Nuspojave na Sinersul i Amoksicilin+Klavulanska kiselina
(prestaro za odgovor)
ifka
2005-02-06 00:57:28 UTC
Zbog uronifekcije me doktor stavio na sedmodnevnu terapiju
Amoksicilinom, a nakon toga jos deset dana na Sinersul kojeg sad pijem
drugi dan.

Zanima me dal se zbog neka od ta dva lijeka mogu javiti purpurna,
sitna tockasta potlkozna krvarenja (velicine su od 1mm do cca. 0.5cm)
a cini se da nastaju na mjestu ne nuzno dugotrajnijeg, ali jaceg
pritiska.
Te mrljice na kozi sam primjetila ovu subotu ujutro.

Sad sam u panici jer ne znam dal da prestanem pit Sinersul ili da odem
u ponedeljak do doktora i vidim sto ce mi reci.

Naravno da sam procitala moguce nuspojave, ali ni u jednoj ne
prepoznajem ovo sto se meni dogadja.

HELP PLEASE!!!
Ifka

Prema svim zakonima aerodinamike
bumbar ne moze letjeti. Ali on to ne zna, pa ipak leti.
ifka
2005-02-06 11:02:00 UTC
Bila danas na hitnoj, rekao mi doktor da prestanem piti Sinersul sto
bi ionako napravila i poslao me na vec trece vadjenje krvi u 2
mjeseca..

Boy am I lucky!

oN
2005-02-07 07:17:47 UTC
Da li covek zna sta radi?
Lucky Luke
2005-02-06 13:20:30 UTC
Post by ifka
[...]
Evo kako ti ja lijecim cistitiis. Prvo napravim urinokulturu ako nije
ponavljana infekcija.
Najcesce je to u zena E.Coli pa su kombinacije antibiotika brojne od kojih
najcesce idem upravo sa Sinersulom ili Klavocinom.
Kod ponavljanih infekcija savjetujem se sa zenom jer one najcesce znaju sto
im pomaze. Od daljnje terapije u cesce prepisivane antiniotike ide Nolicin.
Ostalo prema nalazu urinokulture.
Suncana
2005-02-06 14:11:47 UTC
Post by Lucky Luke
Kod ponavljanih infekcija savjetujem se sa zenom jer one najcesce znaju sto
im pomaze. Od daljnje terapije u cesce prepisivane antiniotike ide Nolicin.
Ostalo prema nalazu urinokulture.
Meni je odlican Palin, al' ima kec ... Nema kod nas, nego
privatni recept pa u Brezice.

Za Nolicin mi je urolog rekel, citiram: "Ne treba topom muhe
ubijati."
Suncana
Lucky Luke
2005-02-07 03:34:58 UTC
Post by Suncana
Post by Lucky Luke
[...]
Eh, imas jako mastovitog urologa ;) no primjeti da ja gore napisah da to
koristim kod zena koje imaju ceste i ponavljanje uroinfekcije.

Servus,
oN
2005-02-07 07:21:05 UTC
Post by Lucky Luke
Post by Suncana
[...]
No, da je antibiotik lek, on bi izleèio, a ne frekfentno, pojaèanom dozom i
izmenom, leèio (infinitiv) infekcije.
Ipak treba obratiti paŸnju na izbalansiranost ishrane i izluèene metabolite.
Ne jednom, nego svaki put izmenom navika pacijent ozdravi.
Zoran
Lucky Luke
2005-02-07 12:51:37 UTC
Post by oN
Post by Lucky Luke
Post by Suncana
[...]
Antibiotik JEST lijek i vidi vraga prirodnog je porijekla. Strashno kako
neke stvari zelimo izvrnuti samo zato sto ih koristi klasicna medicina.
O kakvoj pojacanoj i o kakvoj cescoj upotrebi ti - BULAZNIS? Nolicin je
antibiotik kao i svaki drugi druga je stvar sto se uze spektralne treba
cuvati za ciljanu borbu.
Ti se lijepo drzi svojih amalgama - i svi sretni i veseli.
Osim onih pacijenata koji bi te trebali tuziti za takvu praksu ali to nije
moj problem.

EOD

DISCLAIMER: Ovo pisem iskljucivo zbog ljudi koje bi tvoj post mogao
zavesti - ne ocekuj da se s tobom raspravljam a sigurno me neces niti
obrlatiti niti pokusato obrlatiti kao Marina Bralica s grupe.
oN
2005-02-07 20:39:04 UTC
Post by Lucky Luke
[...]
Pozdrav,
Brka¹ babe i Ÿabe.
Amalgame ne koristim zbog Ÿive koja je otrovna.
Antibiotike koristim kada moram. Uobièavam koristiti prirodne preparate koji
"primum non nocere", za to me neæe niko tuŸiti. Hipokrates, seæa¹ se?
E, sad, ako antibiotik jeste lek, to je u redu, ali ne u svakom sluèaju.
Nuzpojave su ponekad te¹ke (anafilaksija, alergije i sijaset "privezaka"),
ali su uvek prisutne.
Onda, pojava rezistencije: mora¹ koristiti sve veæu dozu za isti efekat, pri
tome reskira¹ nuzpojave jo¹ vi¹e, dolazi do disbalansa gljivica koje bujaju
u urinarnom i crevnom traktu. Nastaje novi i teŸi problem na onaj koji nije
re¹en. Tako upotrebljen antibiotik je glupost prepisivaèa. Pacijent ne zna,
on trpi.
Prema tome, proèitaj ¹ta sam napisao, jer tako nisam ja taj koji bulazni
(za¹to si vikao?)
Sve najbolje,
Zoran

