Radiloski nalaz , meta promjene
(prestaro za odgovor)
max
2007-03-09 11:41:20 UTC
Molim objasnjenje rtg nalaza, radi se o majci 62 god, operirala rak dojke
prije dvije godine. Prosle godine nadene stanice metastaze u predjelu vrata,
marker ca15-3 uredan.

Na rtg snimkama obih nadlakticnih kostiju vide se u gornjim trecinama
dijafaza obostrana sitna razrjedenja kostane strukture koja rtg upucuje na
osteoliticne meta promjene.

hvala.
helex
2007-03-09 14:32:41 UTC
Post by max
Molim objasnjenje rtg nalaza, radi se o majci 62 god, operirala rak dojke
prije dvije godine. Prosle godine nadene stanice metastaze u predjelu vrata,
marker ca15-3 uredan.
Nažalost marker nije jedini pokazatelj ca i metastazkih promjena.
Da li je vaša majka imala metastazke promjena na limfama, odnosno na dojci
neposredno nakon operacije? Kakav je bio patohistološki nalaz nakon
operacije?
pozdrav,
M.Peco
2007-03-09 15:33:23 UTC
Post by helex
Post by max
[...]
Ti si mi dobar, na jednostavno pitanje da pojasnimo rtg nalaz , ti ides u
(sada nepotrebnu) anamnezu.
Rtg nalaz pokazuje da u nadlakticnim kostima postoje metastaze primarnog
tumora dojke.

M.Peco
helex
2007-03-09 17:06:23 UTC
Post by M.Peco
Post by helex
Post by max
[...]
Većinom prvi post operativni phd nalazi ukazuju na tijek i ishod bolesti.
U tome je smisao moga odgovora.
pozdrav,
LL - Kal El
2007-03-10 06:21:22 UTC
Post by M.Peco
Post by max
Molim objasnjenje rtg nalaza, radi se o majci 62 god, operirala rak dojke
prije dvije godine. Prosle godine nadene stanice metastaze u predjelu vrata,
marker ca15-3 uredan.
NaŸalost marker nije jedini pokazatelj ca i metastazkih promjena.
Da li je va¹a majka imala metastazke promjena na limfama, odnosno na
dojci neposredno nakon operacije? Kakav je bio patohistolo¹ki nalaz
nakon operacije?
Ti si mi dobar, na jednostavno pitanje da pojasnimo rtg nalaz , ti ides
u (sada nepotrebnu) anamnezu.
Rtg nalaz pokazuje da u nadlakticnim kostima postoje metastaze primarnog
tumora dojke.
Veæinom prvi post operativni phd nalazi ukazuju na tijek i ishod bolesti.
U tome je smisao moga odgovora.
Apsolutno bezvez - oboje ste masili problematiku.

Jest - nalaz upucuje na sumnju ali nikako sa sigurnoscu se isto ne moze
odgovoriti vec covjeka uputiti na daljnje pretrage kojih, fala Bogu ima
dovoljno....
M.Peco
2007-03-10 09:15:15 UTC
Post by LL - Kal El
Post by helex
Post by M.Peco
Post by helex
Post by max
[...]
Pa gdje si do sad, da nas naucis !

M.Peco
LL - Kal El
2007-03-10 19:56:36 UTC
Post by M.Peco
Post by LL - Kal El
Post by M.Peco
Dana Fri, 09 Mar 2007 12:41:20 +0100, max
Pa eto me.....
);)
LL - Kal El
2007-03-10 06:24:53 UTC
Post by max
[...]
Nalaz upucuje ali ne mora znaciti....

Ono sto sad valja uciniti jest scintigrafija kostiju koja je kod nas
dostupna.

CT takodjer moze pomoci - jedan slucaj mi se urezao u pamcenje gdje su zeni
dijagnosticirali radiolozi meta u slabinskoj kraljeznici i vec ju
predbiljezili za zracenje kad je napravljen CT koji je pokazao da se zapravo
radi o osteoporoticnim razrjedjenjima - tj. osteoporozi.

Ono sto je high-tech i nedostupno kod nas, ali se moze napraviti u Austriji
jest PET scan koji tocno locira promjene i sa prilicno velikom sigurnoscu
radi razliku izmedju prvonavedenog.
M.Peco
2007-03-10 09:13:55 UTC
Post by LL - Kal El
Post by max
[...]
Obostrane osteoliticke promjene u humerusu za koje je radiolog jasno napisao
sto su pa , po tebi "ne mora znaciti" . Ajde LL, znas ti i bolje.
Post by LL - Kal El
Ono sto sad valja uciniti jest scintigrafija kostiju koja je kod nas
dostupna.
Kad se metastaza vec vidi na rtg snimci, scintigrafija je nekorisna, osim da
pokaze gdje jos ima metastaza. Covjek pita sto je to a ne ima li toga jos. A
ti unosis znak pitanja u poznato.

