(prestaro za odgovor)
laneno ulje
Neno
2005-12-08 13:55:24 UTC
kaŸu da je laneno ulje pomje¹ano sa svijeŸim nemasnim sirom dobro za
skidanje kolesterola.Ima li tko kakva saznanja o tome, a i sjemenke bundeve
da su dobre za skidanje kolesterola.??
Enola Knezevic
2005-12-08 14:25:20 UTC
kažu da je laneno ulje pomješano sa sviježim nemasnim sirom dobro za
skidanje kolesterola.Ima li tko kakva saznanja o tome, a i sjemenke bundeve
da su dobre za skidanje kolesterola.??
Laneno ulje da, ali cemu sir? I maslinovo je dobro. I repicino. I orasi.
--
Ako niste primijetili, promijenila sam account. To je zato sto su mi dva
accounta na FER-u ukinuta, a jedan (pinus) ce biti suspendiran, ne znam tocno
http://tinyurl.com/cslaq
KV
2005-12-08 17:42:04 UTC
Post by Neno
kaŸu da je laneno ulje pomje¹ano sa svijeŸim nemasnim sirom dobro za
skidanje kolesterola.Ima li tko kakva saznanja o tome, a i sjemenke bundeve
da su dobre za skidanje kolesterola.??
ja sam laneno ulje pila u kapsulama i jela mljevene lanene sjemenke jer radi
akni i policisticnih jajnika jer su bogati fitoestrogenima.
mljevene sjemenke sam isto kombinirala sa svjezim sirom jer mi je okus bio
fin.
nemam nikakvih saznanja da li je ta kombinacija nesto posebno.
Jana
2005-12-09 08:40:22 UTC
Je li bilo uspje¹no?
odin
2005-12-11 20:19:46 UTC
kažu da je laneno ulje pomješano sa sviježim nemasnim sirom dobro za
skidanje kolesterola.Ima li tko kakva saznanja o tome, a i sjemenke bundeve
da su dobre za skidanje kolesterola.??
laneno ulje i posni sir, osnova su dijete dr. Johanne Budwig, koja je
siroko prihvacena kao jedan od najboljih nacina lijecenja prirodnim putem.

kombinacija hladno presanog lanenog ulja i posnog sira, najbolji je onaj s
0,1% masnoce, pomijesanih u omjeru 1:2, osnov je dijete. Ovisno o stanju
organizma, treba dozirati kolicinu ulja. Za preventivu dovoljno je jednom
dnevno uzeti 2 cajne zlicice ulja sa 4 zlcice posnog sira. Jako je vazno
promijesati smjesu jako dobro, tako da se ulje poptuno izgubi u siru.

Zasto ulje i sir? Dr. Budwig (6 puta nominirana za nobelovu nagradu - umrla
2002. u 93. godini) dosla je do saznanja da laneno ulje sadrzi sastojke
koje djeluju izuzetno djelotvorno, ali u tijelu se aposrbiraju samo uz
pomoc sastojaka u svjezem siru. Posni sir odabran je samo zato jer ne
sadrzi gotovo nista masnoce. Ako uzimas laneno ulje samo za sebe, djeluje
poput svakog drugog ulja, stetno.

Na amazonu imas nekoliko knjiga dr. Budwig, a ima i kuharica. u principu
treba izbaciti svo meso, izbjegavati masnoce. Dijeta je uspjesna u
lijecenju svih, pa i najtezih bolesti.

Dakle - kupi posni sir, nabavi hladno presano laneno ulje, kod nas sam
nasao samo jednu vrstu, a te je uvoznik Pretti d.o.o (www.pretti.hr) i
kreni. izuzetno jednostavan nacin da si pomognes, i turbo jeftin.

u medjuvremenu, nabavi i knjige :)
odin
2005-12-11 20:21:20 UTC
Post by Enola Knezevic
[...]
sir omogucuje apsorbiranje korisnih sastojaka lanenog ulja, kojih ima vise
nego u svim ostalim uljima.
odin
2005-12-11 20:23:40 UTC
Post by Neno
[...]
da li ti je pomoglo uzimanje tih stvari?
u principu, mljevene sjemenke bi trebala izbjegavati, jer kazu da su krcate
slobodnim radikalima. bolje je uzeti sjemenke citave (u DM-u imas
Alnaturine), i onda ih samljeti prije konzumacije.
Enola Knezevic
2005-12-11 20:44:45 UTC
Post by odin
sir omogucuje apsorbiranje korisnih sastojaka lanenog ulja, kojih ima vise
nego u svim ostalim uljima.
Omega 3 masne kiseline, zar ne? A koji tocno sastojak sira to omogucuje?
http://tinyurl.com/cslaq
odin
2005-12-11 21:37:05 UTC
Post by Enola Knezevic
Post by odin
sir omogucuje apsorbiranje korisnih sastojaka lanenog ulja, kojih ima vise
nego u svim ostalim uljima.
Omega 3 masne kiseline, zar ne? A koji tocno sastojak sira to omogucuje?
omega 3 i omega 6.
proteini iz sira bogati sulfurom.

