CROSS: Predbiljezba za pregled kukova
(prestaro za odgovor)
NjamNjam
2009-06-09 15:39:22 UTC
Dobijemo uputnicu da dvomjesecnu bebu vodimo na Salatu na pregled i
snimanje kukova. I dobijemo broj telefona (4818-846) neka se
predbiljezimo. Ok, zovemo mi, ali javlja se automat:

Predbiljezbe se mogu izvrsiti
- osobno
- faksom
- emailom

Otprilike isto to mozete procitati i na
http://www.kbc-zagreb.hr/centralno_narucivanje_pacijenata

Ja se pitam samo jedno. ZASTO NE MOZE TELEFONOM!!????

Ok. Osobno. Trebam prec 10-tak kilometara on NZ do Salate kroz centar
fucking grada da bi napravio predbiljezbu, vratit se natrag, pa onda
opet tako onaj dan kada mi kazu da dodjem? Cool. Pitam se sta je s ovim
babama i ostalom ekipom kojima to nije samo tak skocit 10 km do drugog
kraja grada.

Ajmo dalje. Faksom. Tko ima kod kuce faks!??? S time da na web-u pise da
ne moze slanje faksa s javnih lokacija. Dakle, ako nemam firmu - ovo
otpada. Ako imam - jel moram imati taj komad starudije iz doba
mehanickih pisacih masina!??

I na kraju - emailom. Yeah, right! Hrvatski narod tako cesto koristi taj
email, da sve puca bandwidth od emailanja! Aj dobro, ima onih i koji
koriste email. Ali treba skenirati uputnicu, pa je poslati u prilogu
emaila! A skenera ko u prici medju email amaterima. Pa srezi scan na
velicinu i tezinu pogodnu za emailanje, pa attachaj to sve... yeah right...

U prijevodu, recesija, srezimo mi to operatersko mjesto u bolnici za
pozive telefonom, faksom i emailom i tako nitko nece slati, pa nek se
ljudi secu. Valjda finta, da se ne bi narucivali ako stvarno ne misle
doci - e sad hodaj! (Ili se ubij u guzvi voznjom kroz centar grada.)

Anyway, vec sam spominjao na grupi .poduzetnistvo kako 90% idiota jos
uvijek zeli faks, umjesto emaila, pa sam zapravo jako sretan sto nam je
zdravstvo moderno. U par minuta je scan bio gotov i email poslan.

E, sad dolazi glavna fora. Email je poslan prije tjedan dana - NITKO NA
NJEGA NE ODGOVARA!!!! KRETENI!!! IDIOTI!!! BANDA NEPISMENA!!!! PA JEL
BAS MORAM OSOBNO DOLAZITI!!??????????

Naravno, nemam koga nazvati zasto mi ne uzvrate email kada mogu doci s
bebom, jer se na telefon javlja - automat!!
--
Radim kod Austrijanca.
Nadredjeni mi je Hercegovac.

Konacno. IMAMO HRVATSKU!!!
sysoperator
Da ja sam isto slao majl u bolnicu i naravno nikakvog odgovora.
Žuškin.
2009-06-09 18:11:20 UTC
Post by sysoperator
Post by NjamNjam
[...]
također. EKG i UZV srca. Za klinku. A termin sam na jedvite jade dobio nakon
telefonskog vrištanja i pozivanja na email već za 6 (!!!) mjeseci. Toliko o
skraćivanju lista čekanja! Kod privatnika od 960k do 400. Danas nazoveš,
sutra imaš pregled. Dobiješ račun i tražiš povrat. Tako bi to trebalo
funkcionirati pošto nisi došao na red unutar mjesec dana. Bar mi se čini da
nam je svima tako obećano?
mika
2009-06-10 06:13:32 UTC
Ja sam svojeg vodio kod Dr. Æalage u Maximirsku. Sto se tice narudjbe bilo
je ok, samo sto je pregled trajao 3 minute, a kad sam ga trazio racun za
"obavljene usluge" izvrijedjao me te komentirao kako "Suker jedva ceka da mi
vrati pare".
Znam da nije tema, ali sam se prisjetio svog slucaja s dj. ortopedom pa ga
odlucih podijeliti s Vama

Pozdrav
signature database 4142 (20090609) __________
http://www.eset.com
__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4142 (20090609) __________

http://www.eset.com
Igor Batinic
2009-06-10 10:05:57 UTC
Pozdrav svima...
Ja sam svojeg vodio kod Dr. Ćalage u Maximirsku. Sto se tice narudjbe bilo
je ok, samo sto je pregled trajao 3 minute, a kad sam ga trazio racun za
"obavljene usluge" izvrijedjao me te komentirao kako "Suker jedva ceka da mi
vrati pare".
Lako za Sukera, ali ovaj bi me cuo...

Uzivajte,

Iggy
Ziga
2009-06-10 07:24:02 UTC
Post by NjamNjam
[...]
A zasto ne u Klaicevu bolnicu?

Predbiljezba telefonom i termin za 2 mj

®iga
mika
2009-06-10 10:33:30 UTC
Post by Ziga
Post by NjamNjam
[...]
I k tome kriva dijagnoza!
Meni je tako bilo s prvim. U Klaicevoj su dali dijagnozu da treba nositi one
remene 6 mjeseci. Onda sam otisao kod mislim da se tip zove dr. Sabol, na
Cvjetnom,napravio je pregled i rekao da je sve ok, kazem mu sto su mi rekli
u Klaicevoj. Ponovno je pregledao i rekao da je sve ok. Mali sad vec igra
nogomet ""ko veliki"" ... :)

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4143 (20090610) __________

http://www.eset.com
NjamNjam
2009-06-26 00:34:32 UTC
E, sad dolazi glavna fora. Email je poslan prije tjedan dana - NITKO NA NJEGA NE ODGOVARA!!!! KRETENI!!! IDIOTI!!! BANDA NEPISMENA!!!! PA JEL BAS MORAM OSOBNO DOLAZITI!!??????????
Da ne bi bilo da nam je zdravstvo u banani, prijava preko emaila se ipak
isplatila. Nakon tri tjedna dobio sam odgovor da sam prijavljen! :) A
narucen nakon slijedeca 3 tjedna! Jel da budem bezobrazan kao oni, pa im
ne javim da otkazujem, jer sam pregled vec obavio kod privatnika, ili da
im javim (radi drugih koji cekaju)?