M.Peco
LL - Kal El
2007-03-10 19:59:47 UTC
Post by M.Peco
Post by LL - Kal El
Post by max
[...]
Mozda...Ali previse dijabolicnih stvari u svom kratkom zivotarcu vidjeh da
doista mogu sa sigurnoscu ne uzeti i druge mogucnosti....Ba` ga - jos me
uvijek drzi optimizam iz slikovnica za cicibane.....
Post by M.Peco
Post by LL - Kal El
[...]
Unosim zbog opisanog slucaja...koji, ipak priznajem, je daleko
dijabolicnijeg mjesta dogadjanja dok osteoporoza u ruci je tak....priznajem
nestvarna vise...
pimpinella
2007-03-10 11:44:40 UTC
Post by LL - Kal El
Ono sto je high-tech i nedostupno kod nas, ali se moze napraviti u
Austriji jest PET scan koji tocno locira promjene i sa prilicno
velikom sigurnoscu radi razliku izmedju prvonavedenog.
Zar nemaju neki privatnici PET scan??
Pimpinella
x-ray
2007-03-10 14:30:18 UTC
Post by pimpinella
Zar nemaju neki privatnici PET scan??
Nemaju. PET CT koristi radioizotope kratkog vijeka poluraspada ¹to praktièno
znaèi da se moraju "prireðivati" na licu mesta. Nadalje, tu je i zakon koji
ne dozvoljava privatnicima "igrarije" sa radioizotopima. Zato privatno nema
ni scintigrafije,a kamoli PET CT-a.
LL - Kal El
2007-03-10 20:01:21 UTC
Post by x-ray
Post by pimpinella
[...]
Plus sto je to nemoguce napraviti u zemlji nasoj bdrovitog Balkana jer nema
ciklotrona, mislim...

Bilo je nesto sto su kao u jedan navrat radili na Rebru ali vise je bilo
znanstvene naravi kad su se trkali s vremenom da dopeljaju u ZG.
LL - Kal El
2007-03-10 20:03:25 UTC
Post by pimpinella
Post by LL - Kal El
[...]
PET apsolutno sigurno nemaju.

Pretraga je ustvari osjetljivija od RTG, CT-a ili MR jer pokazuje razliku u
metabolizmu pojedinih stanica i na taj nacin upucujena patologiju.
Najblizi je u Grazu, ali taj je ustvari PET scintigraf sto znaci da tek
locira otprilike gdje je promjena a drugi je u Klagenfurtu - PET CT koji
slici CT-u ali pokazuje gore opisano.
pimpinella
2007-03-10 22:13:41 UTC
Post by LL - Kal El
Post by pimpinella
Post by LL - Kal El
[...]
Hh,....moram prestat gledat Dr.Housa i sliène bedastoèe
Pimpinella
M.Peco
2007-03-11 01:02:16 UTC
Post by LL - Kal El
Post by pimpinella
Post by LL - Kal El
[...]
Hh,....moram prestat gledat Dr.Housa i slične bedastoče
Pimpinella
Njega ocito LL-Kal El redovno gleda ;0))

M.Peco
helex
2007-03-11 09:03:36 UTC
Post by M.Peco
Hh,....moram prestat gledat Dr.Housa i slične bedastoče
Pimpinella
Njega ocito LL-Kal El redovno gleda ;0))
Izgleda, jer do Graza iz naše perspektive nedostaje samo - dobra -
preporuka, i sitnica od 1400 E
za pregled :))))
pozdrav,
LL - Kal El
2007-03-11 10:01:37 UTC
Post by M.Peco
Post by pimpinella
Hh,....moram prestat gledat Dr.Housa i sliène bedastoèe
Pimpinella
Njega ocito LL-Kal El redovno gleda ;0))
Izgleda, jer do Graza iz na¹e perspektive nedostaje samo - dobra -
preporuka, i sitnica od 1400 E
za pregled :))))
Ocito jako puno nemas pojma kako sistem funkcionira pa ako te dobar
strucnjak podupre - dobit ces i to od HZZO-a.

