jutarnja vrtoglavica
(prestaro za odgovor)
ddoe
2005-03-22 07:30:33 UTC
od petka ujutro imam neku vrtoglavicu, i to nije zbog naglog ustajanja, vec
u probudim se i lezim u krevetu i vidim da mi se vrti..
onda ustanem, malo teturam okolo, pa tek za kojih par sati mi se stanje
vrati u normalnu.
Tlak sam mjerio sve ok 118/80.
Jos kad se ustanem pogledam se u ogledalo da nisam "prekinuo" neku zilu ali
nista sve u redu...

Sta bi to moglo biti?
Taga
2005-03-23 13:36:48 UTC
Post by ddoe
[...]
Najčešće anemija,problemi sa cirkulacijom u vratnim krvnim žilama,niskim
šečerom,tlakom,bolestima srednjeg uha.....Ako Vas vrtoglavica i dalje
muči te se ne smiruje-svom liječniku na pretrage!
Pozdrav
Taga