(prestaro za odgovor)
Caj za dijabetes??
Never
2005-02-20 11:05:32 UTC
Mama je upravo sestri kupila caj koji navodno lijeci dijabetes a kosta
1000 Eu.
Pa me sad zanima dal ima ikakve sanse da to radi ili je jos jedna
sarlatanska stvar za blesave ljude? :)
Damir (DMS)
2005-02-20 11:25:29 UTC
Never wrote:
: Mama je upravo sestri kupila caj koji navodno lijeci dijabetes a kosta
: 1000 Eu.

Nije puno za lijek koji sigurno zasluzuje Nobelovu nagradu.
Kada BUDE pronaden.

--
Pozdrav
Damir

Never take life too seriously. Nobody gets out alive, anyway.
pimpinella
2005-02-20 13:44:43 UTC
Post by Never
Mama je upravo sestri kupila caj koji navodno lijeci dijabetes a kosta
1000 Eu.
Pa me sad zanima dal ima ikakve sanse da to radi ili je jos jedna
sarlatanska stvar za blesave ljude? :)
Oces reci da je kupila Jari-grah??
Pimpinella
Never
2005-02-20 14:24:16 UTC
On Sun, 20 Feb 2005 14:54:00 +0100, "pimpinella"
Post by pimpinella
Post by Never
[...]
Ako sam skuzio zove se - Tina caj???

crvenio bi se od sramote da znam da ja nikako nisam mogao utjecati na
tu odluku :)
Tea
2005-02-20 18:08:27 UTC
Post by Never
Mama je upravo sestri kupila caj koji navodno lijeci dijabetes a kosta
1000 Eu.
Pa me sad zanima dal ima ikakve sanse da to radi ili je jos jedna
sarlatanska stvar za blesave ljude? :)
Dosta cesto kazu diabeticari koji imaju secer u mokraci (i samo njega
mjere) da im takvi cajevi pomazu. To je nazalost sao privid, jer oni
s tim cajevima uzimaju vise tekucine nego obicno, tako da im je
zbog toga koncentracija secera u mokraci manja. Taj se efekt
moze postici i sa obicnom vodom.

pozdrav,
Tea.
Lucky Luke
2005-02-21 01:56:59 UTC
Post by Never
Mama je upravo sestri kupila caj koji navodno lijeci dijabetes a kosta
1000 Eu.
Pa me sad zanima dal ima ikakve sanse da to radi ili je jos jedna
sarlatanska stvar za blesave ljude? :)
Hiljadarka jura....
Cekaj da izbrojim sto se sve moze s 7 i pol tisuca kuna....

Ako zeli dobro svojoj sestri neka dobro razmisli prije negoli joj to stvarno
i da.

Servus,
Never
2005-02-21 16:05:48 UTC
On Mon, 21 Feb 2005 02:56:58 +0100, "Lucky Luke"
Post by Lucky Luke
[...]
Cek - kaj mislis da bi moglo biti negativnih efekata? Ja sam bar
vjerovao da je u najgorem slucaju placebo pa da joj nece nest posebno
pomoci al da je nece ni sjebat jer je obicna *vodica*??
Branko
tu odluku :)
Lucky Luke
2005-02-22 11:40:11 UTC
Post by Lucky Luke
[...]
Da ali kak ne kuzis - to jest vodica i ne djeluje uopce ALI u tome i jest
problem to JE vodica i ne djeluje i NE LIJECI a secerna bolest nije uopce
djecja igra!!!
Namjerno napisah toliko usklicnika jer to je opasna igra.

Koliko ti teta ima godina? I kad joj je dijagnosticirana secerna b olest?
Ako se ne lijeci ovisno o tipu jedna od tezih alutnih komplikacija je
upadanje u komu (bilo hiperosmolarnu bilo ketoacidoticnu) a to je izrazito
opasno stanje koje nemalo dovodi do smrti.

Servus i ne igrajte se vise!
Never
2005-02-22 15:09:26 UTC
Post by Branko
Koliko ta sestra ima godina? Ako je to mlada osoba (i tip I diabetesa) anda
svako odustajanje od lijecenja inzulinom moze imati kobne posljedice.
Ima 18 g.
Ne misli odustati od uzimanja inzulina naravno. nego vidjeti dal ce
caj pomoci...?
Never
2005-02-22 15:12:06 UTC
On Tue, 22 Feb 2005 12:40:10 +0100, "Lucky Luke"
Post by Lucky Luke
[...]
Evo sad mi je upravo rekla da kad uzima caj treba prestati uzimati
inzulin... i mjeriti razinu svaka 2 sata. Sad joj je 5.8

dijagnosticiran joj je prije godinu dana.
?? mislim ono... kaj da im velim?
Lucky Luke
2005-02-22 18:46:09 UTC
Post by Lucky Luke
[...]
A ako covjek ne shvaca - onda ne shvaca. Nazalost, sve se obije kao bumerang
u glavu.
Posliejdice su na kardiovaskularnom sustavu, strada zivcani sustav, lako
moguce amputacije jer rane ne zarastaju zbog poremecenog imuniteta i
odgovora na uzrocnika; ostecenje bubrega i slijepoca. To je sve sto ti ja
mogu dati za baratanje...

