Urin ??????????'
(prestaro za odgovor)
n***@gmail.com
2009-05-25 21:07:13 UTC
može li mi neko pojasniti ove nalaze na što bi mogli upućivati

radi se o nalazu Urina koji sam radila jer sam se osjećala jako slabo
i imala sam gušenja
izgled--- zamućen
boja----žuta
ph-----kisela
spec.težina ---/
proteini ----- lag.opali
krv -----pozitivna+
eritrociti---- 15-20
leukociti------ mnogo
bakterije------dosta
sluz------dosta
okrugli epit. po koji
pločasti epit.---- dosta

doktorica je samo pogledala nalaz krvi nije ništa rekla za mokraću
nakon nekih tjedan dana ja sam joj napomenula za mokraću ona me je
poslala za urinokulturu mikrobiološka pretraga
nalaz kako kaže doktorica uredu , piše broj mikroorg.... 10 na treću
CFU/ml i rezidentna flora distalne uretre
Pitala me jesam li u međuvremenu pila nee čajeve ili antibiotike nisam

jedino sam pila antidepresiv , koji su mi oni šiknuli jer su mislilli
da su mi bolovi od nervoze , pila sam zipantol zbog kis. u želucu , b-
vitamine , tablete za izazivanje menstruacije i za smirenje tablete ,
nakon što su mi ukinuli antidepresive .
Znači ove ljekove sam uzimala nakon običnog urina i prije mikrob.
urina
sad mi je dala uputnicu za
fizikalno-kemisjki pregled urina i mikroskopiju sedimenta

zna li tko o čemu se tu radi , jesam li ja imala nekakvu bakteriju i
od toga sam bila polumrtva ili su ti nalazi normala
pa me nešto drugo muči
????
joca Amsterdam
2009-05-25 21:49:42 UTC
trebala je odmah poslati na mikrobioloski da se vidi koja je bakterija
eventualno, i meni su bili prije mjesec dana dosta bakterija, dosta sluzi i
dosta leukocita, no meni je problem bio tesko mokrenje.
Cor
2009-05-25 21:56:32 UTC
<***@gmail.com> wrote in message news:47b6d915-a8d2-47ba-aa54-***@c9g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Ovo sve upućuje na uroinfekt. Ako ponovljeni nalazi i dalje budu u skladu s
tim, treba ga liječiti. "Gušenja" nemaju nikakve veze s tim!
n***@gmail.com
2009-05-26 13:59:05 UTC
a za gušenje se doktori ne mogu dogovoriti od čega je
kod jednih je psiha , kod gin. problem u hormonima ????'??
još malo pa ću vidit što je točno
ja mislim da gušenje može biti o hormonalnog poremećaja

a što se tiče urina vjerovatno sam imala neku bakteriju , ali koju i
kako je pošla ne znam .

Nije mi jasno zašto mi je dala urin na drugačiji pregled ako je ovaj
uredu
Cor
2009-05-26 14:51:19 UTC
<***@gmail.com> wrote in message news:b23ebd19-833a-4c2f-a5a3-***@3g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Fizikalno-kemijski pregled koji opisuješ je isti onaj koji si već napravila
i detaljno opisala. Ni meni nije jasno zašto ga ponavlja. U svakom slučaju,
ako je isti kao prvi uz onakvu urinokulturu, treba liječiti uroinfekt.
Gušenje od hormona??!?!?!?!?!?! Ne bi se štel mešat...
joca Amsterdam
2009-05-26 16:02:23 UTC
Ako ti daje uputnicu za mikrobioloski onda nije isto..Jer ovaj prvi urin ti
je kem-fiz a ovaj drugi ti gleda kakve su bakterije, gram poz ili neg i
druge
Cor
2009-05-26 20:47:51 UTC
[...]

Dakle...nije mikrobiološki