(prestaro za odgovor)
krvna slika - pojasnjenje?
Leo
2007-01-26 22:15:16 UTC
Ima li ovdje netko tko bi mogao pojasniti ovaj nalaz? Zanima me, a doktoru
mogu tek sredinom iduceg tjedna. Osjecam se prilicno slabo i umorno cijelo
vrijeme. Imam 21 godinu. Unaprijed zahvalna, Ivana

LABORATORIJSKA HEMATOLOGIJA

Pretraga
Rezultat
Jedinica
Ref. intervali

Leukociti
4,53
10e9/L
3,4-9,7

Eo. gran
2
%
0,0-7,0

Bazof. gran
0,2
%
0,0-1,0

neseg. gran.

%
0,0-2,0

seg. gran.
35,1
%
44,0-72,0

limfociti
52,8
%
20,0-46,0

monociti
9,9
%
2,0-12,0

Eritrociti
5,37 H
10e12/L
3,86-5,08

Hemoglobin
106 L
g/L
119-157

Hct
0,358
L/L
0,356-0,470

MCV
66,7 L
fL
83,0-97,2

MCH
19,7 L
pg
27,4-33,9

MCHC
296 L
g/L
320-345

RDW
19,5
%
9,0-15,0

morf. eritrocita
anizocitoza mikrocitoza hipokromija

trombociti
208
10e9/L
158-424

MPV
11,4
fL
6,8-10,4

SE - 1h
13
mm/3,6 ks
tra.24

2h
32
mm/3,6 ks

BIOKEMIJSKE PRETRAGE

Glukoza
4,2
mmol/L
4,2-6,0

Kreatinin
57 L
umol/L
63-107

Kolesterol
4,44
mmol/L
preporuka <5,0

HDL-kolesterol
1,22
mmol/L
preporuka >1,2

LDL-kolesterol
2,71
mmol/L
preporuka <3,0

Trigliceridi
1,11
mmol/L
preporuka <1,7

AST
32 H
U/L
8-30

ALT
28
U/L
10-36

GGT
8 L
U/L
9-35

Zeljezo
3,4 L
umol/L
8,0-30,0

UIBC
92,3
umol/L
26,0-59,0

TIBC
95,7 H
umol/L
49,0-75,0

Kalij
4,49
mmol/L
3,90-5,10

Natrij
140
mmol/L
137-146
Auro
2007-01-27 01:22:18 UTC
Post by Leo
[...]
Prvo i najjednostavnije-anemicna si(HB,HTC,zeljezo snizeni,UIBC,TIBC
poviseni).Javi se svom lijecniku,prepisat ce ti tablete zeljeza i bit ce
sve OK.
Dominik Lozic
2007-01-30 12:47:36 UTC
Post by Auro
Prvo i najjednostavnije-anemicna si(HB,HTC,zeljezo snizeni,UIBC,TIBC
poviseni).Javi se svom lijecniku,prepisat ce ti tablete zeljeza i bit ce
sve OK.
Dijagnoza je tocna, ali nadam se da ce prije uzeti dobru anamnezu i
pregledati te!