Trudnoca bez seksa
(prestaro za odgovor)
Marko
2009-05-27 07:53:45 UTC
Ja i cura smo imali sex, ali bez snosaja, nego samo naslanjanjem penisa na
vaginu. Osim toga imali smo seks sa snosajem, ali uz koristenje kondoma.
Kolike su sanse da ona zatrudni?
Menstruacija joj kasni 5-6 dana.
Ima li u apoteci kupiti kakav tester za trudnocu, kako se zove i koliko
kosta?

Zahvlajujem na odgovorima.
Sljatki
2009-05-27 08:13:53 UTC
5-6 dana ti nije ni¹t, to ti je èist normalno, nekima zna kasnit i dva
tjedna, a ne ostanu trudne, sve ti je to stvar Ÿenskih problema, promjena
prehrane, frustracije itd.. sve ti to utjeæe, nemoj se brinut!
Tek ako ne dobi za 2, 2.5 tjedna, onda poæni brinut!
signature database 4107 (20090527) __________
http://www.eset.com
__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4107 (20090527) __________

http://www.eset.com
Mate
2009-05-27 08:21:06 UTC
Post by Sljatki
[...]
A kako se zove onaj tester za trudnocu i koliko kosta. Nadam se da nije 500
kn.
shelby-eleanor
2009-05-27 08:56:15 UTC
imas ih i za 15kn u ljekarni ;)
Sabrina
2009-05-27 11:11:50 UTC
Post by Mate
A kako se zove onaj tester za trudnocu i koliko kosta. Nadam se da
nije 500 kn.
Zove se "test za trudnocu" :-), imas ih raznih, raznih proizvodjaca i raznih
imena.

Sab
johndory
2009-05-27 08:23:42 UTC
Post by Marko
Ja i cura smo imali sex, ali bez snosaja, nego samo naslanjanjem
penisa na vaginu.
jebali ste se bez da udje.... haos....

Post by Marko
koristenje kondoma. Kolike su sanse da ona zatrudni?
dali ti se cura zove Marija?
sanse su manje od 1% (ako ste pravilno koristili kondom)
Post by Marko
Menstruacija joj kasni 5-6 dana.
nes ti kasnjenja....
Post by Marko
Ima li u apoteci kupiti kakav tester za trudnocu, kako se zove i
koliko kosta?
ima.
dodjes u apoteku i kazes: "dobar dan. dajte mi test za trudnocu. neki ne
preskup,a da nije smece."
Post by Marko
Zahvlajujem na odgovorima.
zivio...
...back to attack !
ferguson533
2009-05-27 11:49:33 UTC
Post by johndory
dali ti se cura zove Marija?
sanse su manje od 1% (ako ste pravilno koristili kondom)
1% ???

u zadnjih 2000 god je na svijetu zivjelo nekoliko desetaka milijuna Marija.
Samo jedna je uspjela u opisanom postupku, a ni za nju bas nije sigurno jer
u to vjeruje tek 19.2% svjetske populacije.
Pa sad ti racunaj vjerojatnost :)
johndory
2009-05-27 12:10:03 UTC
Post by ferguson533
Post by johndory
[...]
vjerovatnost je napisana za sanse koje su mu da zena ostane trudna ako su se
jebali s kondomom....
spominjanje "marije" je cista sprdnja i nema veze sa recenicom odmah
ispod.... ;)
ateist sam btw. i to zagrizeni...

zivio....
...back to attack !
Gjuro
2009-05-27 17:23:28 UTC
Post by johndory
[...]
A mozda se "marija" prasnula sa jos njih nekoliko a ovaj izgleda ko
najbolji zenik :)))
n***@this.time
Ti majke, zasto ja nisam nista sevio kad sam bio ovako mlad??
Andrila
2009-05-27 09:38:11 UTC
Post by Marko
[...]
Hahahaha, ako se budete sekirali kasnit ce joj mjesec dana zbog stresa,
inace imas u ljekarni za 20 kuna testova kakvih hoces samo cekaju da se
netko popisa po njima....uzivaj u sexu
Zule
postal bush tata, to je ljepo....
Help is Here!
2009-05-27 21:28:58 UTC
Post by Marko
Ja i cura smo imali sex, ali bez snosaja
Početnik? :) Sretno stari :)