muska neplodnost? - odakle krenuti?
(prestaro za odgovor)
CindroC
2009-05-22 08:21:36 UTC
problem je ocito u premaloj kolicini ejakulata, u brak sam i nemamo jos
djece ... koliko je takav problem rijesiv u danasnjoj medicini? komu se
obratit, odakle krenuti, u zg? naravno, zelja je dobiti potomstvo.
svaki savjet i suvisao komentar dobro dosao.

p.s. supruga je obavile osnovne pretrage i kod nje je sve uredu.
2009-05-22 08:48:33 UTC
Post by CindroC
[...]
kolièina ejakulata i nije toliko bitna kao npr broj spermiæa u ejakulatu,
morfologija, pokretljivost...
nisi napisao rezultate spermiograma. prvo to.
a ovisno o godinama, moŸda ne bi bilo lo¹e i hormone pogledati. ne znam
odakle si pa ne mogu ni preporuèiti.
postoji ti inseminacija/ivf...
CindroC
2009-05-22 08:58:25 UTC
Post by ....
Post by CindroC
[...]
davno, dost davno sam bio kod lijecnika tim povodom,
kolicina ejakulata tad je bila mislim 0,8 i 0,6
sad su stisle godine, kasne 30-e, zadnji je cas ....
u zagrebu trebam preporuku za bolnicu, kliniku, lijecnika ...

'inseminacija/ivf...' - bi bio nacin zaobilaska prirodne oplodnje i unatoc
mom problemu?
Neti
2009-05-22 09:48:54 UTC
Post by CindroC
[...]
Dr. Bauman, Opæa bolnica Sveti Duh, Klinika za humanu reprodukciju. Neka
Ÿena ponese svoje nalaze, ti moŸe¹ kod njih napraviti spermiogram, gotov je
u roku odmah (kad zove¹, pitaj za uputnice), a i za prvi pregled ne se èeka
ubitaèno dugo.

Sretno!
Neti
2009-05-22 09:54:04 UTC
Post by Neti
[...]
Pardon! Trebalo je pisati "ne èeka se" :-))
Evo i broja iz tel. imenika: 3712109
tonci
2009-05-22 20:31:35 UTC
Na sv.duhu, Decki dobiju playboy u ruke odu u sobicak, napune malo ejakulata
u epruvetu i cekas par dana nalaze o kolicini i pokretljivosti spermija.
iz osobnog iskustva od unatrag 10 godina mogu reci sve najbolje o toj ekipi
(nisu ginekolozi i nemaju veze sa ejakulatom)
Ako tvrdis da je sa djevojkom sve Ok onda ginekolozi nisu niti potrebni.
ebena statistika kaze da bi se dvije spolno zdrave jednike "oplodile"
uspjesnost je 30% pa sada i to vidi.
osnova je da se (koliko god je to mogu opustis), odes ako si u mogucnosti
negdje u vukojebinu dalako od stresa i guzve i priones poslu.
Price o lijecenju, umjetnoj oplodnji itd zaboravi jer je to zasada cisto
vracanje i izvlacenje podataka iz Storya i Glorije.
Godina imate taman i krenite na posao naokn par mjeseci upornosti rezultat
ce sigurno doci:)
pozz
tonci
Da li znas sto znaci DNK (to sam vec napisao par postova ispod ) ako ne znas
procitaj i sretno
Sretno!
2009-05-22 10:35:52 UTC
Post by CindroC
Post by ....
Post by CindroC
[...]
ima¹ problem za prirodnu oplodnju. nekako je ajmoreæi ok kad je e>1ml i
moguæe je, 2 je mil prema nekom standardu minimalno, no normalno.
mislim da æe¹ morati se orijentirati na ivf/inseminiaciju. ako je supruga
ok, to je bitno bolje.
eh, sad se tu nameæe... koliko ona ima godina/kvaliteta stanica/èuda.
napravi kvalitativnu analizu ejakulata/spermiogram. moŸe¹ kako ti je rekao
neti, moŸe¹ i u petrovu (ne pi¹e¹, no pretpostavka da je rijeè o zg).
ako ti je ona ok, onda stvarno nemate frke. imate samo problem mehanike, a
to se elegantno moŸe rije¹iti.
dapaèe, 2 jaja¹ca oplodite i mrak! evo blizanaca.
ako iskrsnu problemi, probaj u polikliniku vili, sad su i u vinogradskoj
ne¹to otvorili...
sretno.
Infos
2009-05-22 11:09:57 UTC
Post by CindroC
sad su stisle godine, kasne 30-e, zadnji je cas ....
u zagrebu trebam preporuku za bolnicu, kliniku, lijecnika ...
O uzasa, ja imam 37 godina. Znaci li to da i ja necu imati djece? Moja zena
ima 29 godina. Jesmo li i mi u kasnim godinama oboje ili imamo sanse da sve
bude ok?
CindroC
2009-05-22 11:54:32 UTC
Post by Infos
Post by CindroC
[...]
ako je ovo trebala biti sala onda nest i nije ok
(a nema veze s djecom)
Infos
2009-05-22 12:42:42 UTC
Post by CindroC
ako je ovo trebala biti sala onda nest i nije ok
(a nema veze s djecom)
Koja sala. Pitanje kao i svako drugo. Da li muskarac od 38 godina ima vec
znatno smanjenu sansu da postane otac kao i cura od 29 ili to jos nisu
kriticne godine po tom pitanju?
GD
2009-05-22 20:31:10 UTC
Post by Infos
Post by CindroC
[...]
Ja sam postao otac (prvi put) s 35, takorekuc iz drugog pokusaja, dakle bez
puno truda :-)
Dakle, definitivno nije prekasno, i najveca je vjerojatnost da ce sve biti u
redu, ali mislim da su vam sanse ipak manje nego da imate 25 godina.