Kako mislis dok uzima caj - taj dan ili to razdoblje ili kako?
Kako uopce uzima inzulin? Ako je mlada osoba vrlo vjerojatno su joj dali
brzi inzulin koji se daje cesce (za svaki obrok) i brze djeluje no ako se
prati novosti u medicini - i na nase trziste je dosao inzulin koji djeluje
tako sto cijeli dan drzi razinu glukoze u preporucenim vrijednostima.
Never
2005-02-22 19:14:46 UTC
On Tue, 22 Feb 2005 19:46:08 +0100, "Lucky Luke"
Post by Lucky Luke
[...]
Da,to sve znam ja i ona...
Post by Lucky Luke
[...]
Caj se treba uzimati mjesec dana.I trebao bi je kao izlijeciti da vise
ne mora uzimati inzulin.Do sada ga je uzimala preko injekcija... Nakon
obroka i posebna za spavanje.
Za sada caj pije tek jedan dan.I razina inzulina joj je ok.Ako se
pogorsa onda ce naravno uzeti inzulin. Sto ako razina ostane ok cijelo
vrijeme? dal to znaci da caj pomaze?
Lucky Luke
2005-02-23 15:01:12 UTC
Post by Lucky Luke
[...]
Nesto si pomijesao - mjeri se glukoza (secer) i to u krvi. Kako ga ona
mjeri?
Never
2005-02-23 18:58:02 UTC
On Wed, 23 Feb 2005 16:01:12 +0100, "Lucky Luke"
Post by Lucky Luke
Post by Never
[...]
Ma joj da u brzini sam napisao inzulin mjesto glukoze :)
Dakle mjeri glukozu svako malo... pa pikne se u prst i onda kapljicu
stavi na onaj aparatic i on joj pokaze kolka joj je razina glukoze u
krvi.
Za sada je ok... iako je slabo jela ovih dana pa joj nije ni trebalo
previse inzulina.
Antun Paulin
2005-02-23 23:10:38 UTC
On Tue, 22 Feb 2005 16:20:44 +0100, Never
Post by Never
Evo sad mi je upravo rekla da kad uzima caj treba prestati uzimati
inzulin... i mjeriti razinu svaka 2 sata. Sad joj je 5.8
dijagnosticiran joj je prije godinu dana.
?? mislim ono... kaj da im velim?
Nemoj se igrati, tj neka se ona ne igra.
Eto ja sam na insulinu vec 25 godina i nis mi ne fali. Sada sam i na
insulinskoj pumpi i sve 5!
Ako hoces neka mi se javi na mail, pa joj dam broj pa neka pita ako je
nesto muci, a ne da se zajebe!
Diabetes nije pretjerano teska bolest ako se drzi pod kontrolom!!
Ako ne, vrlo je teska i komplikacije su vrlo neugodne!

Bok.
Tony
Lucky Luke
2005-02-24 01:09:21 UTC
Post by Lucky Luke
Post by Never
[...]
Znaci u krvi ga mjeri. Tako se i radi. No kao sto je netko rekao - da je
djelotvorno koliko ima slucajeva na svijetu izumitelj bi dobio Nobela.
Ovo s prehranom je takodjer jako lose - ona mora jesti normalno i u vise
obroka a sam teret rjesavati nekom fizickom aktivnoscu recimo setnjom i sl.
To sto nece jesti - nece je rijesiti niti smanjiti razinu glukoze u krvi.
Zapravo ce tek u gladovanju povecati produkciju ketona te postoji opasnost
da udje u ketoacidozu i poremecaj svijesti.
Zdravko
2005-02-24 16:50:17 UTC
Post by Lucky Luke
Post by Never
[...]
Radi se o postupku koji je kod dijabetesa tip 1 potencijalno opasan po
Ÿivot. Ne udaljavaj se od nje ni dan ni noæ.
Isprièavam se na dramatiènom pristupu, ali ne znam pametnije na daljinu.
Ketoacidoza moŸe kod tipa 1 dijabetesa nastupiti i kod rel niskih
vrijednosti GUKa, npr 10 do 12 i sl.

Zdravko
Never
2005-02-24 17:27:31 UTC
On Thu, 24 Feb 2005 02:09:21 +0100, "Lucky Luke"
Post by Lucky Luke
Znaci u krvi ga mjeri. Tako se i radi. No kao sto je netko rekao - da je
djelotvorno koliko ima slucajeva na svijetu izumitelj bi dobio Nobela.
Jasna stvar.Pitanje je samo dali je ovo jedan od onih lijekova koji
mogu pomoci malom broju ljudi pa sa znanstvenog stajalista nije lijek
ali ima individua kojima moze pomoci.
Sto je opet malo vjerojatno.
Post by Lucky Luke
[...]
Nije jela jer joj se stvorio neki cir ispod usnice pa je imala
problema. Nema veze s cajem ni dijabetesom nego opcim zdravstvenim
stanjem.
Never
2005-02-24 17:31:34 UTC
On Thu, 24 Feb 2005 00:10:38 +0100, Antun Paulin
Post by Antun Paulin
[...]
TNX.ona je dobila dijabetes prije godine dana i relativno se ok pazi i
u redu je. kolko se moze ocekivati od cure od 18 g.
Valjda ce se uskoro i dodatno uozbiljiti.Ak nest zatreba... pitat cu
:)

Sljedeća stranica >
Stranica :stranica od 4