Centralno narucivanje / narucivanje na odjelu
(prestaro za odgovor)
Lakonogi
2009-05-20 12:18:41 UTC
Da li je centralno narucivanje obvezno ili fakultativno?
Dosao sam na dermatoloski odjel, odmah se narucio i dobio termin.
Na anesteziologiji mi je sestra rekla da moram na centralno narucivanje.
Vrijede li ista pravila za sve odjele, ili je moguce da na anesteziologiji i
dermatologiji nije isti rezim?
Da li mi je sestra na dermatologiji ucinila uslugu, ili me je morala
naruciti?
Tri su mogucnosti:
1. sestra na dermatologiji mi je ucinila uslugu
2. sestra na anesteziologiji me je ostetila
3. na ovim odjelima ne vrijede ista pravila
Kao Dan
4. pravila se razlikuju od djelatnika do djelatnika na odjelu.
Lakonogi
2009-05-20 12:37:48 UTC
Post by Kao Dan
4. pravila se razlikuju od djelatnika do djelatnika na odjelu.
zajebava¹!?

NE MO®E to tako. Letit æe na cestu, dobit æe otkaz. Tebi je to ok?
Kao Dan
2009-05-20 13:19:17 UTC
Post by Lakonogi
Post by Kao Dan
4. pravila se razlikuju od djelatnika do djelatnika na odjelu.
zajebava¹!?
NE MO®E to tako. Letit æe na cestu, dobit æe otkaz. Tebi je to ok?
:))) pa nije ok, ali je tako u praksi
nazvao sam direktno odjel da se prvi put narucim i javi se ljubazna teta i
kaze da narucuju samo ponedjeljkom od 12-14 i da tada nazovem i da nema
problema. Nazovem u pon i javi se druga teta i kaze, ne moze jer morate
preko centralnog, a ja kazem pa kolegica je rekla ... a ona ajd dobro
naruciti cu vas