KONTROLA BOLOVANJA PO KUĆAMA !!!
(prestaro za odgovor)
Zli_Zec
2009-05-16 13:54:28 UTC
http://www.net.hr/vijesti/hrvatska/page/2009/05/16/0022006.html?pos=n3

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hans Wolfenstein
2009-05-16 14:00:36 UTC
Post by Zli_Zec
http://www.net.hr/vijesti/hrvatska/page/2009/05/16/0022006.html?pos=n3
I ti shupci bi ometali moje pravo da ne otvorim onome komu ne moram tako
shto bi me sankcionirali kao prevaranta ?

Na to se svodi ...
Stallin
Zec, sad si gotov !
Zli_Zec
Nisam !!! Doskočit ću ja svemu !!! ;)
Denis
2009-05-16 14:10:46 UTC
Post by Zli_Zec
http://www.net.hr/vijesti/hrvatska/page/2009/05/16/0022006.html?pos=n3
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ma to je vec odavno trebalo pokrenuti.
Sve sto trosi ijednu kunu drzavne blagajne treba kontrolirati. Meni je
to logicno. A ko je propisao lazno bolovanje treba biti odgovoran.
Hans Wolfenstein
2009-05-16 14:16:06 UTC
Post by Denis
Ma to je vec odavno trebalo pokrenuti.
Sve sto trosi ijednu kunu drzavne blagajne treba kontrolirati. Meni je
to logicno. A ko je propisao lazno bolovanje treba biti odgovoran.
Pa onda treba kontrolirati onoga tko *propisuje* a ne onoga tko ni(je)
bolestan.

Ali da, lijecnicku mafiju dirati to je vec nezgodno. Treba pacijenta
zahebavati. Tu je moguci "bottom line" ovog propisa. Kontrolirati
pacijenta pa i sankcionirati ga jer do lijecnika svejedno nitko ne moze
doci.
Darko_swl
2009-05-16 14:22:38 UTC
Post by Hans Wolfenstein
Post by Denis
[...]
I to nije u redu.
Pa naši su majstori u "kako prevarit lječnika opće prakse" i šta
da ovaj napravi, da mu 7-10 dana bolovanja da ga se riješi jer
je čekaonica sa još 30tak takvih dnevno ..
Tko je malo obilazio po ambulantama vidio je svašta.
Kenny
2009-05-16 16:33:40 UTC
In article <gumhr2$qon$***@sunce.iskon.hr>, ***@mail.inet.hr
says...>
Post by Hans Wolfenstein
Post by Denis
[...]
Naravno, ali da vidis jaukanja i zapomaganja kad ce na bolovanje ici
samo oni na samrti ili s otvorenim prijelomima - za sve ostale niti
jedan normalčan lijecnik se nece usuditi otvoriti bolovanje.
I See Offline People !
Denis
2009-05-16 20:08:45 UTC
Post by Hans Wolfenstein
Pa onda treba kontrolirati onoga tko *propisuje* a ne onoga tko ni(je)
bolestan.
Kako ces kontrolirati onoga koji propisuje nego ovako?
Nije to nas izum, tako to funkcionira u Njemackoj.
Post by Hans Wolfenstein
[...]
Ako zeli da ga se ne zajebava onda nek si sam plati lijecenje. Ako trazi
od drzave e onda jebiga, nek pretrpi kontrolu.
Hellraiser
2009-05-16 14:19:57 UTC
I tada nas je Zli_Zec počastio još jednim biserom iz svoje nepregledne
Post by Zli_Zec
http://www.net.hr/vijesti/hrvatska/page/2009/05/16/0022006.html?pos=n3
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Međutim, tko je objektivno bolestan nema razloga da ne pusti kontrolora i
to je signal da postoji razlog za takvo ponašanje"

aukurac, pa ovoga nije bilo ni u prošlom sistemu. možda tek sjeverna koreja
ima ovakve metode.
And even when the memory of us
fades completely, mankind will
still have a lot to learn...
Hans Wolfenstein
2009-05-16 14:33:32 UTC
Post by Hellraiser
aukurac, pa ovoga nije bilo ni u prošlom sistemu. možda tek sjeverna koreja
ima ovakve metode.
Upravo tako, plasiraju narodu gluposti o tomu kako ce pojacanom
kontrolom gradjana, ukidanjem prava kratanja i slicno u stvari pomoci
ljudima i ljudi to pushe vec desetljecima: Hitler, Mao, Sjeverna Koreja,
Patriot Act ...