Naposlijetku, to sto nesto kosta ne znaci da imam pravo ljudima uskratiti
informaciju sto bi znao da si koji put zavirio u Hipokratovu zakletvu.
Procitaj i onaj komad o tome kako necemo skoditi pacijentima.....Mislim da
bi ti s obzirom na profil tvojih odgovora bio sjajan savjet.
helex
2007-03-11 11:16:17 UTC
Post by LL - Kal El
[...]
Umoran sam od vaših gluposti ......... EOD.
pozdrav,
LL - Kal El
I ja - ali drzite se na svom terenu.
LL - Kal El
2007-03-11 09:58:47 UTC
Post by M.Peco
Njega ocito LL-Kal El redovno gleda ;0))
Bas....
Mislim da je to najveca bedastoca koja je dospjela na nase telke u obliku
medicinske serije.
dr_deyo
2007-03-11 12:35:45 UTC
Post by LL - Kal El
Post by M.Peco
Njega ocito LL-Kal El redovno gleda ;0))
Bas....
Mislim da je to najveca bedastoca koja je dospjela na nase telke u obliku
medicinske serije.
zašto ? (osim što nema sestara i drugog med. osoblja )

nedavno sam èitao da je veæina tih raritenih sluèajeva u seriji raðena po
stvarnim sluèajevima koje su baš ciljano tražili po kartotekama diljem USA i
svijeta
pimpinella
2007-03-11 12:44:24 UTC
Post by dr_deyo
Post by LL - Kal El
Post by M.Peco
[...]
Èitala i ja to..ili ne¹to slièno..
Pimpinella
LL - Kal El
Cisti marketing......
LL - Kal El
2007-03-11 13:38:48 UTC
Post by dr_deyo
Post by LL - Kal El
Post by M.Peco
[...]
Nesto prestrasno - svi ali apsolutno svi slucajevi su preuvelicavanje u
krajnosti krajnjeg momenta krajnje krajnosti.....
Zatim kombinacija bjesnoce i antraksa mi je ono .... Zivotni san.
Jedino nije za epidemiologe te zemlje jer drzava odma ide u nerazvijene.

Sve je na isti kalup - a House se ponasa kao da nista od zivota nije vidio -
sve zive mrzi, ljudima na umoru pojasnjava ono za sto ti ne treba niti IQ10
da shvatis....A koliko samo suosjecajnosti kad to ides umirucem djetetu
pojasnjavat` i recimo silinu potrebe skrsiti njezino pravo na hrabrost -
????
Ne to je simptom - nije osebina.....

Nadalje, svaka rasprava krece sa nisu bakterije vec su virusi....
Svaka dijagnostika krece se CT-om ili MR-om - ????

Gdje to lijecnik (isti) - radi od kateterizacije za vadjenje ugruska preko
phd analize do snimanja MR-om????
To bi morao biti neki all-around Da Vincijev savrseni covjek a da ne
pripomenem sitnicu da ne znam sto je ta hrpica iza Housea - stazisti,
specijalizanti (cega??), specijalisti? (opet cega?)

Gotovo mi se Hugh Laurie zgadio zbog svega ovoga....
Ostatak ekipe i tako nije presimpa....
Zdravko
2007-03-12 23:16:21 UTC
Post by LL - Kal El
Post by dr_deyo
Post by LL - Kal El
Post by M.Peco
[...]
A ti si ga stvarno zabrazdio..............ono, gleda¹ doktor Housea radi
medicine, a Smrtonosno oruŸje da vidi¹ kak funkcionira policija, a Johna
Waynea da nauèi¹ ne¹to o Indijancima, Na¹u malu kliniku za funkcioniranje
bolnice, a svaku veèer gleda¹ Dnevnik da èuje¹ istinu

ma daj...............
Serija je super. Real life stinks

Zdravko
LL - Kal El
2007-03-13 22:26:29 UTC
Post by Zdravko
Post by LL - Kal El
[...]
Jako si mi super i moj si idol ali u onom trenutku mi nije bila namjera
pisati filmsku vec strucnu kritiku pa istaknuh ono sto mi ide na reznjice
jetarca i hipokampus.

