kila koje su u biti voda u organizmu.
bez uravnotezene, zdrave prehrane i nekog minimuma tjelesne aktivnosti, nema
nista. samo mucenje i frustracija neuspjehom.....
ivana
2006-11-07 14:35:19 UTC
Permalink
Post by Edina
ne, cudotvorne dijete, mesne, ovakve, onakve rezultiraju jedino mucenjem
organizma, gubitkom par kila koje su u biti voda u organizmu.
bez uravnotezene, zdrave prehrane i nekog minimuma tjelesne aktivnosti, nema
nista. samo mucenje i frustracija neuspjehom.....
sori ali vjerojatno sam onda ja jedina osoba na svijetu koja je uspjela
skinuti podosta kila koje su me mucile godinama i zadrzati zeljenu
tezinu sad vec cetvrtu godinu za redom. i to time sto sam se odvikla od
ugkljikohidrata iz kruha, cokolade, kolaca, sokova...jedem jako puno
ribe i povrca, piletine, puretine i tu i tamo pokoju vocku. dakako,
odlazim dva puta na tjedan na fitnes i pijem galone vode, ali upravo je
odvikavanje od peciva i sendvica bila 'it' za mene.
--
I would be a bitch if i were nicer.
----
Believe me Felix, women are fundamentaly evil. Their only
purpose in this world is to wreck men's hearts, empty their
wallets and ruin their lives. The only thing to do is to
pretend they don't exist.
Edina
2006-11-08 07:38:05 UTC
Permalink
Post by ivana
Post by Edina
ne, cudotvorne dijete, mesne, ovakve, onakve rezultiraju jedino mucenjem
organizma, gubitkom par kila koje su u biti voda u organizmu.
bez uravnotezene, zdrave prehrane i nekog minimuma tjelesne aktivnosti, nema
nista. samo mucenje i frustracija neuspjehom.....
sori ali vjerojatno sam onda ja jedina osoba na svijetu koja je uspjela
skinuti podosta kila koje su me mucile godinama i zadrzati zeljenu
tezinu sad vec cetvrtu godinu za redom. i to time sto sam se odvikla od
ugkljikohidrata iz kruha, cokolade, kolaca, sokova...jedem jako puno
ribe i povrca, piletine, puretine i tu i tamo pokoju vocku. dakako,
odlazim dva puta na tjedan na fitnes i pijem galone vode, ali upravo je
odvikavanje od peciva i sendvica bila 'it' za mene.
odvikavanje od kruha i peciva je sasvim u redu, ali npr. mesna dijeta brani
puno vise od kruha i peciva, tocnije brani ama bas sve sto ima i mrvu
ugljikohidrata u sebi a to i nije najzdravije....
Enola Knezevic
2006-11-08 12:37:59 UTC
Permalink
Post by Edina
odvikavanje od kruha i peciva je sasvim u redu, ali npr. mesna dijeta brani
puno vise od kruha i peciva, tocnije brani ama bas sve sto ima i mrvu
ugljikohidrata u sebi a to i nije najzdravije....
Ja ne kuzim zasto se toliko pljuje po kruhu i pecivu kad ima raznih vrsta kruha
i raznih vrsta peciva... Ne znam tko je danas jos toliko lud da jede bijeli
kruh.
--
Ako vam smeta, zalite se CIP-u. Kad mi opet otvore acc na fly.srk.fer.hr maknut
cu sig. Evo uzroka gubitka 2 accounta: http://tinyurl.com/cslaq
Vid Strpic
2006-11-08 14:14:24 UTC
Permalink
["Followup-To:" header set to hr.alt.med.]
Post by Enola Knezevic
Post by Edina
odvikavanje od kruha i peciva je sasvim u redu, ali npr. mesna dijeta brani
puno vise od kruha i peciva, tocnije brani ama bas sve sto ima i mrvu
ugljikohidrata u sebi a to i nije najzdravije....
Ja ne kuzim zasto se toliko pljuje po kruhu i pecivu kad ima raznih vrsta kruha
i raznih vrsta peciva... Ne znam tko je danas jos toliko lud da jede bijeli
kruh.
Recimo, ja? Najfiniji mi je, i najbolje zadovoljava moje prehrambene
potrebe.