Ovo je jos jedan kandidat za ovo:

http://www.bigbrotherawards.org/
Hans Wolfenstein
2009-05-16 14:54:33 UTC
Post by Hellraiser
aukurac, pa ovoga nije bilo ni u prošlom sistemu. možda tek sjeverna koreja
ima ovakve metode.
U biti najpodlija stvar je sto nitko izravno ne krsi tvoja prava nego te
na fin nachin ucjenjuje da ih se odreknesh !
Kenny
2009-05-16 16:34:40 UTC
In article <gumk35$ta7$***@sunce.iskon.hr>, ***@mail.inet.hr
says...>
Post by Hans Wolfenstein
Post by Hellraiser
[...]
Koje pravo, na muljanje ? :)
I See Offline People !
Hans Wolfenstein
2009-05-16 16:39:28 UTC
Post by Kenny
Koje pravo, na muljanje ? :)
Ne, na pravo da ti nitko ne moze u kucu bez naloga.
Kenny
2009-05-16 17:03:23 UTC
In article <gumq7s$58k$***@sunce.iskon.hr>, ***@mail.inet.hr
says...>
Post by Hans Wolfenstein
Post by Kenny
Koje pravo, na muljanje ? :)
Ne, na pravo da ti nitko ne moze u kucu bez naloga.
Kontrolor niti ne moze uci u kucu bez dozvole ( ne previse vjerovati
nounaru kojem treba clanak s "naslovom"), ali ne vidim gdje je problem
da se netko tko nije sposoban za rad jer je na lijecenju ne pojavi na
vratima.
I See Offline People !
Hans Wolfenstein
2009-05-16 17:19:20 UTC
Post by Kenny
[...]
Opet nisi shvatio. Radi se o tomu da se nejavljanje sluzbenoj osobi
*automatski*
shvaca kao da neshto krijesh.
Kenny
2009-05-16 17:54:45 UTC
In article <gumsik$7ur$***@sunce.iskon.hr>, ***@mail.inet.hr
says...>
Post by Hans Wolfenstein
Post by Kenny
[...]
Isto kao sto se neopravdani izostanak na radnom mjestu tretira
disciplinskim mjerama.
I See Offline People !
Hans Wolfenstein
2009-05-16 18:22:34 UTC
Post by Kenny
Isto kao sto se neopravdani izostanak na radnom mjestu tretira
disciplinskim mjerama.
Potpuno razlichite stvari. Kaznjavanje izostanka nema veze s tvojom
privatnoscu. Ovo ima.
Kenny
2009-05-16 18:45:06 UTC
In article <gun096$clp$***@sunce.iskon.hr>, ***@mail.inet.hr
says...>
Post by Hans Wolfenstein
Post by Kenny
Isto kao sto se neopravdani izostanak na radnom mjestu tretira
disciplinskim mjerama.
Potpuno razlichite stvari. Kaznjavanje izostanka nema veze s tvojom
privatnoscu. Ovo ima.
Shvatimo bolovanje kao rad u domu ili bolnici, znaci netko te placa dok
si tamo pa je logicno da mora postojati mogucnost za provjeru da li
doista "radis".
I See Offline People !
Hans Wolfenstein
2009-05-16 20:10:02 UTC
Post by Kenny
Shvatimo bolovanje kao rad u domu ili bolnici, znaci netko te placa dok
si tamo pa je logicno da mora postojati mogucnost za provjeru da li
doista "radis".
Ma jasno da mora ali nigdje osim u Sjevernoj Koreji i slicnim sustavima
ti se ne uvlache u stan nego te snime vani da radish i kreces se i onda
si zasluzeno nadrljao ali u tvom stanu nitko nema shto raditi,
BO@work
2009-05-19 10:16:38 UTC
Zasto mislis da smo mi bolji od Sjeverne Koreje? :)
Ivan Bajlo
2009-05-16 16:46:02 UTC
aukurac, pa ovoga nije bilo ni u pro¹lom sistemu. moŸda tek sjeverna
koreja
ima ovakve metode.
u Americi jednostavno nemas placeno bolovanje i ko te j****
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2006/12/02/AR2006120200085.html
http://www.michaelaulia.com/blogs/sick-leave-faker-caught-on-facebook.html
Hans Wolfenstein
2009-05-16 16:52:15 UTC
To je bolje od ovoga ovdje.
m***@gmail.com
2009-05-16 16:29:28 UTC
Post by Zli_Zec
http://www.net.hr/vijesti/hrvatska/page/2009/05/16/0022006.html?pos=n3
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Da, naša stvarnost. Zato i nije čudo da svi iole sposobniji liječnici
kojima se ukaže prilika pobjegnu van gdje neometano glupostima rade
svoj posao (savjesno i odgovorno). U mojoj struci budemo morali kršiti
propise, jer i do sada smo sami tražili bolovanje ukoliko nismo bili
sposobni za rad. Primjer - radi ambulantnog opertivnog zahvata na
nozi. Sitnica, samo što ne možeš napraviti par koraka... Ma .. u p.m.
..::] Danijel [::..
2009-05-16 16:26:39 UTC
"Zli_Zec" <***@hotmail.com> je napisao u poruci - news:gumgin$pnp$***@news1.carnet.hr...
http://www.net.hr/vijesti/hrvatska/page/2009/05/16/0022006.html?pos=n3

