kveščn-vaginalni orgazam
(prestaro za odgovor)
eh
2009-05-11 16:40:42 UTC
Samo doktori molim, ginekolozi po moguænosti.

Dakle, mogu li ba¹ sve Ÿene - u fizièkom smislu - doŸivjeti vaginalni
orgazam? Naime, ja mogu samo simulacijom klitorisa, pri èemu mi penetracija
nije nimalo neugodna, dapaèe, odlièno mi je, ali orgazam bez klitorisa
izostaje.

Nemam nikakvih kompleksa ili psihièkih briga, niti sumnja u partnera,
ukratko, s gornjom glavom je sve u savr¹enom redu.

Samo me zanima je li zaista tako, buduæi su me na hr.alt.seksu uvjerili u
suprotno (tamo sve vaginalno svr¹avaju ko lude i tvrde da ne¹to sa mnom nije
u glavi ok kad ja ne mogu). Ne, nije mi trinaest.

Hvala :)
Mika
2009-05-11 17:32:55 UTC
Post by eh
[...]
dovoljno je objasniti partneru da gura u pavu rupu i orgazam nece izostati
:)))
edina
2009-05-11 18:16:47 UTC
Post by eh
Samo me zanima je li zaista tako, buduæi su me na hr.alt.seksu uvjerili u
suprotno (tamo sve vaginalno svr¹avaju ko lude i tvrde da ne¹to sa mnom
nije u glavi ok kad ja ne mogu). Ne, nije mi trinaest.
e jesi nasla grupu da pitas :)

na hr.alt.sexu, sve zene svrsavaju ko mutave,muskima nije manji od 22,
nemaju problema sa preuranjenom ejakulacijom kao niti visesatnom shevom, a
da su sve ljepotan do ljepotana, bolje da ne spominjem :)
icokart
2009-05-11 20:28:03 UTC
svaka ti cast...hehe
m***@gmail.com
2009-05-12 00:15:44 UTC
Post by edina
nemaju problema sa preuranjenom ejakulacijom kao niti visesatnom shevom,
Višesatna ? Bez prekida, pauza, bar za cigareticu ?
_ E daj ti meni instrukcije , pa da probam to preživjeti :))
(bez medikamenata , još)
Z.S.
2009-05-11 18:38:46 UTC
Dakle, mogu li baš sve žene - u fizičkom smislu - doživjeti vaginalni
orgazam? Naime, ja mogu samo simulacijom klitorisa,
sasvim prirodno i normalno. na spomenutom dijelu spolnog organa se po
kvadratnom centimetru nalazi više žičanih završetaka nego na ostatku
cjelokupnog spolnog organa. i baš zbog toga ne valja se opterećivati.

slična je situacija s jezikom.
također i vršak muškog spolnog organa je bogat živčanim završecima.
x X x/BBB
2009-05-11 19:00:52 UTC
Post by Z.S.
Post by eh
Dakle, mogu li ba¹ sve Ÿene - u fizièkom smislu - doŸivjeti vaginalni
orgazam? Naime, ja mogu samo simulacijom klitorisa,
sasvim prirodno i normalno. na spomenutom dijelu spolnog organa se po
kvadratnom centimetru nalazi vi¹e Ÿièanih !!?? zavr¹etaka nego na ostatku
cjelokupnog spolnog organa. i ba¹ zbog toga ne valja se optereæivati.
Ÿièanih zavr¹etaka...moŸda joj je ba¹ to problem
:)
Post by Z.S.
slièna je situacija s jezikom.
takoðer i vr¹ak mu¹kog spolnog organa je bogat Ÿivèanim zavr¹ecima.
pero
2009-05-11 18:46:19 UTC
Post by eh
Samo doktori molim, ginekolozi po moguænosti.
Dakle, mogu li ba¹ sve Ÿene - u fizièkom smislu - doŸivjeti vaginalni
orgazam?
Mislis da na to pitanje bas doktori (ginekolozi) imaju odgovor? Nevezano s
time kojeg su spola.
Ne bi li ipak zene mogle dati bolji odgovor ide li to tako ili bas i ne?
pozdrav pero
eh
2009-05-11 19:55:59 UTC
Post by pero
Mislis da na to pitanje bas doktori (ginekolozi) imaju odgovor? Nevezano s
time kojeg su spola.
Ne bi li ipak zene mogle dati bolji odgovor ide li to tako ili bas i ne?
®ene koje sam pitala su me ubile u pojam. Ne samo ¹to sam ljubomorna i
zavidna i jalna i zelena, nego sam jo¹ ispaka maltene frigidna Ÿena s teŸim
psihièkim problemima, koji mi oteŸavaju normalno spolno funkcioniranje,
oèito karakteristièno za svaku zdravu Ÿenu.

Hvala vam svima ovdje, lak¹e mi je sad :*
pero
2009-05-11 20:16:24 UTC
Post by eh
®ene koje sam pitala su me ubile u pojam.
Pusti njih, jel nesto fali obicnom staromodnom orgazmu do kojeg dodje uz
pomoc klitorisa?

