i opet blago povisena temperatura
(prestaro za odgovor)
Filip
2007-10-14 14:56:09 UTC
Uglavnom, povisena temperatura (nesto preko 37 Celsiusovih stupnjeva)
vec vise od tjedan dana. Pocelo je s blago bolnim zdrijelom, zatim je
poceo curiti nos i na kraju sam poceo i kasljati. Sad bas vise i ne
kasljem, nos mi vise ne curi (makar osjetim da se slajm cijedi niz
grlo) i to je vise-manje to. Jel imam razloga ici kod doktora ili da
to prehodam do kraja? Pitam zato sto nisam doma tako da ne mogu ici
kod svoje doktorice, a na da mi se trazit tu nekog po Zagrebu.

Pozdrav,
Filip
--
nadimak=cofi, domena=inbox
use it wisely! :)
LL Kal El
2007-10-16 08:00:35 UTC
Post by Filip
[...]
Vjerojatno sinusi ostali upaljeni - cesta pojava nakon virozice. Kasalj jest
odraz refleksa slijevanja niz grlo.
Temperatura - razumljiva.
Trebao bi otici da ne prijedju u kronicni sinusitis.
Filip
2007-11-01 20:53:48 UTC
Post by LL Kal El
Post by Filip
[...]
Uglavnom, bijah nakon dva tjedna (cca. tjedan dana nakon posta) kod
doc i dala mi je rundu sumameda...
Nista se nije promijenilo pa sam jucer opet otisao. Poslala me na RTG
pluca, napravio sam bris nosa i grla, a sutra idem i na vadjenje krvi.

E, sad na RTG-u se vidi neki flek ("desno infrahilarno manja, gotovo
trakasta formacija koja se na profilnoj snimci projicira u srednjem
reznju", "desno nesto oskudnih krepitacija"?). Kasljem vrlo rijetko,
ali par puta sam osjetio kao da dolazi bas iz pluca (hm?). Dobio sam
Novocef i narucen sam na ponovni RTG za 10ak dana.

Probao sam sugerirati doktorici da su sinusi neka vrst zarista mozda i
da ne bi bilo lose pogledati RTG sinusa (sto je pulmologinja
preporucila).

Jel to sve skupa lici na nesto ili...?
--
nadimak=cofi, domena=inbox