Cross: Bolesno drustvo
(prestaro za odgovor)
NjamNjam
2009-11-25 02:45:03 UTC
Htio sam na hr.soc.roditeljstvo zapoceti ovu temu, ali nikako da ju
zapocnem. Sad sam poceo Akrobatu odgovarati, pa je odgovor na kraju
preasao u tu temu, pa eto je, na dvije grupe.

Eh... Nakon sto sam natukao jos gomilu teksta i dotakao mnoge teme s
mnogih grupa, pade mi na pamet da bi ovo mogao biti veci cross. Pogotovo
ocekujem horde medicinara da ispljuju svoj bijes. :-D
probajte se pomirit sa svinjama, kravama , pticama, pa vas u buducnosti
mozda malo opakije kombinacije promase, jer ove koji im djecu jedu tesko da
ce fulat
Mir, mir, mir, nitko nije kriv.
Ava, ava, ava, Akrobat je krava.

Eto, ja sam se pomirio. Mir i s bogom!

Nego, zanimljiva tema za raspravu. Znaci, recimo da se slazemo da je
cilj NWO (ili koga god vec) masovno zaglupljivanje naroda kako ne bi
postao svjestan sebe i svoje okoline u kojoj zivi. To zaglupljivanje se
provodi na mnoge nacine, ali jedan je i zabavljanje naroda nekim drugim
stvarima, koje ti ne daju vremena da razmisljas o onim bitnim.

Da ne spominjem sada TV program, facebook, igrice, politiku i sve ostale
budalastine koje ti suzavaju pogled na onaj konjski, jedan od tih nacina
zabavljanja naroda je zabavljanje svojim, ili tudjim bolestima, koji ti
definitivno izbacuju iz glave sve, osim misli na svoje, ili tudje
zdravlje. Dakle, cilj NWO bi bio ciniti drustvo sto bolesnijim.
Medjutim, pozitivni efekti bolesnog drustva su visestruki. Osim
skretanja paznje, tu je i izvlacenje bogatstva iz narodnih masa i
kumuliranje istoga u vlastiti dzep (ovisnost o farmakoloskim
sredstvima), tj. tjeranje ljudi da postaju roblje rada i bankarskih
kredita kako bi lijekove i lijecenje mogli platiti. A tu je i, naravno,
rjesavanje bilo kakve mogucnosti ozbiljnijeg otpora, kad ti je nacija
krzljava i bolesna.

Ok, kako da drustvo napravimo bolesnim? Hmm... Ajmo opalit reklamu u
prime termin sponzoriran od drzave da djecja odjeca treba uvijek biti
cista ko suza i - CINJENICA! DJECA IMUNITET RAZVIJAJU TEK OD PETE
GODINE! Mamu im je*em, kako ih nije sram to staviti na TV? Ok, smijesno
pitanje. Nadalje, ajmo uciniti naciju debelom. Ali, na nacin da to nitko
ne vidi kao problem. Odvedem malu kod pedijatra na vaganje

- U prosjeku je.

Dodjem slijedeci put:

- Auu, znate ona vam je pothranjena. (a ja se valjda trebam osjecati kao
zlostavljac)

- Kako sada odjednom pothranjena, prosli put je bila u prosjeku?

- Da, ali dobili smo nove tablice i po njima je sada pothranjena. Jel hoda?

- Da, hoda uz nasu pomoc, ali ne jos samostalno.

- Nemojte joj puno davati da hoda, onda puno trosi energije.

Ma, kretenuso jedna, znaci da trebam zavezati djecu za fotelju, pustati
cijele dane crtice i sopati ih cokolinom, samo da bi postali debele
svinje kojima ce neka pedijatrica reci da je u prosjeku, jer je to ona
procitala u nekoj tablici? Koju preporuca svjetska zdravstvena
organizacija? Ona kriminalna organizacija zbog koje desetke djece
svakodnevno umire od gladi i minornih bolesti?