Ne samo ¹to sam ljubomorna i
Post by eh
zavidna i jalna i zelena, nego sam jo¹ ispaka maltene frigidna Ÿena s
teŸim psihièkim problemima, koji mi oteŸavaju normalno spolno
funkcioniranje, oèito karakteristièno za svaku zdravu Ÿenu.
Mos mislit.
Post by eh
Hvala vam svima ovdje, lak¹e mi je sad :*
Ne brini, uzivaj u onome sto mozda neke i ne mogu, pa izmisljaju gluposti.
(svaka cast onima koje mogu, ali obicno one koje nekome zagorcavaju zivot
priglupim komentrima nemaju pojma o nicemu, imo)
pozdrav pero
shelby-eleanor
2009-05-12 07:01:19 UTC
Post by eh
[...]
sorry, ali fkt pretjerujes, nitko ti na sex grupi nije rekao nista od toga
sto si tu nabrojala.. rolajz...
eh
2009-05-12 19:49:23 UTC
Post by shelby-eleanor
Post by eh
[...]
Niste rekle, ali ste mi ipak davale savjete tipa "svaka zna ¹to nije u redu
izmeðu nje i deèka", plus o tome jel imam komplekse, itd.

No dorbo, priznajem i urbi et orbi objavljujem, da sam se ja tako osjetila,
a da vi niste i ne moŸete biti krive za moj subjektivni doŸivljaj uz ljigave
osjeæaje koji se pritom javljaju. Niste krive, mea culpa.
shelby-eleanor
2009-05-12 20:18:03 UTC
Post by eh
Niste rekle, ali ste mi ipak davale savjete tipa "svaka zna ¹to nije
u redu izmeðu nje i deèka", plus o tome jel imam komplekse, itd.
pa fala bogu, kad su zenski kvazi kompleksi najcesci problemi koji dovode do
izostanka orgazma.. lijepo sam ti rekla da nitko od nas nije strucnjak, da
svi govorimo iz svog/tudjeg iskustva i ako zelis strucan savjet odi
strucnjaku.. nitko ti nije rekao ni da si jadna, ni da si frigidna, niti da
imas prihickih problema niti da bi se tako trebala osjecat..
;)
Suncana
2009-05-13 06:55:54 UTC
Post by shelby-eleanor
pa fala bogu, kad su zenski kvazi kompleksi najcesci problemi koji dovode do
izostanka orgazma..
Kakvi sad kompleksi? Pa nije se zena zalila da ne dozivljava orgazam,
bar ne ovdje.
Suncana
eh
2009-05-14 23:04:17 UTC
Post by Suncana
Post by shelby-eleanor
pa fala bogu, kad su zenski kvazi kompleksi najcesci problemi koji dovode
do izostanka orgazma..
Kakvi sad kompleksi? Pa nije se zena zalila da ne dozivljava orgazam,
bar ne ovdje.
E pa to. netko je pitao jel mogu to sve Ÿene, ja da ne mogu, nego samo
klitoralno i odmah je ispalo da imam problem u gornjoj glavi. E pa nemam.
icokart
2009-05-11 20:31:52 UTC
nisam doktor (medicine) ali moje iskustvo (muskog sam roda:))) je da neke
ovako ili onako ili pak na sve nacine pa cak i analno svrsavaju. nemoj se
brinuti, bitno je da poznajes svoje tijelo i da je sa glavom;)) sve u
redu....
pozzzzz
m***@gmail.com
2009-05-12 00:08:58 UTC
Samo doktori molim, ginekolozi po mogućnosti.
Dakle, mogu li baą sve ľene - u fizičkom smislu - doľivjeti vaginalni
orgazam? Naime, ja mogu samo simulacijom klitorisa, pri čemu mi penetracija
nije nimalo neugodna, dapače, odlično mi je, ali orgazam bez klitorisa
izostaje.
Nemam nikakvih kompleksa ili psihičkih briga, niti sumnja u partnera,
ukratko, s gornjom glavom je sve u savrąenom redu.
Samo me zanima je li zaista tako, budući su me na hr.alt.seksu uvjerili u
suprotno (tamo sve vaginalno svrąavaju ko lude i tvrde da neąto sa mnom nije
u glavi ok kad ja ne mogu). Ne, nije mi trinaest.
Hvala :)
Pitao ja stručnjaka, pa drugog, pa ženu ginekologinju... Slušaj ti
Peru. Dobila si pravi odgovor. :))
Zli_Zec
2009-05-12 02:50:29 UTC
[...]
ukratko, s gornjom glavom je sve u savršenom redu.
Samo me zanima je li zaista tako, budući su me na hr.alt.seksu uvjerili u
suprotno (tamo sve vaginalno svršavaju ko lude i tvrde da nešto sa mnom nije
u glavi ok kad ja ne mogu). Ne, nije mi trinaest.
Hvala :)
Hmmm... a šta će ti te ideološke konstrukcije ???

