Uganuce stopala
(prestaro za odgovor)
Jacob
2009-05-25 12:52:01 UTC
Za vrijeme nogometa sam 'uganuo' dio stopala. Ne bih to nazvao uganućem ali
nemam drugi izraz. Lokacija tog uganuca-prijeloma je u korjenu nožnih
prstiju. Baš na tom mjestu osjećam jake bolove kada pokušam stati na nogu
cijelim stopalom.

Ovako ide priča. To se dogodilo za vrijeme igranja, osjetio sam bol, ali
sam mogao nastaviti igrati posto sam bio zagrijan. Kasnije (ohlađen) sam
primijetio izraženiju bol ali još uvijek sam mogao donekle normalno hodati.

Većinom se događalo da mi treba neko vrijeme hodanja, u početku bol bude
jača ali ubrzo sa zagrijavanjem skoro skroz prestane.

I tak, činilo mi se da se sve samo zaliječuje i da će uskoro potpuno proći,
no nisam čekao već sam krenuo ponovno na nogomet nadajući se da će bol
nestati kad se zagrijem. No nije samo se ublažila, nije nestala ali meni se
igralo pa sam stisnuo zube i nastavio,

Od tog dana već je prošlo 4 dana i mogu se normalno osloniti na tu nogu
navale bola.

Noga nije (bila) natekla.

eto možda se nekome da pročitat i možda netko mogne pomoći, al sve mi se
čini da ću morati na snimanje. Otišao bih već odavno kod liječnika ali
stvar je u tome da nisam baš u mogućnosti još neko vrijeme.
tonci
2009-05-25 19:53:17 UTC
Traumatolozima su ti najdrazi, nemaju vremena a onda ih okrivljuju za
kojekakve stvari.
pokupi se kod svoje lijeènice po uputnicu i onda kod traumatologa, on zna
sto mu je ciniti.
Ako u 4 dana nisi nasao vremena za lijecnika onda ne znam sto bih rekao
pozz
tonci
Za vrijeme nogometa sam 'uganuo' dio stopala. Ne bih to nazvao uganuæem
ali
nemam drugi izraz. Lokacija tog uganuca-prijeloma je u korjenu noŸnih
prstiju. Ba¹ na tom mjestu osjeæam jake bolove kada poku¹am stati na nogu
cijelim stopalom.
Ovako ide prièa. To se dogodilo za vrijeme igranja, osjetio sam bol, ali
sam mogao nastaviti igrati posto sam bio zagrijan. Kasnije (ohlaðen) sam
primijetio izraŸeniju bol ali jo¹ uvijek sam mogao donekle normalno
hodati.
Veæinom se dogaðalo da mi treba neko vrijeme hodanja, u poèetku bol bude
jaèa ali ubrzo sa zagrijavanjem skoro skroz prestane.
I tak, èinilo mi se da se sve samo zalijeèuje i da æe uskoro potpuno
proæi,
no nisam èekao veæ sam krenuo ponovno na nogomet nadajuæi se da æe bol
nestati kad se zagrijem. No nije samo se ublaŸila, nije nestala ali meni
se
igralo pa sam stisnuo zube i nastavio,
Od tog dana veæ je pro¹lo 4 dana i mogu se normalno osloniti na tu nogu
navale bola.
Noga nije (bila) natekla.
eto moŸda se nekome da proèitat i moŸda netko mogne pomoæi, al sve mi se
èini da æu morati na snimanje. Oti¹ao bih veæ odavno kod lijeènika ali
stvar je u tome da nisam ba¹ u moguænosti jo¹ neko vrijeme.