To je ono sto je pricala ona farmaceutkinja kod Misaka na
rubu znanonsti. Da se u medicini non-stop smanjuje granica kada si
zdrav, a non-stop se povecava granica kada si bolestan. Nekad je zena sa
15% potkozne masti bila u prosjeku. Kasnije 20%. Danas je prosjek 25%.
Sutra ce prosjek biti 30%. I onda dodjes kod doktora - ma uredu je, vi
ste u prosjeku! Hej, to sto je u prosjeku ne znaci da je to uredu!!!
Meni se stara sa 60 i kusur godina pravila vazna kako je njoj doktorica
rekla da ona nije debela za svoje godine, vec je u prosjeku! Ja umro od
smijeha!!! Odmah slijedeci put kad sam isao za Slavoniju, ponio kaliper
i izmjerio joj (pazi sad) 38% potkozne masti!! Na njenih 60 kila, to je
37 kila njenog tijela (ukljucujuci i bitnu mast) i 23 kile cistog sala!
I to je doktorima normalno? Jer je u prosjeku?

Kada budemo svi 200-kilasi, hoce li i to biti normalno, jer smo svi u
prosjeku? Cekajte samo kada nam socijalne sluzbe pocnu oduzimati djecu,
jer su mrsava. To je zlo! Ne das im da jedu! Jadna djeca, hoce cokolade,
a ti ne das!! Ti si ZLOSTAVLJAC!!!

Neki dan u onom filmu Rat Roseovih sam primjetio jedan detalj koji prije
nisam. Kada majka sopa klince cokoladicama, a muz joj kaze da to bas i
nije dobro. Ona ima slijedeci argument: cula sam da ako klincima branis
slatko, onda kada odrastu podivljaju za slatkim i strasno se udebljaju.
Ovako, malo, po malo im dajes i izrast ce u normalne ljude. I jedno
dvije tri scene poslije (10-tak godine kasnije) ovih dvoje klinaca imaju
12-13 godina i debeli su ko krmace. :-D (Nije li to ista mantra na
hr.soc.roditeljstvo: ne smijes im sve braniti, jer kad porastu, onda ce
podivljati?)

I pazi sad. Donijela jucer kcer iz skole propagandne letke o gripi. Da
li su se ikada u povjesti RH i YU dijelili propagandni leci po skolama
vezani za mjere
sprjecavanja gripe? Zanimljivo kako se ove godine to provodi.
Zacudjujuce, tekst pocinje sasvim normalno: "Svinjska gripa je blaza od
sezonske...ne brinite...ostanite kod kuce..."... Ali! Ako spadate u
rizicnu skupinu, obavezno potrazite lijecnika. A u rizicnoj skupini
su..bla,bla,bla... - manje vise - cijela populacija. Osim svih bolesnih,
starih, male djece, trudnica, abortirnica, jos i - svi pretili! Majke
ti, a koji smo ono u Europi po petilosti? Cetvrti? Cijepite se!!

Da se vratim na temu. Nekad se gornjom granicom rizicnog krvnog tlaka
smatralo 170, pa 160... Danas si vec sa 140 rizican. Znaci zdrave ljude
se trpa u rizicne i nuka ih se lijekovima, a na drugim poljima se
rizicne trpa u zdrave, jer ce za koju godinu sami postati ovisni o
lijekovima.

I na kraju dolazimo i do hrane. Izvlace nam iz hrane sve sto je
hranjivo, ali nam to hranjivo onda nude u obliku tabletica i praskova po
100 puta vecoj cijeni. Gledaj samo kreteneriju kad kupujes meso. E, necu
to, ima previse masti, dajte mi cisto. Jedes cisto, cisto, cisto, ali
onda sa strane uzmes cvarke, ili spek po 100 puta vecoj cijeni, nego da
si ga dobio na mesu! :) E, da. I smrznuto je zdravo!

A onda jos i ovim Akrobaticarima (koje sam gore citirao), kojima
svemirci nisu izvukli gen milosti prema zivotinjama, treba reci da je
zdravo ne jesti meso, jer
jadne te zivotinje. I onda ih sopati tableticama koje u sebi imaju ono
sto ima u - mesu? (Na stranu koliko ovo meso iz trgovina stvarno _je_
nezdravo, ali selo nam je unisteno, pa i tako sve jedemo nezdravo.) E,
ali onda tim istim Akrobaticarima treba usaditi u glavu da
ni njihova djeca ne trebaju jesti meso i mesne preradjevine. Idealni
kandidati za punjenje Plivinih dzepova!

