molim pomoc
(prestaro za odgovor)
Mario Krsnic
2009-05-26 18:35:07 UTC
Ispricavam se sto upadam u ovu grupu, ali treba mi hitna pomoc.
Da li bi netko bio tako ljubezan i posjetio na sekundu ovu stranicu.
Pokusavam programirati stranicu koja iscitava jezik operativnog sistema.
Buduci da sam radim sa njemackim sustavom, treba mi par posjetilaca iz
Hrvatske, po mogucnosti sa hrvatskim operativnim sistemom. Stranica je:
http://www.adria4you.de/language.aspx
Znaci kratko je posjetite i kopirajte mi u odgovor tekst koji vidite.
Puno hvala!
Mario
Daniela
2009-05-26 19:25:16 UTC
Language : hr
madmaX2
2009-05-26 19:48:29 UTC
Language : hr
Mario Krsnic
Mario
Davor
2009-05-26 20:23:12 UTC
Post by Mario Krsnic
Ispricavam se sto upadam u ovu grupu, ali treba mi hitna pomoc.
to je jedina veza tvog posta s ovom grupom :))
inace 112 ili 94
Zli_Zec
Vidim tekst : Language : hr !
Stingray
2009-05-26 21:37:39 UTC
Post by Mario Krsnic
Znaci kratko je posjetite i kopirajte mi u odgovor tekst koji vidite.
Puno hvala!
Mario
Eh, potrebno je jos doraditi. :)
Language: en-us. Vista (Sve podeseno na HR) i Firefox...
dr. Damir
2009-05-27 12:10:49 UTC
Language : hr
Timmy
2009-05-27 12:33:15 UTC
Post by Mario Krsnic
Znaci kratko je posjetite i kopirajte mi u odgovor tekst koji vidite.
Language : en-us

Romani ite domum
tetre
2009-05-27 13:49:39 UTC