By the way, danas me je toliko preokupirao da ostatak veceri vrtim film u
kojoj se to medicini najprije napravi MR kraljeznice a onda hemokulture.
pimpinella
2007-03-14 00:21:47 UTC
Post by LL - Kal El
Post by Zdravko
Post by LL - Kal El
[...]
A ja htjedoh pitati zar se BA© onako malo zamata batrljak ??
Pimpinella
Bigfoot
2007-03-14 14:42:27 UTC
Post by LL - Kal El
By the way, danas me je toliko preokupirao da ostatak veceri vrtim film u
kojoj se to medicini najprije napravi MR kraljeznice a onda hemokulture.
Blizu smo tome.Ne bas MR ali se MSCT (cijelog tijela :))sigurno prije
napravi.Nažalost.
LL - Kal El
2007-03-14 22:04:33 UTC
Post by Bigfoot
Post by LL - Kal El
[...]
Probaj to uvaljati prof Stern na Rebru - odmah ces imati privilegirani
transport u posebne vile s pogledom i teniskim terenima u zapadnom dijelu
grada....;)
miki
2007-03-14 22:27:31 UTC
Post by LL - Kal El
Post by Bigfoot
Post by LL - Kal El
[...]
Ona bi trebala biti kus. Javna je tajna da je izgubila 2 godine jer nije
mogla poloziti anatomiju. Naravno, osvrenemo li se na prezime, shvatit cemo
kako je dobila specijalizaciju.
LL - Kal El
2007-03-18 10:08:11 UTC
Post by miki
Post by LL - Kal El
Post by Bigfoot
Post by LL - Kal El
[...]
Ah...ali je nama uredno dosla soliti pamet kako uz milijun ostalih izraza
treba se svakako potruditi i nauciti citati sve moguce limfne puteve i
cvorove sto je onda bio u najmanju ruku nerazuman cin.

Ha, nemoj racunati da na ovim prostorima ljudi koji dobiju nesto s Neptuna
imaju ikakvih skrupula traziti jos vise....

I jedno i drugo prezime su indikativni....

pimpinella
2007-03-11 12:44:08 UTC
Post by LL - Kal El
Post by M.Peco
Njega ocito LL-Kal El redovno gleda ;0))
Bas....
Mislim da je to najveca bedastoca koja je dospjela na nase telke u
obliku medicinske serije.
Aha...dakle ipak gleda¹!!
Zbog Cameronice ??
Pimpinella
Kenny ( Andrej Horvat )
2007-03-11 13:28:36 UTC
Post by LL - Kal El
Post by M.Peco
Njega ocito LL-Kal El redovno gleda ;0))
Bas....
Mislim da je to najveca bedastoca koja je dospjela na nase telke u
obliku medicinske serije.
Aha...dakle ipak gledaą!!
Zbog Cameronice ??
Ipak je ravnateljica par kategorija bolja :)
--
I`m thirty-three, single, with neat hair.
Even I think I`m gay.
LL - Kal El
2007-03-11 13:41:56 UTC
Post by LL - Kal El
Post by M.Peco
[...]

Apsolutno - radi Cameronice mi dodje da se upucam.....Ljak....Ta ispraznost
kako mora svaku mizeriju pacijenta upiti bas kao da je izmislila novu
pretvorbu energije - iz pateticne u mehanicku.
Mozda da patent proda Bushu....;)

Ali Wardica je jos bolja....;)
Kenny ( Andrej Horvat )
2007-03-11 14:09:34 UTC
Post by LL - Kal El
[...]
to ti je tipicno zensko razmisljaje - uvijek nadu neku cmizravu
anoreksicarku i dive se njenoj prekrasnoj liniji, a za to ce vrijeme
muski dio buljiti u ravnateljicin dekolte i diviti se Houseovom motoru
:)
--
I`m thirty-three, single, with neat hair.
Even I think I`m gay.
Stingray
2007-03-11 14:51:58 UTC
Post by Kenny ( Andrej Horvat )
Post by LL - Kal El
[...]
Eh, slazem se, motor mu je fantastican :)
I ravnateljica, naravno. Ostali likovi mi bas i nisu nesto posebno
zanimljivi. A treca sezona mi je daleko bolja od ove koja sada ide na HTVu.
Kenny ( Andrej Horvat )
2007-03-11 18:42:05 UTC
In article <et152g$t5m$***@ss408.t-com.hr>, ***@zg.t-com.hr
says...
Post by Stingray
Post by Kenny ( Andrej Horvat )
[...]
Moj je bolji, ali nemam takvu ravnateljicu :)
Post by Stingray
I ravnateljica, naravno. Ostali likovi mi bas i nisu nesto posebno
zanimljivi. A treca sezona mi je daleko bolja od ove koja sada ide na HTVu.
Istina, postane zanimljivo nakon sto je krivome izmjerio temperaturu
zabivsi toplomjer u auspuh :)