Nadalje, nacija se cini bolesnom "tjerajuci" ljude da se ne krecu. Od
komoditeta "autom po cigarete", preko sedentarnog zivota uz TV, pa do
sve veceg istiskivanja nastave tjelesnog u skolama. Ili preko
neodrzavanja nastave, ili preko milion zdravstvenih razloga zbog kojih
mozes dobiti ispricnicu da ne radis tjelesni, ili preko higijenskih
razloga: pa nece se moja mala uznojiti, pa onda na nastavu! Halo!? Nece
se dobro udati, ako ju budu pamtili kao smrdljivicu!! Da ne spominjem
zdravstveno-farmaceutsko-prehrambenu mafiju koja pretilost lijeci
tableticama i kirurskim zahvatima, umjesto kretanjem i smanjenim unosom
smeca u tijelo.

Da argumentiram gornji navod o neodrzavanju nastave tjelesnog. Evo, moja
mala vec trecu godinu ima samo jedan sat tjelesnog tjedno. Drugi sat je
tjelesni u razredu, gdje igraju covjece ne ljuti se. A onda, kada i
trebaju imati onaj sat u dvorani - opet nemaju. Zasto niste opet imali?
Dvojica su se u razredu potukla, pa ih je uciteljica kaznila tako sto
nitko nije isao na tjelesni. Haloooo!!!! Zlocin prema djeci!!! A nisu ni
profesori tjelesnog bolji. Cure su cijeli sat po svlacionicama, decki
cijeli sat igraju nogomet, a ravnatelj sve to podrzava samo da se nitko
od rodtelja ne bi zalio medijima i sudovima kako njena debele krmaca
moze imati jedinicu iz tjelesnog. Idealni kandidati za punjenje Plivinih
dzepova!

Netko je nedavno na hr.soc.skola vrlo kretenski argumentirao sa "Zar
Hrvatska nije zemlja koja promice sport...". Yeah right. Da mi je
vidjeti argument kojim se to potvrdjuje. Da sport, ali _profesionalni_
sport, ne sport za sve, tj. rekreativno bavljenje sportom. Hrvati su
veliki sportasi. Majca sa sahovnicom, sal oko vrata, pivkan u rukama,
guzica u fotelji, a oci igraju nogomet! Tko kaze da nismo sportska
nacija!!??

I tako, malo, po malo postajemo sve krzljaviji, bolesniji i ovisniji o
lijekovima i doktorima. Ali prije svega ovaj narod je bolestan na glavu,
kada ne vidi i/ili ga nije briga za ovo sve napisano. I nije problem sto
ga nije briga za svoje zdravlje, vec je narod bolestan, jer to cini
svojoj djeci. A najveci bolesnici su oni koji ce me sada popljuvati,
kako bi u svojoj svijesti opravdali sebe sto sam ih prozvao. :)

Dosta mi je za danas, pretjerao sam s pisanjem. Idem sad gore staviti
onu drugu natuknicu da sirim thread na jos dvije grupe. :)
--
Zar ova drzava nije obecana zemlja?? Idila ?? Ja kazem da je. Neka netko
dokaze suprotno; neka upre prstom u tu kriticnu masu kojoj nije dobro,
(Mika, hr.rec.poduzetnistvo)
tonci
2009-11-25 07:08:23 UTC
Post by NjamNjam
[...]
bravo njam njam
pozz
tonci
PS Jos se moglo dodati kada ljudi postaju secerasi unatrag par godina je
pazi ovo farmacija preporucila da se vrijednosti smanje da bi mogli trpati
lijekove
cima
2009-11-25 11:27:38 UTC

zjeeeeeeeev...
Den
Da ti nisi mozda pusac? (Duhana, naravno :)
NjamNjam
2009-11-25 13:45:36 UTC
Post by Den
Da ti nisi mozda pusac? (Duhana, naravno :)
Ne, nisam nikada postao pusac. Svojevremeno sam bio pop* od pritiska
okoline da zapalim, pa sam na slijedecih 5, 6 tuluma zapalio, popusio,
rekao da mi je i dalje bljak i nikada nisam postao pusac. Kada su
vidjeli da mi nije bed zapaliti, prestali su me nagovarati. Nikada mi
nije postalo jasno zasto bi netko taj smrad htio unositi u pluca. Ali
sam zato masi ljudi zgadio cigaretu objasnjavajuci fizioloske promjene
na tijelu kod uvlacenja dima. :-D

Aaaa... kakve to ima veze s mojim tekstom? :)
(Mika, hr.rec.poduzetnistvo)
Den
2009-11-25 15:50:11 UTC
Post by NjamNjam
Post by Den
[...]
Pusaci (ne oni koji zapale povremeno ili u svrhu lijecenja, nego koji stalno
puse) imaju pod utjecajem duhana karakteristicno ubrzanje misljenja kod
kojeg se nekonzistentno s premisa odmah skace na zakljucivanje. Korektnost
promisljanja s takvim zakljucivanjem je onda dobitak na srecu.

