Srce
(prestaro za odgovor)
Bego
2008-01-09 09:14:57 UTC
Vec drugi dan mi srce nekako "preskace", kao neka aritmija. Osjecaj je taj
da zatreperi i kao da ga osjetim u grlu uz mali nedostatak zraka u redovnim
intervalima. To traje vec neprekidno drugi dan pa me malo zabrinulo ?
Damjancic
2008-01-10 09:30:33 UTC
Post by Bego
[...]
Pa i trebalo bi! Tesko je ovako reci bez dodatnih podataka (dob, spol i
ostala anamneza) ali ako je to prvi put u zivotu svakako odi napravit EKG
(po mogucnosti za vrijeme trajanja tegoba). Ovako mozemo srat do preksutra,
moze bit od smetnji na zivcanoj bazi do VT (ritam za koji u prakticki svakoj
knjizi pise da ne osigurava perfuziju, a ipak sam imao pacijenticu koja je
usetala u ambulantu i zalila se da joj "malo treperi srce", mi napravimo EKG
kad ono - prava pravcata VT, ni internist nije vjerovao dok nije vidio?!)

p,
D.
Bego
2008-01-10 11:27:15 UTC
Imam 51 god i musko sam te dosad nisam imao srcani smetnji. Moze lako biti
da su zivci posto je to pocelo prije par dana nakon jednog zesceg verbalnog
duela alo kao sto si rekao pametnije mi je otici na pregled nego
filozofirati.
Hvala
D.
funnyquill
2008-01-10 13:26:16 UTC
Post by Bego
[...]
Nemam pojma kaj je to, ali jako puno ljudi se zali na takve smetnje u zadnje
vrijeme. I moj frend je imao istih problema, bas je isto opisao tako ko ti,
isao i na pretrage, ali mu nisu nista nasli... i dan danas ga to muci.
Sanda
2008-01-14 10:44:00 UTC
Mislim da je u pitanju napadaj panike.... Izbjegavajte kavu... dovoljno je
da popijete Normabel 2 miligrama kad se pojave takvi simptomi... S obzirom
da vam treba recept, posjetite lijecnika... Normabel se savjetuje i daje i
trudnicama, ne stvara ovisnost, a smiruje.... Sprijecava da dodje do
napadaja panike...
zabrinulo ?
Bego
2008-01-14 13:04:10 UTC
Post by Sanda
[...]
Zahvaljujem. Sutra skoknem do lijecnika pa bumo vidjeli.