Lijekovi protiv povracanja
(prestaro za odgovor)
Markuzin
2006-05-24 01:23:00 UTC
Idem autobusom za 2 dana u Dubrovnik i sad moje pitanje je koji lijek protiv
povracanja da kupim (imam problema s tim). Kaze li se jos antiemetik za
lijek protiv povracanja? Imao sam na umu da kupim Plivin Setronon od 4 mg,
tablu od 10 kom. Ide li to na recept ili se kupi? Koja je cijena? Kad i
kolko se uzme (prije puta ali da ne povratim 100%? Trebam li jos nesto
znati? Hvala.
Jeja
2006-05-24 05:34:43 UTC
Ja sam dobila dimidril
maja
2006-05-24 11:48:46 UTC
"Markuzin" <***@gmail.com> wrote in message news:e50cu2$qdv$***@news2.carnet.hr...

Cini mi se da se tabletice zovu DRAMINA tak nekak...
Pitaj u ljekarni za tabletice za putovanje tj. PROTIV povracanja...
Nisu skupe, netreba ti racept i vrlo su ucinkovite..
Procitaj u uputama koliko prije putovanja se trebaju popiti...
Stvarno su super..

Moja seka uvjek ima problema sa povracanjem na putovanjima ali otkako je
pocela korisiti te tabletice vise joj se nejavljaju mucnine tjekom
putovanja...
Suncana
2006-05-24 12:35:09 UTC
Post by maja
Cini mi se da se tabletice zovu DRAMINA tak nekak...
Dramamine.
Post by maja
Stvarno su super..
Je, prespavas cijeli put pa ti ne stigne biti zlo.
Suncana
maja
2006-05-25 17:00:59 UTC
Post by maja
Stvarno su super..
Je, prespavas cijeli put pa ti ne stigne biti zlo.
--
Suncana
Mozda se tebi spava, ali meni ne..
Uostalom bolje da spavas nego da bljujes...
Suncana
2006-05-26 07:22:17 UTC
Post by maja
Mozda se tebi spava, ali meni ne..
Uostalom bolje da spavas nego da bljujes...
Ne svidja mi se biti grogi. A i suputnici lagano
kuhaju (pitaj mog decka kak mu je bilo kad sam
od 28 sati puta spavala 24).

Mozda imas srece kaj se uspavanosti tice. Nisam jedina
kojoj se od Dramamina spava, reklo bi se da je to
prilicno cesta nus-pojava.
Suncana
Vid Strpic
2006-05-26 10:55:54 UTC
Suncana whispered unto us in hr.alt.med:

[...]
Post by Suncana
Ne svidja mi se biti grogi. A i suputnici lagano
kuhaju (pitaj mog decka kak mu je bilo kad sam
od 28 sati puta spavala 24).
Uzivao je sto moze biti na miru? :)

- Vid `Marquis de RTFM` Strpic.
--
***@bofhlet.net, IRC:*@Martin, /bin/zsh. C|N>K
Linux elanor 2.6.13-15.8-default #1 Tue Feb 7 11:07:24 UTC 2006 x86_64
11:23am up 0:38, 8 users, load average: 1.05, 1.21, 1.08
Enola Knezevic
2006-05-26 12:27:54 UTC
Post by Suncana
Mozda imas srece kaj se uspavanosti tice. Nisam jedina
kojoj se od Dramamina spava, reklo bi se da je to
prilicno cesta nus-pojava.
Kod mene je to znala biti pojava :) Recimo, kad su me prisiljavali da idem u
crkvu, popila bih Draminu s pivom i bila sva krepana u crkvi. S vremenom su
me prestali prisiljavati na to.
--
Ako vam smeta, zalite se CIP-u. Kad mi opet otvore acc na fly.srk.fer.hr maknut
cu sig. Evo uzroka gubitka 2 accounta: http://tinyurl.com/cslaq
croduxman
2006-05-27 10:41:29 UTC
RULEZZZZZZZ!!!!!!!!
LL - Duracell Zeko
2006-05-27 23:04:04 UTC
Post by Suncana
Post by maja
[...]
Nisi uopce jedina - radi se o antihistaminiku 1. generacije koji je
inhibitor reakcije na H1 histaminske receptore ALI kompletno u tijelu pa
onda na periferiji djeluje tako sto sprecava alergijske ispade a centralno
utjece na budnost.
U isto vrijeme utjece na parasimpatikus pa ljudi recimo cesce zedjaju.
Boris