Krupan problem nakon godine BB-a
(prestaro za odgovor)
QW
2010-03-11 23:40:06 UTC
Daklem, odlucio ja prije jedno godinu-dvije rijesit se mrsavog i koscatog
izgleda strebera i nabaciti nesto kila i misica da ne izgledam ko vjesalica.
Mislim si - idealno vrijeme, taman diplomirao pa imam vremena, pritom mi
nije palo napamet da cu si natovarit jos gori estetski problem :-)

Prvo - naucio na internetu i forumima o osnovnim programima i podjelama
vjezbi, bb faq.
Drugo - naucio sve o kvalitetnoj bb prehrani, izbacio smeca od obroka tipa
"snita bijelog kruha s parizerom i trapistom", pizze i cevape, ulje na mesu
i jelima sveo na najmanje moguce, i 90% prehrane sveo na ovo: piletina,
puretina, riba, tuna, jaja, posni sir, povrce, zobene s protein praskom,
uglavnom crni i integralni kruh, rijetko bijeli (negdje 70%-30%). (Jedino
nisam laneno ulje uzimao od preporucene prehrane.). To je manje vise to.

Sa svim ovim doslo je neko pristojno (jedno 5-6 kg) povecanje mase i misici,
dobio dobru definiciju na gornjim prsima, ramenima, bicepsima i tricepsima.
Nazalost, koliko god sam dobio to, dobio sam tri puta vise na povecem slaufu
na trbuhu. Kad normalno i opusteno stojim, nenapregnut, ko trudnica sam...
kad si gledam iz profila, izgledam ko da sam progutao veliku kuglu :-(

Valjda nema smisla da se sad ubijam aerobnim treninzima (ionako sam jos
relativno mrsav, iako je puno bolje nego prije), nego sam razmisljao o
mogucim uzrocima ovoga. Sto je od ovog najvise moglo uzrokovati problem po
vasem misljenju:

1 - kasno vrijeme zadnjeg obroka? (kasno, oko 00:30 - 01:00 - navodno to
nije zdravo, a po bb teoriji bas suprotno treba neki spori P?)

2 - prije spavanja P+UH umjesto P+M? (cesto odem na trening kasno navecer,
pa kad se vratim pojedem tunu+rizu kao zadnji obrok, nema smisla da u samo
sat ipo vremena prvo pojedem P+UH, pa P+M?)

3 - preveliki obroci? (posto sam inace imao slab apaetit, navikao sam se
cesto jesti i "nasilu" vece obroke, jer sa onim manjim s cim bih se zasitio
ne bih unosio dovoljnu kolicinu). da predem na manje a cesce?

4 - prevelika kolicina tekucine (voda) koju pijem? (do 1.5 l vode u sat
treninga, i onda odmah PWM whey+glukoza 0.7 l u cugu)

5 - nekad premali razmak izmedu obroka? (npr. ne stignem zbog obaveza i
posla recimo obroke u razmaku 3 h, pa nekad npr. zobene s prahom (to je
P+UH) i neko meso kao glavni onrok pojedem u samo 2 sata (malo cak i
nasilu)?

6 - doduse i genetika je tu, stari mi slicno izgleda, ali on ima 50 godina i
jede nezdravo (ogromne kolicine kruha, junk food, slavonska hrana s
kobasicama i kulenom)

Eto, bio bih jako zahvalan na nekim strucnijim odgovorima onih koji se bolje
razumiju u nutricionistiku i sportsku prehranu. Hvala na svim savjetima!
Cane
2010-03-13 12:12:07 UTC
A da jednostavno odes na pregled kod nekog osteopata ili rolfera i utvrdis u
cemu je stvar? Mozda cak i kiroprakticar ako ima iskustva sa visceralnom
terapijom.

Ako te casa vode izoblici sanse su da imas neku deformaciju.