osnova istrazivanjaa dr. budwig su prilicno znanstveno (znaci nerazumljivo)
objasnjena u knjizi
Flax Oil as a True Aid against Arthritis, Heart Infarction, Cancer & Other
Diseases

postoji masa informacija na webu o tome, a mislim da je najbolji izvor
yahoo grupa
http://health.groups.yahoo.com/group/FlaxSeedOil2/
Enola Knezevic
2005-12-11 21:50:19 UTC
Post by odin
proteini iz sira bogati sulfurom.
Mislis, oni koji sadrze metionin i cistin?
http://tinyurl.com/cslaq
Lucky Luke
2005-12-11 22:56:31 UTC
Post by odin
Na amazonu imas nekoliko knjiga dr. Budwig, a ima i kuharica. u principu
treba izbaciti svo meso, izbjegavati masnoce. Dijeta je uspjesna u
lijecenju svih, pa i najtezih bolesti.
Ma braaaavo - do ovdje si mi i bio interesantan a ovdje si naglo postao
zatucana budala.....
Odi taj pamflet prodaj u Institut za tumore, kad budes jadnim ljudima na
umoru rugao se u facu kako ti imas The Cure.
Stingray
2005-12-11 23:31:29 UTC
Post by Lucky Luke
Post by odin
[...]
Nemoj tako, evo ti citat:
Over 50% of Dr. Budwig's patients were doctors or relatives of doctors who
knew why in such a serious disease they would rely on the experiences of
this brilliant physicist, chemist and pharmacologist rather than follow the
prevailing opinion which says that tumors must be destroyed through
chemotherapy and radiation.
Jos dodaj :) ili :( po potrebi...
Lucky Luke
2005-12-12 06:58:06 UTC
Post by Stingray
Post by Lucky Luke
[...]
Cuj, s takvim stvarima a specijalno s prodavacima magle mi se ne raspravlja
niti najmanje.
Sto radi dok prodaje ljudima savrseni recept za dijetu - nije me briga ali
ovo u sto se dalje upleo je
vrlo vrlo bitno - i to se NE radi.
Prenosi se ono u sto je siguran a ne da svaki mali Mujo doda malo pa imamo
lijek za sidu, koleru, svrab i karcinom u jednom....
Odin
2005-12-12 12:15:22 UTC
e, krivog si nasla to pitati :)
Odin
2005-12-12 12:18:01 UTC
Post by Lucky Luke
Post by odin
[...]
ne kuzim, sto je tvoje poanta?
mislim, jesam ti ja sto probao prodati or what?

ako vec toliko gnojis, daj si malo vremena i odi na yahoo grupu koju sam
naveo, i malo se informiraj.
nitko ne kaze da se radi o cudotvornoj stvari, jer takvih nema.

imas srece da mi ovo sto si napisao nisi rekao negdje f2f, jer bih te za
to mogao ozbiljno ozlijediti, moroncino debilna.
Enola Knezevic
2005-12-12 12:37:51 UTC
Post by Odin
e, krivog si nasla to pitati :)
Stvar je u tome da je ona yahoo grupa fakat puna postova i ne znam gdje
se nalaze ti postovi o proteinima bogatim sumporom, probala sam guglati,
ali nisam nasla neke radove o tome... Prvi put cujem da se omega 3 (i 6)
masne kiseline mogu apsorbirati samo s proteinima bogatim sumporom, a da
je laneno ulje inace stetno. Ili da su sva ulja stetna.
http://tinyurl.com/cslaq
Enola Knezevic
2005-12-12 12:39:29 UTC
Post by Odin
imas srece da mi ovo sto si napisao nisi rekao negdje f2f, jer bih te za
to mogao ozbiljno ozlijediti, moroncino debilna.
Velika je moc vjere...
http://tinyurl.com/cslaq
Lucky Luke
2005-12-12 13:12:30 UTC
Post by Odin
imas srece da mi ovo sto si napisao nisi rekao negdje f2f, jer bih te za
to mogao ozbiljno ozlijediti, moroncino debilna.
Uauuu - meni ne impresioniras niti najmanje sakama....

Toliko o tvojoj kulturi....