urolog - pregled za zene
(prestaro za odgovor)
Blende
2006-01-23 11:13:19 UTC
Zena mi mora na pregled kod urologa. Zanima me kako izgleda taj pregled kod
urologa, jer culi smo da je dosta neugodno i bolno.
Lucky Luke
2006-01-23 21:01:10 UTC
Post by Blende
Zena mi mora na pregled kod urologa. Zanima me kako izgleda taj pregled
kod urologa, jer culi smo da je dosta neugodno i bolno.
A da barem napisete iz kojeg razloga mora - urologu? Uputna dijagnoza,
poteskoce - ??
Blende
2006-01-23 21:32:51 UTC
Post by Lucky Luke
Post by Blende
[...]
Ima ceste i jake bolove u donjem dijelu trbuha. Kao da je nesto probada.
Ponekad kaze i da ima osjecaj kao da je nesto tvrdo unutra. Uglavnom oko
jajnika. Ginekoloski pregled uredu. Mokraca uredu. Urino kultura uredu. Krv
uredu. Rijetko ima bijeli ili zuti vaginalni iscjedak. Sada joj je doktor
preporucio pregled kod urologa, dakle nema neke posebne dijagnoze.
Lucky Luke
2006-01-24 01:23:58 UTC
Post by Blende
Post by Lucky Luke
Post by Blende
[...]
Je li radjen ultrazvuk, prvo abdominalni a onda i ginekoloski?

Bilo sto oko jajnika je domena ginkeologa - urolozi se kod zena bave
iskljucivo sa problemom mokracnih organa (bubrezi+mjehur).
Blende
2006-01-24 17:17:30 UTC
Post by Lucky Luke
Post by Blende
Post by Lucky Luke
Post by Blende
[...]
ginekoloski je radjen prije godinu dana ali je bio u redu. ginekolog je
rekao da sto se njegovog podrucja tice da je sve ok. Evo sad me zena
ispravlja da je ta bol dosta slicna nadusti u sredini trbuha (malo iznad i
oko pupka unutra) koja prelazi u probadanje u cijelom podrucju i oko
jajnika.
Lucky Luke
I dalje mi niste napisali - je li radjen ultrazvuk abdominalnih organa?
Blende
2006-01-25 07:23:15 UTC
sorry, nije radjen
Lucky Luke
2006-01-26 00:10:06 UTC
Post by Blende
Post by Lucky Luke
I dalje mi niste napisali - je li radjen ultrazvuk abdominalnih organa?
sorry, nije radjen
Pa to je osnova..... Ev. ako se tako nadje nesto - doppler za procjenu ev.
prokrvljenosti tvorbe itd. itd.
Blende
2006-01-27 10:14:22 UTC
Post by Lucky Luke
Post by Blende
Post by Lucky Luke
[...]
njen doktor opce prakse joj to uopce nije predlozio iako se zena unatrag
godinu dana zali na bolove.
pimpinella
2006-02-05 20:29:58 UTC
Post by Blende
njen doktor opce prakse joj to uopce nije predlozio iako se zena
unatrag godinu dana zali na bolove.
malo kasnim s pitanjem,ali da li ti Ÿenu boli bilo kada u mjesecu ili je
boli nekoliko dana iza menstruacije,dakle sredina ciklusa??

pitam, zato jer inaèe imam jako bolne ovulacije sa sliènim simptomima...
Pimpinella
Blende
2006-02-06 09:00:02 UTC
Post by pimpinella
Post by Blende
[...]
najcesce da, sredinom ciklusa, ali nije pravilo. Jesi probala to nekako
rijesiti?