Suncana
2005-02-07 08:05:57 UTC
Post by Lucky Luke
Eh, imas jako mastovitog urologa ;) no primjeti da ja gore napisah da to
koristim kod zena koje imaju ceste i ponavljanje uroinfekcije.
Da, znam, sve sam pazljivo procitala. Dugo me mucila ista boljka.
Suncana
ifka
2005-02-06 18:28:57 UTC
On Sun, 6 Feb 2005 14:20:30 +0100, "Lucky Luke"
Post by Lucky Luke
[...]
E pa to je i moj doktor odlucio napraviti, al sam ja vjerojatno na
neki od ta dva lijeka razvila reakciju koju sam opisala. I uopce mi
nije jasno zasto pa me zanimalo dal je netko imao mozda slicno
iskustvo.

Jos jedno pitanje, sto sad dalje s ljecenjem cisititisa kada sam
prestala piti Sinersul nakon dva dana i nakon popijenog Augmentina

Lucky Luke
2005-02-07 03:32:59 UTC
Post by Lucky Luke
[...]
Pa cekaj - a zasto si uopce presla na Sinersul? Imala si i dalje tegobe? Je
li napravljena kontrolna urinokultura? Prije Sinersula?
ifka
2005-02-07 11:07:34 UTC
Post by Lucky Luke
[...]
Stavio me na 7 dana Amoksicilina i 10 dana Sinersula jer mi je
urinokultura bila prilicno losa, a i moguce da je otislo do bubrega
jer unazad 2 mjeseca imam nesto sitno proteina u mokraci.
Plus to sto mi je doktor rekao da je po njegovom iskustvu bolje odmah
ic s dvojnom terapijom jer se znalo desavat da ubije E. Coli, al da se
odmah naseli nesto drugo.

Kontrolna urinokultura je trebala bit radjena mjesec dana nakon
zavrsetka kompletne terapije.

Lucky Luke
2005-02-07 12:57:46 UTC
Post by Lucky Luke
[...]
Hmmm....Ja to ne radim nikada. To je ultrasnazna doza antibiotika koja ce
potamaniti bakterije a sto ce se namnoziti? - Protuteza: gljivice, saprofiti
i onda ce tek biti cirkusa. Preventivno tamanjenje svega na vidiku je pomalo
uzaludna akcija.
Ako postoji opasnost od ev. pijelonefritisa i ascendentne infekcije tada bi
bilo dobro napraviti UZV.

Servus,
ifka
2005-02-07 15:07:24 UTC
On Mon, 7 Feb 2005 13:57:46 +0100, "Lucky Luke"
Post by Lucky Luke
Post by ifka
Post by Lucky Luke
[...]
To bi njega morao pitat zasto, po njegovoj reakciji kad je ugledao
nalaz urinokulture ucinilo mi se kao da sam bila domacin cijeloj maloj
civilizaciji E.Coli koja samo sto se nije napajala nuklearnom
energijom! :-o

UZV je napravljen, ali navodno je sve izgledalo normalno (bubrezi,
jetra + zucni putevi i slezena). A sad... Mozda bi netko drugi nesto
ipak vidio, to nikad ne znas. Sve ovisi od dijagnosticara.

Jedino kaj se osjecam ko prokleti hipohondar stalno trceci s jedne
pretrage na drugu. A sve mi je otkriveno slucajno jer sam se doktoru
zalila na ucestale glavobolje pa me poslao na kompletnu krvnu sliku,
jetrene probe, urin itd.

Sven
2005-02-06 18:59:42 UTC
Post by ifka
[...]
Purpura, pise ti sigurno pod mjerama opreza za sinersul. Tj. ljubicaste
diskoloracije koze nastaju zbog potkoznog krvarenja, ciji je uzrok
trombocitopenija uzrokovana lijekom.
Zato ti je i ukinuo Sinersul i poslao na vadjenje krvi...
oN
2005-02-07 07:25:34 UTC
Post by Sven
[...]
I tako lek postaje uzroènikom!
Jin hrana dovodi do Jin promena, na koju onda lekar daje Jin antibiotik, a
reakcija pokazuje Jang (crvenu ) potrebu.
Samo telo kaŸe: dosta Jin-a, dajte Jang-a, ali i to treba neko da vidi i
èuje.
Buduænost medicine je u spoju istoka i zapada, dajmo se malo obrazovati!
Zoran
oN
2005-02-07 07:17:05 UTC
Post by ifka
[...]
Prema zakonima medicine antibiotici bi trebali pomoci ali oni to ne znaju pa
ipak to ne cine:)
No, ukini bilo kakvu slatku hranu (Jin)
Jedi crvenu, zutu, kuvanu, toplu (Jang)
O ovome, ishrani, procitaj u knjigama Zorza Osave

Infekcija, gle, sama prolazi.

Mozes naci i nekog od dobrih, skolovanih, pravih homeopata.
Antibiotici su nuzno zlo u stani-pani situacijama, treba ih oprezno a ne
pausalno koristiti.
Sve najbolje,
Zoran
oN
2005-02-07 07:30:47 UTC
Post by ifka
HELP PLEASE!!!
Ifka
http://www.zdravzivot.com/strana/00,101,38,0.htm

Kada je covek zedan, pa mu kazes gde je izvor, od njega samog zavisi da li
ce otici da se napije.