Ništa novo, tako je nekada bilo, dolazili bi predstavnici firme u kojoj
radiš, obično komisija s tvojim šefom i nekoliko radnika, donijeli ti sitni
poklončić i vidjeli kako si. Nisu li te našli, morao bi odgovoriti na
nekoliko pitanja o tome i slično. No, ako bi te zatekli da kopaš u vrtu,
cijepaš drva i slično, dobio bi otkaz po kratkom postupku. Mislim da je ovo
u redu, nema to nikakve veze s ograničavanjem ljudskih prava i sloboda. U
Americi na primjer detektivi osiguravajućih kuća koje plaćaju ljudima
odštete za bolovanja i slično, prate i snimaju ljude na bolovanju i ako ga
uhvate da radi nešto što nije u skladu s njegovim trenutnim statusom, odleti
na sud bez pardona. Svaka uređena država ima nekakve mehanizme zaštite
protiv prijevare.

Lijepi pozdrav!

D a n i j e l

Zvjezdarnica - Nešto važno događa se u svemiru!
| www.zvjezdarnica.com | www.zvjezdarnica.eu |
-
Neki problemi nisu rješivi, sve dok se ne
pojavi netko tko to nezna, pa ih - riješi!
-
http://www.panoramio.com/user/2548463
Hans Wolfenstein
2009-05-16 16:37:37 UTC
[...]
To znam da u Americi prate. Medjutim snimaju te *vani* a ne postave ti
termovizijsku kameru pa te snimaju kroz zid jer je protuustavno niti ti
upadaju u kucu bez policijskog naloga jer je protuustavno. Iako u
posljednje vrijeme Ustav u americi znachi koliko i cvjetovi na toilet
papiru a to znash sto znachi.

Ima ovo i te kakve veze s krsenjem prava. Ali na taj nachin da ih se sam
odreknesh u korist toga da se ne bi smatralo da neshto krijesh.