- Vid `Marquis de RTFM` Strpic.
--
***@bofhlet.net, IRC:*@Martin, /bin/zsh. C|N>K
Linux elanor 2.6.18 #1 Tue Oct 17 12:22:12 CEST 2006 x86_64 GNU/Linux
21:39:02 up 15 days, 19:30, 1 user, load average: 0.33, 0.45, 0.49
Enola Knezevic
2006-11-08 15:17:03 UTC
Permalink
Post by Vid Strpic
Recimo, ja? Najfiniji mi je, i najbolje zadovoljava moje prehrambene
potrebe.
Hipoglikemija? Kaj nisu bolji jednostavniji seceri.

Kazu da se o ukusima ne raspravlja, ali moram napomenuti da meni bijeli kruh
nema okusa.
--
Ako vam smeta, zalite se CIP-u. Kad mi opet otvore acc na fly.srk.fer.hr maknut
cu sig. Evo uzroka gubitka 2 accounta: http://tinyurl.com/cslaq
Vid Strpic
2006-11-08 15:43:28 UTC
Permalink
Post by Enola Knezevic
Post by Vid Strpic
Recimo, ja? Najfiniji mi je, i najbolje zadovoljava moje prehrambene
potrebe.
Hipoglikemija? Kaj nisu bolji jednostavniji seceri.
Ne kad treba spremiti zalihu.
Post by Enola Knezevic
Kazu da se o ukusima ne raspravlja, ali moram napomenuti da meni bijeli kruh
nema okusa.
Nema ni meni cisto bijelo brasno, ali tu sol pomaze. A ukus tamnijih
brasna mi se u pravilu ne svidja.


- Vid `Marquis de RTFM` Strpic.
--
***@bofhlet.net, IRC:*@Martin, /bin/zsh. C|N>K
Linux elanor 2.6.18 #1 Tue Oct 17 12:22:12 CEST 2006 x86_64 GNU/Linux
21:39:02 up 15 days, 19:30, 1 user, load average: 0.33, 0.45, 0.49
Penta
2006-11-07 12:29:07 UTC
Permalink
Post by e***@googlemail.com
I sta, znaci ne postoji neki cudotvorni nacin uklanjanja masti iz
tijela? Cisto dobra stara vjezba, zdrava prehrana i cvrsti zivci. :)
Znam. Nečuveno. :-D
Stingray
2006-11-07 12:57:57 UTC
Permalink
<***@googlemail.com> wrote in message

I sta, znaci ne postoji neki cudotvorni nacin uklanjanja masti iz
tijela? Cisto dobra stara vjezba, zdrava prehrana i cvrsti zivci. :)


Kako da ne: liposukcija ;)
dipl.iur
2006-11-07 13:26:04 UTC
Permalink
Post by e***@googlemail.com
Inace ok, cura se hrani po zoni, ide na pilates, i ono, trudi se
zivjeti zdravo i biti aktivna... Sve to stoji, i sve to znam, o zdravoj
prehrani i blabla....
Za sve ovo, mogu samo dati i tebi i curi da proèitate komentar jednog jako
pametnog èovjeka.
http://arhiv.slobodnadalmacija.hr/20061104/spektar06.asp
e***@googlemail.com
2006-11-07 14:42:34 UTC
Permalink
Da se razumijemo, ja se u potpunosti slazem sa tim clankom. Ne
podrzavam niti neka prekomjerna izgladnjivanja niti prekomjernu
mrsavost... Ali mislim da na muskarcu, a posebno na zeni skemba ( i
raznorazni drugi dodaci) nije bas oku ugodna. Skladno tijelo da,
bolesno izgladnjivanje ne.
Curi nikad nebi predlagao bolesne dijete i izgladnjivanja, zato sam
pokusao i traziti alternativne nacine.
Za sve ovo, mogu samo dati i tebi i curi da pročitate komentar jednog jako
pametnog čovjeka.
http://arhiv.slobodnadalmacija.hr/20061104/spektar06.asp
e***@googlemail.com
2006-11-07 14:46:00 UTC
Permalink
Malo previse JA u postu... pomalo lici na crnogorsku ravnopravnost. :)