Vjerojatnost raznih komplikacija u trudnoci, kao i anomalija ploda, veca je
sto su ljudi stariji.

"Trudnica u dobi od 31 godinu nosi rizik nastanka Downovog sindroma koji se
procjenjuje na 1:800, dok ovaj rizik u dobi od 35 godina iznosi 1:400"

Pozdrav i sretno :)
2009-05-22 13:19:07 UTC
Post by Infos
Post by CindroC
[...]
ne znam da li zeza¹ ili je ne¹to drugo u pitanju, no odgovorit æu ti u
najboljoj namjeri:
vjerojatno ti se prepolovila kolièina testosterona s obzirom na godine, no
¹to se tièe
spermiæa, tebe se ovo u principu ne bi trebalo ticati. ako su dovoljno
pokretljivi i ima ih dovoljno, sve 5.
Ÿena ti je jo¹ uvijek u ok dobu.

prioni(te) na posao.
Neti
2009-05-22 16:34:37 UTC
Post by ....
prioni(te) na posao.
...i poènite se brinuti tek ako za godinu dana nema rezultata.

Sretno!
1234
2009-05-23 18:47:29 UTC
Post by CindroC
Post by CindroC
[...]
količina ejakulata i nije toliko bitna kao npr broj spermića u ejakulatu,
morfologija, pokretljivost...
nisi napisao rezultate spermiograma. prvo to.
a ovisno o godinama, možda ne bi bilo loše i hormone pogledati. ne znam
odakle si pa ne mogu ni preporučiti.
[...]
Za početak kreni od sebe i svoje psihe-Nešto si za počeo a stao si?
Dakle nema više sramote-sjedni prouči literaturu i onda kreni
http://www.roda.hr/tekstovi.php?TekstID=184&Tekst2ID=185
Da li ste probali malo se poigrat s prirodnim ciklusima(sredina njezinog
ciklusa ,hrana,alkohol ,pušenje odstranjenje mogućih toksina(lijekova
ili sl.)

Kao prvo niko nije kriv,od jebi religiju a zatim počmi pričat o tome s
ženom.
Inače prvo ti treba dobar spermiogram. Ako je kod žene sve ok ide se na
inseminaciju.
Nakon toga treba provjerit da li je došlo do začeća i kakvog.
Tu je skoro najveća klopka.
Onda pračenje trudnoće bez naprezanja i sl.
Ali najbitnije od svega je upornost, jaka ljubav i tvrdoglavost
Ako je do tebe ide se na IVF po mogučnosti i sa smrznutima.

Inače ja ti imam jedno od možda najtragičnijih iskustva a i jednu
najslađu klinku

pero
2009-05-22 09:44:05 UTC
Post by CindroC
[...]
Petrova : dr. Hrvoje Vrcic, dr. Velimir Simunic
pozdrav pero
CindroC
2009-05-22 10:26:42 UTC
Post by pero
Post by CindroC
[...]
ne bih bas ispao glup, al moram pitati, preporuceni lijecnici (i dr bauman)
su (po onome sto sam malo guglao) ginekolozi po vokaciji, ili?
a ja sam mislio da trebam kod urologa ... nesto sam pobrko!?
Neti
2009-05-22 10:40:59 UTC
Post by CindroC
ne bih bas ispao glup, al moram pitati, preporuceni lijecnici (i dr bauman)
su (po onome sto sam malo guglao) ginekolozi po vokaciji, ili?
a ja sam mislio da trebam kod urologa ... nesto sam pobrko!?
Ne znam koliko ti Ÿena ima godina, ali ako ste oboje u kasnim tridesetima,
moŸda je pametnije odmah iæi u neki postupak potpomognute oplodnje, nego
poku¹avati popraviti spermiogram i nadati se prirodnom zaèeæu (ne Ÿelim te
stra¹iti, ali od Ÿenine 35. plodnost u pravilu naglo pada).
Idite na razgovor, ¹to vas ko¹ta! (Osim nekoliko uputnica i jedno prijepodne
za bolnicu.)
CindroC
2009-05-22 11:53:27 UTC
Post by Neti
Post by CindroC
[...]
tako ce biti, nazvat cu ih,
ako ce biti jos sugestija, hvala
pero
2009-05-22 11:07:40 UTC
Post by CindroC
Post by pero
Post by CindroC
[...]
Jesu...a bave se neplodnoscu.
Ne znam da li to onda znaci da se bave samo problemima kod zena...ili i
jedno i drugo.
Mozda ce biti potrebno obaviti umjetnu oplodnju, a to je onda opet u nihovoj
domeni, imo.
Ako imas malo spermica, ili su nepokrenti tesko dolaze na pravo mjesto, ali
ako je sa zenom sve ok, lako je moguce da se oplodnja napravi "u epruveti",
pa kasnije stavi na pravo mjesto, zar ne? ;)
Post by CindroC
a ja sam mislio da trebam kod urologa ... nesto sam pobrko!?
Ne znam. ;(
(nisam dr. samo znam da su spomenuti doktori poznati kao dobri u toj
problematici)
pozdrav pero
2009-05-22 13:20:14 UTC
Post by CindroC
Post by pero
Post by CindroC
[...]
aj ti prvo daj ejakulat na analizu. ovo sve skupa je hvatanje zeca tamo gdje
bi mogla biti ¹uma.
x X x/BBB
2009-05-22 19:36:13 UTC
Post by CindroC
[...]
Vuk Vrhovec, dr.Alebiæ, poslije druge umjetne dobio sam blizance, kæer i
sina, evo imaju 17 mjeseci....budite uporni i zajebite brige, opustite se i
uspjet æete