Nisi shvatio podmukli trik u cijelom tom sustavu.
Kenny
2009-05-16 17:03:23 UTC
In article <gumq4d$58k$***@sunce.iskon.hr>, ***@mail.inet.hr
says...>
Post by Hans Wolfenstein
[...]
Prije bih rekao da si ti popusio jeftini trik kretena koji se
kolokvijalno naziva novinarom.
I See Offline People !
Hans Wolfenstein
2009-05-16 17:16:11 UTC
Post by Kenny
Prije bih rekao da si ti popusio jeftini trik kretena koji se
kolokvijalno naziva novinarom.
Chuj, ja ovaj sistem znam u dushu i znam kada pokushava imitirati
zapadne sustava ako mu to odgovara - to je jedan od razloga zasto je
toliko jadan. Ne treba mi ovaj novinar da bih to vidio.
Hrvoje Grgiæ
2009-05-16 18:33:45 UTC
Post by Zli_Zec
http://www.net.hr/vijesti/hrvatska/page/2009/05/16/0022006.html?pos=n3
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I treba, uvesti prislini rad a bolest kaznjavati zatvorom.
Mozda se onda ljudi konacno probude.

Figurnativno receno, nekome je za osvijestenje dovoljna noga u guzicu a
nekoga moras premlatiti kao vola u kupusu.
Hrvati ocito spadaju medju ove druge.
Hans Wolfenstein
2009-05-16 20:13:57 UTC
Post by Hrvoje Grgiæ
Figurnativno receno, nekome je za osvijestenje dovoljna noga u guzicu a
nekoga moras premlatiti kao vola u kupusu.
Hrvati ocito spadaju medju ove druge.
Otupjeli narod koji samo mehanichki zdere, pije, shevi, dize kredite i
izlazi na izbore po uputama medija i izdajnicke vlade.
Zli_Zec
2009-05-16 20:33:40 UTC
Post by Hans Wolfenstein
Post by Hrvoje Grgiæ
[...]
Ustaše ne sheve. Oni piju Ožujsko i eventualno se međusobno ližu.

Ali ne sheve sigurno.
Hans Wolfenstein
2009-05-16 20:40:42 UTC
Post by Zli_Zec
Ustaše ne sheve. Oni piju Ožujsko i eventualno se međusobno ližu.
Nije mi poznata ta kategorizacija jer nisam ustasha. U stvari nema
ustasha, tj. nema nikakve relevantne politicke opcije koja reflektira
taj nachin razmisljanja. Ustase su proslost i nepostojeca ekstremna
kategorija projektirana u UDBA-inim think-tankovima. Jasno kako bi se
oprali od vlastite krvave proshlosti i bahate gerontokratske sadasnjosti.

Ako mislish na klince na Thompsonovim koncertima onda nemoj ni troshiti
kisik na to.
asdf
2009-05-16 20:42:18 UTC
Post by Hans Wolfenstein
Usta¹e ne sheve. Oni piju OŸujsko i eventualno se meðusobno liŸu.
[...]
Ne odgovaraj na postove gdje te prozivaju ustasom.

Nakon nekog vremena sami prestanu.
Hans Wolfenstein
2009-05-16 20:43:58 UTC
Post by asdf
Ne odgovaraj na postove gdje te prozivaju ustasom.
Nakon nekog vremena sami prestanu.
Mislish ovi koji vide ustashe pod krevetom ? Imas pravo, bolje im ne
odgovarati.
asdf
2009-05-16 20:46:49 UTC
Post by Hans Wolfenstein
Mislish ovi koji vide ustashe pod krevetom ? Imas pravo, bolje im ne
odgovarati.
To su samo budale i trolovi koji prezivajavaju na ovoj grupi jer nema
moderacije.
Zli_Zec
2009-05-16 20:46:24 UTC
Post by Hans Wolfenstein
Post by Zli_Zec
Ustaše ne sheve. Oni piju Ožujsko i eventualno se međusobno ližu.
Nije mi poznata ta kategorizacija jer nisam ustasha.
Pa zar ja jesam ? Samo promatram novokomponovane seksualne navade
u Zagrebu od Doba Mrakobjesja (TM) naovamo...
Post by Hans Wolfenstein
[...]
A zašto ? Sami sebe nazivaju Ustašama, njihovi roditelji također,
tako su odgojeni, i jedni i drugi,
aktivno se zanimaju za i svjesno nastavljaju na povijesno Ustaštvo
i, tko zna zbog čega, meni to onda izgleda kao autentično Ustaštvo !