Curi nikad nebi niti predlagao bolesne dijete i izgladnjivanja, zato
smo
pokusali i traziti alternativne nacine.
Post by e***@googlemail.com
Da se razumijemo, ja se u potpunosti slazem sa tim clankom. Ne
podrzavam niti neka prekomjerna izgladnjivanja niti prekomjernu
mrsavost... Ali mislim da na muskarcu, a posebno na zeni skemba ( i
raznorazni drugi dodaci) nije bas oku ugodna. Skladno tijelo da,
bolesno izgladnjivanje ne.
Curi nikad nebi predlagao bolesne dijete i izgladnjivanja, zato sam
pokusao i traziti alternativne nacine.
Penta
2006-11-07 16:09:21 UTC
Permalink
Post by e***@googlemail.com
Ali mislim da na muskarcu, a posebno na zeni skemba ( i
raznorazni drugi dodaci) nije bas oku ugodna.
Jooj, to je TAAAAAKO individualno...
Vid Strpic
2006-11-07 16:18:10 UTC
Permalink
["Followup-To:" header set to hr.alt.med.]
Post by Penta
Post by e***@googlemail.com
Ali mislim da na muskarcu, a posebno na zeni skemba ( i
raznorazni drugi dodaci) nije bas oku ugodna.
Jooj, to je TAAAAAKO individualno...
Normalno da je. Neki vole jedno, a neki drugo, i nema nista lose u
tome.


- Vid `Marquis de RTFM` Strpic.
--
***@bofhlet.net, IRC:*@Martin, /bin/zsh. C|N>K
Linux elanor 2.6.18 #1 Tue Oct 17 12:22:12 CEST 2006 x86_64 GNU/Linux
21:39:02 up 15 days, 19:30, 1 user, load average: 0.33, 0.45, 0.49
dipl.iur
2006-11-07 17:32:22 UTC
Permalink
Post by e***@googlemail.com
Da se razumijemo, ja se u potpunosti slazem sa tim clankom. Ne
podrzavam niti neka prekomjerna izgladnjivanja niti prekomjernu
Post by e***@googlemail.com
mrsavost... Ali mislim da na muskarcu, a posebno na zeni skemba ( i
raznorazni drugi dodaci) nije bas oku ugodna. Skladno tijelo da,
Post by e***@googlemail.com
bolesno izgladnjivanje ne.
Curi nikad nebi predlagao bolesne dijete i izgladnjivanja, zato sam
Post by e***@googlemail.com
pokusao i traziti alternativne nacine.
Slažem se da nije oku ugodna, no treba li zbilja curi koja se zdravo hrani i
koja vježba, potrošiti 17000 kuna na nekakvo "ciljano" - "papilova" skidanje
kila? Nikad ne želim osuðivati cure, ni muškarce, koji se odluèe na nekakvu
plastiènu operaciju(znam da nije isto, al mislim da usporedba stoji), ako im
to zbilja toliko smeta psihi, svakodnevnom životu, žele biti ljepši, to æe
im dat samopouzdanja blabla, neka im...ali moram priznati da ima ljudi
kojima je to zbilja potrebno..do onih koji se bezveze uništavaju s
operacijama i od sebe prave pacijenta gdje to objektivno doista nije
potrebno. Ukratko, sumnjam da ti cura uz sve te kile na ciljanim mjestima,
nije oku ugodna i to ne samo tebi, nego i ostalima:)
Možda je to nešto što samo ona vidi, što samo njoj smeta, možda bi se
trebala prestati zamarati glupostima koje nitko drugi ne vidi..
Damir (DMS)
2006-11-07 15:28:42 UTC
Permalink
***@googlemail.com wrote:
: tko je cijenjeni svjetski strucnjak sa nekoliko nagrada
: na podrucju gubljenja masnih naslaga.