Samo ti budi dobra djevojčica svom Čovjeku i zadovoljavaj Ga
i sasvim ćeš ispuniti svrhu svoje egzistencije !
Iluvatar
2009-05-13 05:56:48 UTC
On Tue, 12 May 2009 04:50:29 +0200, "Zli_Zec"
Post by Zli_Zec
Hmmm... a šta će ti te ideološke konstrukcije ???
Samo ti budi dobra djevojčica svom Čovjeku i zadovoljavaj Ga
i sasvim ćeš ispuniti svrhu svoje egzistencije !
Tako tipican odgovor za tebe, da bi me cudilo da si nam ponudio kakav
drugi.
ZiZi, moram ti otkriti jednu tajnu: zene ti se (uglavnom) ne jebu da
bi ugodile NJemu ili ispunile svrhu svoje egzistencije, nego zato jer
im pase. Znam, taj dio je izostavljen iz Biblije i tvojih spoznaja,
ali sto ces....
enigma-force
2009-05-17 09:13:32 UTC
Post by Iluvatar
On Tue, 12 May 2009 04:50:29 +0200, "Zli_Zec"
Hmmm... a ¹ta æe ti te ideolo¹ke konstrukcije ???
Samo ti budi dobra djevojèica svom Èovjeku i zadovoljavaj Ga
i sasvim æe¹ ispuniti svrhu svoje egzistencije !
To nije istina, reko bi Sandi.
Pila
2009-05-12 05:54:41 UTC
Post by eh
[...]
Ja mislim da ti najvi¹e zavisi od partnera.....
A moŸete unjeti i kakovu igraèju u va¹ svijet......
Biti èete sretniji, ima nekoliko igraèaka koje za vrijeme vaginalne
penetracije stimuliraju i klitoris...
Jo¹ ako ti to tvoja polovica pomogne, doèi èe vrijeme kad èe¹ to moæ...
Maime moja polovica je za vrijeme odnosa orgazam imali jednom dvaput, a sada
joj orgazmi dolaze kako god Ÿeli...
U prosjeènom seksu oko 5-10 puta :-)..
Niko sretniji od mene gledati ju tako zadovoljenu...
Znaèi ima tu i partner veze, poza, maŸenje itd...
*Zver*
Iluvatar
2009-05-13 05:51:18 UTC
Samo doktori molim, ginekolozi po mogu?nosti.
Dakle, mogu li ba? sve ?ene - u fizi?kom smislu - do?ivjeti vaginalni
orgazam? Naime, ja mogu samo simulacijom klitorisa, pri ?emu mi penetracija
nije nimalo neugodna, dapa?e, odli?no mi je, ali orgazam bez klitorisa
izostaje.
Nemam nikakvih kompleksa ili psihi?kih briga, niti sumnja u partnera,
ukratko, s gornjom glavom je sve u savr?enom redu.
Samo me zanima je li zaista tako, budu?i su me na hr.alt.seksu uvjerili u
suprotno (tamo sve vaginalno svr?avaju ko lude i tvrde da ne?to sa mnom nije
u glavi ok kad ja ne mogu). Ne, nije mi trinaest.
Ni ja niisam doktor, ali koliko mi je poznata tematika, ne postoji
"vaginalni" i "klitoricni" orgazam u zena. To je bila (kasnijim
studijama opovrgnuta) konstrukcija izvjesnog g. Freuda, koji je
smatrao da je orgazam stimulacijom klitorisa "manje vrijedan" i sasvim
drugacije prirode od vaginalnog, te time nabio dugogodisnje komplekse
milionima zena.
Dakle orgazam je orgazam, naravno da se moze razlikovati po
intenzitetu i kojecemu, ali svejedno je kako je postignut. Neke zene
trebaju direktnu stimulaciju klitorisa da bi ga postigle, bilo zbog
psiholoskih razloga, bilo zbog specificne anatomije svojih spolovila
ili mozda neceg treceg.
eh
:)))
Zigi
2009-05-21 19:10:30 UTC
Eh, ovaj prethodnik fakat nije ba¹ puno ¹evio :)))

Draga moja "eh", svatko je prièa za sebe, neka Ÿena svr¹i 5 puta za vrijeme
sexa, neka ne moŸe uopæe. Neka mi svr¹i za 5 minuta i daljnji sex je
iritira. Ma svega ima. Nisi ti ni¹ta neobièna, samo si trknuta na svoju
stranu ;)) Ima¹ svoj faktor.

Ma gle, jedan moŸda za tebe vaŸan faktor nitko nije pitao: sreæo, s koliko
si ti mu¹karaca bila u krevetu u svom Ÿivotu? A ¹ta ako je broj mali pa si
jo¹ imala tu nesreæu da nisi naletila na nekog s velikim?? MoŸda je ba¹ to
tvoj faktor.
:)))
eh
Najbolji odgovor do sad :))))
Zigi
2009-05-24 06:29:41 UTC
hehe :) Iskustvo.
Ali ba¹ bi bilo zanimljivo èuti tvoj odgovor, nemoj me uskratiti ;) MoŸe¹
odgovor poslati i na mail
Najbolji odgovor do sad :))))
Sabrina
2009-05-24 07:24:20 UTC
[...]