(prestaro za odgovor)
Smetnje u grlu
zix
2007-02-20 11:03:19 UTC
...dakle, negdje od (cca) nove godine osijecam smetnje (kao neko strano
tijelo ili oteklina) na lijevoj strani grla. Uz pomoÊ ogledala mogu
vidjeti na lijevoj strani dna grla kao nekakve mjehurice (promjera cca
4-5mm) slicne herpesu. Stalno imam osijeÊaj da mi nesto smeta pod
jezikom ali jedem i pijem normalno tj. gutam bezbolno ali stalno imam
osijecaj nekakvog grebanja u ustima.
Lijecnik kaze (najprije prilikom prvog posjeta i nije vidio nista osim
malo upaljenog grla) da je to nekakva hipertrofija sluznice i da bi
trebala proci uz neoangin i sl., no nekako mi taj osijecaj predugo
traje.....da li je tko imao slicnih iskustava, dali je moguce da je na
psihickoj bazi (tocno u vrijeme pojave simptoma Ocu diagnosticirali
karcinom u grlu), da li se radi o kakvoj gljivicnoj infekciji.....?
nina
2007-02-20 15:09:59 UTC
Post by zix
...dakle, negdje od (cca) nove godine osijecam smetnje (kao neko strano
tijelo ili oteklina) na lijevoj strani grla. Uz pomoĘ ogledala mogu
vidjeti na lijevoj strani dna grla kao nekakve mjehurice (promjera cca
4-5mm) slicne herpesu. Stalno imam osijeĘaj da mi nesto smeta pod
[...]
nemogu vjerovati, ali moja kolegica to ima već 3 godine..obišla sve, ali
SVE preglede..napravila sve briseve..isto joj rekli blaga upala, koja se
ni nevidi..uglavnom, sad su joj rekli da možda živci..
dr_deyo
2007-02-23 11:17:26 UTC
Post by zix
[...]
Osjecaj stranog tijela u grlu cesto moze biti kao posljedica prirodjene
vratne ciste. Jedino me ti mjehuriæi zbunjuju, i da je angina herpetica do
sada bi prosla a i imao bi i druge simptome. Trebalo bi pregledati cijelu
usnu šupljinu, ispipati vrat, napraviti indirektnu laringoskopiju, briseve
ždrijela i naravno uzeti cijelu anamnezu.
zix
2007-02-23 11:24:01 UTC
Post by dr_deyo
Post by zix
[...]
ma znam ali tad sam (oko Nove godine) malo vise popio i odlucio
ispovracat sav taj glupi alkohol i stavio sam prst u grlo i uspijelo mi
je ....da li je moguce da sam se tada nekako ozlijedio?
dr_deyo
2007-02-23 11:27:06 UTC
Post by dr_deyo
[...]
Pa moguce je, sad nagadjam, da si noktom zagrebao zdrjelo koje se poslije
inficiralo, zacahurilo u apsces i sad imas oteklinu. Ali ovo su vec
nagadjanja a la dr.House. Nazalost, mislim da bez pregleda specijaliste i
ovoga sto sam prije napisao neces nesto vise saznati.