Da je to istina, dobio bi Nobelovu a ne neke obicne
nagrade ;)

--
Pozdrav
Damir

Never take life too seriously. Nobody gets out alive, anyway.
Kenny ( Andrej Horvat )
2006-11-07 19:26:26 UTC
Permalink
Post by Damir (DMS)
: tko je cijenjeni svjetski strucnjak sa nekoliko nagrada
: na podrucju gubljenja masnih naslaga.
Da je to istina, dobio bi Nobelovu a ne neke obicne
nagrade ;)
Tocno :)
--
I´m learning all about my life
by looking through her eyes
Stingray
2006-11-07 21:25:27 UTC
Permalink
Post by Damir (DMS)
: tko je cijenjeni svjetski strucnjak sa nekoliko nagrada
: na podrucju gubljenja masnih naslaga.
Da je to istina, dobio bi Nobelovu a ne neke obicne
nagrade ;)
Da, ali citav postupak vjezbanja se izvodi laganim pokretima na krevetu koji
odrzava stalnih 36.8 stupnjeva, jer je dokazano da je najbolje za skidanje
masnoca kada je ista tjelesna temperatura i temperatura kreveta. Samo za to
bi mu dao barem jednu Wolfovu nagradu za medicinu.
A za ostalo sam siguran da zasluzuje barem 120.000 $ vrijednu Danone nagradu
za nutricionizam. Kad samo pogledam one jelovnike na njihovom webu, odmah mi
toplo oko srca dodje...
LL - Kal El
2006-11-07 23:02:09 UTC
Permalink
Post by Stingray
Post by Damir (DMS)
: tko je cijenjeni svjetski strucnjak sa nekoliko nagrada
: na podrucju gubljenja masnih naslaga.
Da je to istina, dobio bi Nobelovu a ne neke obicne
nagrade ;)
Da, ali citav postupak vjezbanja se izvodi laganim pokretima na krevetu
koji odrzava stalnih 36.8 stupnjeva, jer je dokazano da je najbolje za
skidanje masnoca kada je ista tjelesna temperatura i temperatura kreveta.
Samo za to bi mu dao barem jednu Wolfovu nagradu za medicinu.
A za ostalo sam siguran da zasluzuje barem 120.000 $ vrijednu Danone
nagradu za nutricionizam. Kad samo pogledam one jelovnike na njihovom
webu, odmah mi toplo oko srca dodje...
To je dnevni program i pripreme oko godisnje nagrade u kojem ono - vrticu
kazes?
;)
Stingray
2006-11-09 20:22:36 UTC
Permalink
Post by LL - Kal El
To je dnevni program i pripreme oko godisnje nagrade u kojem ono - vrticu
kazes?
;)
Ipak je to naprednije od vrtica, negdje je na nivou onih testova da li si
podoban za osnovnu skolu... :)

dr_deyo
2006-11-07 20:04:48 UTC
Permalink
Post by e***@googlemail.com
Unaprijed se ispricavam ako sam pogrijesio gupu, ali nisam nasao nista
blize temi...
Radi se o tome da cura trazi neki tretman mrsavljenja/oblikovanja
tijela,
imam ti ja bolju ponudu. reci curi neka doðe na newse i proèita ovo što æu
joj napisati :

neka na 3-4 mjeseca potpuno izbaci iz prehrane bijeli kruh, slatikiše,
sokove, pizze, svinjetinu, salame, paštete i sl.
neka 5 dana u tjednu trèi najmanje 40 minuta umjerenim tempom
neka jede 5 manjih obroka dnevno i pije barem 3-4 L vode
neka ne jede iza 19h.

ja joj garantiram gubitak sala na svim mjestima gdje je neželjeno.

moja cijena : 0 kn

firmu još nisam registrirao, tako da je ovo gratis.

sretno i pozdrav



p.s. nije ti ovo bas za hr.rec.kozmetika..:)) dobro da nisi poslao na BB,
bilo bi veselja
Hombre
2006-11-07 20:16:43 UTC
Permalink
On Tue, 7 Nov 2006 21:04:48 +0100, "dr_deyo" <***@dovidjenja.com>
wrote:

cut
ja joj garantiram gubitak sala na svim mjestima gdje je ne?eljeno.
moja cijena : 0 kn
firmu jo? nisam registrirao, tako da je ovo gratis.
Neeee!!! Sad će ti ON ukrast patent :-))))
dr_deyo
2006-11-07 20:24:32 UTC
Permalink
cut
ja joj garantiram gubitak sala na svim mjestima gdje je ne?eljeno.
moja cijena : 0 kn
firmu jo? nisam registrirao, tako da je ovo gratis.
Neeee!!! Sad æe ti ON ukrast patent :-))))
neæe. koliko je meni poznato oN bi to riješio sa pola litre programirane
vode. salo otopi se! odmah ! ....èuješ me! ...pa koji ti je ?! ...
zašto neæe...
Pero Glazar
2006-11-07 20:35:02 UTC
Permalink
Post by dr_deyo
neka na 3-4 mjeseca potpuno izbaci iz prehrane bijeli kruh, slatikiše,
sokove, pizze, svinjetinu, salame, paštete i sl.
da, ali po mogucnosti i na duze od 3-4 mjeseca :)
Post by dr_deyo
neka 5 dana u tjednu trči najmanje 40 minuta umjerenim tempom
ne znam sto smatras umjerenim tempom, ali ako ce u pocetku moci trcati 40
min bilo kakvim tempom, moze biti zadovoljna. a 5 treninga tjedno za nekog
tko tek pocinje mi smrdi na ozljedu, pogotovo ako se tezi umjerenom tempu.
Post by dr_deyo
neka jede 5 manjih obroka dnevno i pije barem 3-4 L vode
da.
Post by dr_deyo
neka ne jede iza 19h.
zasto?
Enola Knezevic
2006-11-07 20:56:09 UTC
Permalink
Post by dr_deyo
neka ne jede iza 19h.
Ovo je fakat individualno. Preporucuje se ne jesti dva sata prije spavanja, ali
sto je s onima koji idu spavati iza ponoci? I nemoj sad reci da je to nezdravo,
ljudi razlicito funkcioniraju, neki lakse rade ujutro, a neki navecer.
--
Ako vam smeta, zalite se CIP-u. Kad mi opet otvore acc na fly.srk.fer.hr maknut
cu sig. Evo uzroka gubitka 2 accounta: http://tinyurl.com/cslaq
dr_deyo
2006-11-07 20:58:30 UTC
Permalink
Post by Enola Knezevic
Post by dr_deyo
neka ne jede iza 19h.
Ovo je fakat individualno. Preporucuje se ne jesti dva sata prije spavanja, ali
sto je s onima koji idu spavati iza ponoci? I nemoj sad reci da je to nezdravo,
ljudi razlicito funkcioniraju, neki lakse rade ujutro, a neki navecer.
to je nezdravo :))))
e***@googlemail.com
2006-11-08 11:56:34 UTC
Permalink
imam ti ja bolju ponudu. reci curi neka dođe na newse i pročita ovo što ću
neka na 3-4 mjeseca potpuno izbaci iz prehrane bijeli kruh, slatikiše,
sokove, pizze, svinjetinu, salame, paštete i sl.
neka 5 dana u tjednu trči najmanje 40 minuta umjerenim tempom
neka jede 5 manjih obroka dnevno i pije barem 3-4 L vode
neka ne jede iza 19h.
ja joj garantiram gubitak sala na svim mjestima gdje je neželjeno.
moja cijena : 0 kn
firmu još nisam registrirao, tako da je ovo gratis.
sretno i pozdrav
Problem je u tome sto nemoze ( a mislim da i nesmije trcati)... Dok je
trenirala rukomet malo si je sje... koljena, tako da vec i nakon
odredjenog vremena hodanja ju pocinju boliti. Osim toga, vec sada je u
prehrani po zoni, tako da nije bas da se nezdravo hrani.

Neboj se, trcala bi mi ona, samo da moze... :-D
Edina
2006-11-08 11:58:19 UTC
Permalink
<***@googlemail.com> wrote in message news:***@m73g2000cwd.googlegroups.com...

Problem je u tome sto nemoze ( a mislim da i nesmije trcati)... Dok je
trenirala rukomet malo si je sje... koljena, tako da vec i nakon
odredjenog vremena hodanja ju pocinju boliti. Osim toga, vec sada je u
prehrani po zoni, tako da nije bas da se nezdravo hrani.

Neboj se, trcala bi mi ona, samo da moze... :-D


plivanje. najbolji sport jer prilikom plivanja rade sve misicne skupine a
nema pritiska/ostecenja zglobova....
eva
2006-11-07 22:26:52 UTC
Permalink
cut
oprah ima para ko blata, pa je opet debela...
pouka priče: nema te liposukcije, čarobne dijete, ni teretane koja će ti
pomoć, ako ti nisi u stanju sam sebe kontrolirat...
--
----------------------
(\__/) moj mavi
(='.'=) zekoooooo
(")_(") Duško
----------------------
Loading...