Urologija
(prestaro za odgovor)
v***@net.hr
2009-05-19 08:50:02 UTC
dakle doktorica mi dala uputnicu za SV.Duh...
pod uputnom dijagnozom:
Uretritis i uretralni sindrom i.o.
KOMPLETAN PREGLED

zna netko vise o tome?kako izgleda taj pregled?malo me panika hvata :(

tnx svima
O`Paky
2009-05-19 11:39:25 UTC
Ima tip neku zicu koju spali upaljacem, pa ti kaze, primi ga palcevima i
nategni kozicu (ak ju imas)..:-(
Zatim ti to gura nutra oko 3 puta. Prvi put jos nekak, drugi put je
neugodnije, a i treci al nije prestrasno. Na njega ti se valjda nebu diz...
da bi islo teze.
Ima i gorih stvari, poslije pecka dva tri dana i to je to.
tnx svima
asada
2009-05-19 12:04:17 UTC
Post by v***@net.hr
[...]
strava. kad ti rukne tu pletacu igletinu koji 20ak cm do pola pimpeka, sve
ces zvijezde vidjeti.
meni prokrvario treci put.
no, to se mora.
odi...
Damir (DMS)
2009-05-19 14:13:22 UTC
asada wrote:
> [...]

Respect!
--
Pozdrav,
Damir

Never take life too seriously. Nobody gets out alive, anyway.
zilivss
2009-05-19 19:55:22 UTC
heheh , nista strasno ni bolno ,malo nelagode , ipak ti netko gura malu
zicicu u pisu :-) , uzme ti bris uretre i to e to ...
Damir (DMS)
2009-05-19 20:07:41 UTC
zilivss wrote:

> [...]

Nisi shvatio sto je pjesnik (ja) htio reci ;)

allecto
2009-05-19 20:15:42 UTC
Post by Damir (DMS)
Nisi shvatio sto je pjesnik (ja) htio reci ;)
Nisam ni ja dok nisi ponovio :o)) Bila sam zgrozena pretragom...

I onda cete zenama predbacivati da im je velicina bitna, a vidi tko prica o
tome ;o)

allecto
Agnus Dei
2009-05-20 08:11:52 UTC
Post by allecto
I onda cete zenama predbacivati da im je velicina bitna, a vidi tko prica o
tome ;o)
A tko je malim zadovoljan?

Kenny
2009-05-20 07:58:01 UTC
[...]