(prestaro za odgovor)
sum u usima
niner
2005-03-15 06:23:51 UTC
periodicki mi se javlja sum u lijevom uhu (cujem vlastite otkucaje srca),
koji zna biti jako iritirajuci, pogotovo noci. Javi se svakih par mjeseci,
traje par tjedana i nestane. S cim bi to moglo imat veze? Tlak?
TiRuuRiRuu
2005-03-15 12:01:03 UTC
Meni tak vec 3 mj neprekidno,ko puls u usima...ne mozes zaspat od toga a
ujutro sam odmah zivcana jer prvo kaj cujem je to...
niner
2005-03-15 13:05:10 UTC
Post by TiRuuRiRuu
Meni tak vec 3 mj neprekidno,ko puls u usima...ne mozes zaspat od toga a
ujutro sam odmah zivcana jer prvo kaj cujem je to...
:) znam kako je..
jel se sum intenzivira kad nagnes glavu prema dolje? meni da
TiRuuRiRuu
2005-03-15 14:22:38 UTC
aha,i kad se izivciram ili se umorim,ee uzas :)
Niner
2005-03-15 17:12:53 UTC
mozemo osnovat udrugu "srce u uhu" :)
komensky
2005-03-15 17:41:35 UTC
Post by niner
periodicki mi se javlja sum u lijevom uhu (cujem vlastite otkucaje srca),
koji zna biti jako iritirajuci, pogotovo noci. Javi se svakih par mjeseci,
traje par tjedana i nestane. S cim bi to moglo imat veze? Tlak?
Tinitus (¹um, zvonjava) u uhu moŸe biti uzrokovana hrpom stvari...
Promjene unutarnjeg uha, upalni procesi unutarnjeg uha ili tube, vratna
kralje¹nica, itd...hrpa toga
odi kod otorinca i kod neurologa...kreni s pretragama....
Sven
2005-03-15 18:03:21 UTC
Post by niner
periodicki mi se javlja sum u lijevom uhu (cujem vlastite otkucaje srca),
koji zna biti jako iritirajuci, pogotovo noci. Javi se svakih par mjeseci,
traje par tjedana i nestane. S cim bi to moglo imat veze? Tlak?
Moze biti svasta, od voska u usima kojeg treba isprati do gorih mogucnosti.

Mogu ti poslati link na tablicu gdje ti ukratko objasnjava moguce uzroke,
ovisno o vrsti suma u uhu.
Uglavnom, bubnjanje u uhu, pulsirajuci zvukovi, npr. u ritmu sa srcanim
otkucajima su obicno povezani sa visokim tlakom i/ili visokim nivoom
kolesterola.
TiRuuRiRuu
2005-03-15 20:32:24 UTC
haha,istina :)
TiRuuRiRuu
2005-03-15 20:31:42 UTC
Bila sam kod doktora,mislio da je neka predupala,dao mi kapi ali i nakon
toga nis....znaci dalje
Lucky Luke
2005-03-16 01:12:35 UTC
Post by TiRuuRiRuu
Bila sam kod doktora,mislio da je neka predupala,dao mi kapi ali i nakon
toga nis....znaci dalje
Kakav ti je tlak? Koliko uopce imas godina? Ikakvih drugih simptoma oko
uha....
Kad se to pocelo javljati? Ima li ikakve mogucnosti da povezes s odredjenim
polozajem glave ili da ga sama izazoves?
Lucky Luke
2005-03-16 01:10:00 UTC
Post by komensky
Post by niner
[...]
Mnim naoko da ovo nije tinitus jer se isti ne javlja povezan s cirkulacijom.
Ostalo - najbolje otorincu.
Za neurologa ce uvijek imati vremena :)) Dok se vrati s pretragama proci ce
godina dana ;)
Lucky Luke
Potpisujem za tlak - jako cesto uzrok.
TiRuuRiRuu
2005-03-16 12:55:18 UTC
Tlak mi je bio normalan nekad,ne znam za sad...
Vec 3 mj stalno cujem to u usima,imam 20god.
Prije sam se uvijek necim bavila,ono sport i to ali od kad sam doma,javlja
mi se ovo.
TiRuuRiRuu
2005-03-16 12:56:10 UTC
Post by Lucky Luke
Post by TiRuuRiRuu
[...]
Ne boli me uho,nista me ne boli,samo kaj to cujem ono 24 h... I uvijek je
tak,neovisno o polozaju glave
_D_
2005-03-18 08:20:23 UTC
Meni se to isto dogaða ali ponekad i ne iritira me oupce...Medjutim u avionu
za Dubrovnik;.))))
Za vrijeme slijetenja u ritmu mi je u uhu bubnjalo ne¹to kao tok-tok:-)par
minuta. Mislila sam da æe mi puci uho:-)Ja mislim da je u mene vosak:-)
komensky
2005-03-18 17:52:21 UTC
Post by _D_
[...]
lijepa na¹a hrvatska jezika:)))