E, baš sam nelogičan... jel' da braćo ? :-)

Mičem 'hr.alt.med'... a ovaj odgovor prebacujem u thread pod
naslovom 'Ustaštvo Ne Postoji' :-)
Sanja
2009-05-18 07:05:53 UTC
"Zli_Zec" <***@hotmail.com> wrote in message news:gumgin$pnp$***@news1.carnet.hr...
http://www.net.hr/vijesti/hrvatska/page/2009/05/16/0022006.html?pos=n3

U èlanku pi¹e: DOKTORI ÆE DOLAZITI U STANOVE DA PREGLEDAJU I VIDE DA LI
PACIJENTIMA NE©TO TREBA!!!
Velika slova ne znaæe vikanje nego nagla¹avam.

Neka kaŸu otvoreno idemo u kontrolu bolovanja i sve OK, a ne praviti od
ljudi budale. Oni bi do¹li vidjeti da li im ¹to treba, ne znam da li bi se
smijala na ovo ili bi plakala :(. Kad pozove¹ kuænu posjetu jer ponekad
jednostavno ne moŸe¹ do doktora, onda ne dolaze, onda ih ne zanima vidjeti
bolesnog pacijenta i pitati da li ¹to treba, a sad odjednom ...
lag@nini
2009-05-18 18:46:01 UTC
Post by Zli_Zec
http://www.net.hr/vijesti/hrvatska/page/2009/05/16/0022006.html?pos=n3
U članku piše: DOKTORI ĆE DOLAZITI U STANOVE DA PREGLEDAJU I VIDE DA
LI PACIJENTIMA NEŠTO TREBA!!!
Velika slova ne znaće vikanje nego naglašavam.
Neka kažu otvoreno idemo u kontrolu bolovanja i sve OK, a ne praviti
od ljudi budale. Oni bi došli vidjeti da li im što treba, ne znam da
li bi se smijala na ovo ili bi plakala :(. Kad pozoveš kućnu posjetu
jer ponekad jednostavno ne možeš do doktora, onda ne dolaze, onda ih
ne zanima vidjeti bolesnog pacijenta i pitati da li što treba, a sad
odjednom ...
jasno je da nekakva kontrola *mora* postojati...
da bi kontrolirao doktore, moraš kontrolirati
njihove *pacijente*, je li sa upalom pluća salivaju
nekom ploču na baušteli, ak kontaš kay sam štel reć :D
God bless You!
Sanja
2009-05-19 06:37:40 UTC
"***@nini" <***@ni.ni> wrote in message news:gusada$oe1$***@ss408.t-com.hr...
< jasno je da nekakva kontrola *mora* postojati...
< da bi kontrolirao doktore, mora¹ kontrolirati
< njihove *pacijente*, je li sa upalom pluæa salivaju
< nekom ploèu na bau¹teli, ak konta¹ kay sam ¹tel reæ :D

kontam
Nikica Malezic
2009-05-24 14:01:32 UTC
Post by ***@nini
jasno je da nekakva kontrola *mora* postojati...
da bi kontrolirao doktore, moraš kontrolirati
njihove *pacijente*, je li sa upalom pluća salivaju
nekom ploču na baušteli, ak kontaš kay sam štel reć :D
Slažem se da kontrola treba postojati, no nije mi jasno kako regulirati
npr. situaciju kad npr. zbog disnih tegoba na bolovanju i otidjes na
more zbog bolje klimem kako bi izljecenje bilo brze i bolje...

Kako se gledaju te tome slicne situacije ?

Da li ako si bolestan obavezno moras biti kod kuce ?