Titranje kapka
(prestaro za odgovor)
Darios667
2008-03-01 00:14:43 UTC
Mozda malo cudno pitanje,ali... vec 4 dana mi titra lijevi kapak. Ne
konstantno, ali se cesto ponavlja, kao mali grcevi nekog misica. Isprva
nisam obracao paznju jer mi je i prije znalo tako, ali prodje za sat-dva. No
ovo vec sad duze traje i iritira, a pomalo i boli. Glupo mi je radi toga ici
doktoru, a opet ne znam... Koji bi mogao biti uzrok tome? I kako uopce tako
nesto tretirati? Moze li se cime olaksati doma ili da odem do doktora?
Dominik
2008-03-01 09:37:59 UTC
Uzmi dovoljno B-vitamina, izbjegavaj propuh i ako ti za 10 dana ne prodje
ili ako se pojavi kakva bol, odnosno velike promjene s okom i oko oka javi
se lijecniku.
uobicajena pojava i nije opasno.
Faust
2008-03-01 12:38:23 UTC
Post by Darios667
[...]
jedan od znakova psihièke premorenosti.
jedan od klasiènih neurolo¹kih problema.
optereæenje, zaokupljenost, brige...
Jana
2008-03-05 20:30:14 UTC
Meni titra veæ mjesecima, toènije trza se mi¹iæ lijevo-desno, s tim da su se
i zjenice poèele neujednaèeno ¹iriti, no oftalmolog, internist i svi ostali
kojima sam to spomenula samo odmahuju rukom.
Iluvatar
2008-03-07 07:26:02 UTC
Post by Darios667
[...]
Uz sve drugo navedeno, pogledaj da ti nije negdje ispod kapka ili uz
sam rub kapka ostala zakrmeljena trepavica, musica, pristic ili ista
drugo cega inace nema, a sto moze doticati i iritirati oko.