Tvoj tekst me podsjetio na tu cinjenicu (u cemu nisi neki narociti izuzetak,
ali eto, naletio sam bas na tebe) jer si poruku pisao na naznaceni nacin
(mozda ti zato i ne treba cigareta kad i bez nje uspijevas tako pisati? ;))

Npr. pises karakteristicno: "(recimo da se slazemo da je) cilj NWO (ili koga
god vec) masovno zaglupljivanje naroda kako ne bi postao svjestan sebe i
svoje okoline u kojoj zivi."

Ako se malo zamislis, sto si tu zapravo zbilja rekao o NWO-zavjerenicima?
Nista. Naveo si samo nesto sto rade (drugim ljudima, njihovim zrtvama).
Dakle pricas o vanjskim materijalnim okolnostima, a nista o unutrasnjim
duhovnim sadrzajima NWO-zavjerenika. Nemas njihov skriveni *motiv* zbog
kojeg nekoga zaglupljuju i cine ga nesvjesnim. Da si clan neke ekipe
detektiva ili advokata iz gomile HRTovih TV serija na tu temu, rekli bi ti
da bez motiva ne mozes uvjeriti porotu :) Ili jednostavno: "nesvjesnost sebe
i drugih" i "zaglupljivanje" kojim se to postize su u tvojem kontekstu ista
uzrocno-posljedicna kategorija. Nemas pravi razlog, uzrok zbog kojeg se sve
te posljedice dogadaju, nedostaje ti duhovna pozadina zbivanja. Kao uostalom
i ogromnoj vecini danasnjih analizatora problematike teorije globalne
zavjere. Ljudi primjecuju da se nesto zbiva, uocavaju pravilnosti, trendove,
obrasce, ali bez onoga skrivenog, okultnog dijela, imaju za objasnjenje na
raspolaganju samo polovicu stvarnosti. Otuda mnostvo razlicitih varijanti
tumacenja uzroka cinjenica koje se povezuje s globalnom zavjerom, jer
neznanje krajnjih motiva razlicito nadomjestaju po vlastitoj mjeri katolici,
razlicito protestanti ili ateisti ili rasisti, smetlari, molekularni biolozi
itd. Zavjerenici si mogu dozvoliti luksuz da ne reagiraju na takvo mnostvo
raznolikih teza koje pocivaju na nedostatku znanja o motivima, duhovnoj
pozadini globalne zavjere, jer takva kaoticna gomila sigurno ne moze
uvjeriti porotu. Moze se samo desiti da se razlicito usmjereni vektori svih
tih objasnjenja medjusobno potru i ne postigne se nista.
Den
2009-11-25 20:24:38 UTC
Post by Den
[...]
Kao prvo, onaj prvi dio citirane recenice nisam stavio u zagradu, to
si ti stavio. Sto se tice NWO-a, nisam nista napisao iz nekoliko
razloga. Prvo, to je bio reply na grupi hr.alt.zavjere, tek kasnije
sam ga odlucio crossati na druge grupe (a na hr.alt.zavjere valjda ne
treba objasnjavati tko/sto je NWO). A drugo, makar ekipa na drugim
grupama nemala pojma tko/sto je NWO, to uopce nije bitno, jer to nije
tema posta. Tema je bolesno drustvo. Da li iza kreiranja bolesnog
drustva stoji HDZ, NWO, ili svemirci bez gena milosti je irelevantno,
sto sam i pokazao stavljanjem u zagadu "...cilj NWO (ili koga god
vec)...".
S obzirom da se druge grupe ne bave zavjerama (namjerno izbacujem
rijec "teorija"), glupo je ljudima nametati pricu o New World Order.
Bit je da se potpuno isti simptomi vide u razlicitim dijelovima
drustva (u ovom postu simptomi bolesti). Od odgoja, preko skole,
zdravstva... Ako ljudi postanu svjesni manipulacije, lako onda za
odgovorne iza svega toga.
Ma kuzim, ali, kao sto vec rekoh - naletjese mi neke asocijacije, i to je
to. Nemas ljutis. :)
NjamNjam