Oguljeno spolovilo
(prestaro za odgovor)
Goran
2007-04-18 17:53:49 UTC
Prije par dana mi se na vrhu spolovila (glavic i blizu glavica) pojavilo
neko crvenilo i to naglo. Nakon toga mi je pocelo lagano guljenje koze sa
spolovila. Na nekim dijelovima mi je koza crvenija nego inace, a na jednom
dijelu glavica posebno jer mi je oguljen jedan sloj koze (nadam se da nije
vise). Stavljam zadnja 2 dana solea kremu misleci da je neka suhoca koze ili
sl., ali nisam siguran da pomaze (ili prekrato to mazem).

Spolni odnos sam imao prije cca 2 mjeseca i to sa kondomom. Bez kondoma
nisam imao odnos zadnjih 5-6 godina.
Jedino sto mi pada na pamet je to sto sam pio puno antibiotika zadnje
vrijeme zbog gripe i upale grla (sumamed, klavocin i amoxil). Onda racunam
da nije mozda prevelika koncentracija antibiotika u krvi pa se taj
antibiotik nalazi u tjelesnim izlucevinama (u ovom slucaju, sperma, znoj,
mokraca) i da ti sastojci nagrizaju kozu. Mozda sam i nedovoljno cisto
rublje obukao. Ne znam sto bi moglo biti. Da li je nekome poznata ova
pojava?

Thanks
Neprijateljski Rudar @ svemirski brod
2007-04-18 18:17:53 UTC
Post by Goran
[...]
antibiotici su ubijali i lose i dobre bakterije. sad imas premalo i jednih i
drugih pa su se gljivice prosirile :D

kupi plymicol kremu u apoteci i mazi 2x dnevno kroz 2 tjedna
Goran
2007-04-18 20:05:03 UTC
Post by Neprijateljski Rudar @ svemirski brod
antibiotici su ubijali i lose i dobre bakterije. sad imas premalo i jednih
i drugih pa su se gljivice prosirile :D
Ali meni ovo ne lici na gljivice. Ne vidim nista takvoga (osim ako su to
neke sitne nevidljive gljivice). Vdim samo guljenje koze i crvenilo.
Ali o uzasa, sad sam citao o psorijazi. Pise da se javlja kao guljenje koze
nakon infekcija gornjih disnih puteva i kao posljedica stresa. Ja sam pod
stresom i nedavno sam imao upalu grla 3 puta za redom. Jos mi se zadnje
vrijeme zna dogadjati da mi se lagano guli koza i crveni na podrucju iznad
usta (kod brkova) i ispod obrva (pri sredini). Onda ja to mazem sa kremom
Nivea ili Solea i onda to brzo prodje. Nisam siguran da li se radi o
psorijazi, ali ako je, onda je to tesko sra*je. Dodje mi da u nesvjest
padnem.
Sto vi mislite, moze li se tu raditi o psorijazi?
Goran
2007-04-18 20:06:27 UTC
Dodje mi da u nesvjest padnem.
Ovo nije zbog vrtoglavice, nego zbog straha i uzasa od same pomisli na
mogucnost prorijaze.
Finidi
2007-04-18 21:21:19 UTC
Post by Goran
[...]
nisam strucan al mogli bi to biti paraziti trihomonas vaginalis....
trebala bi ti pomoci plymicol krema, a vrlo vjerovatno ti trebaju i medazol
tablete, samo, trebaju se lijeciti oba partnera......
pimpinella
2007-04-19 00:40:36 UTC
Post by Finidi
Post by Goran
[...]
a kako zakačiš trihomonas vaginalis s kondomom ??
Pimpinella
Sabrina
2007-04-19 13:32:01 UTC
a kako zakaèi¹ trihomonas vaginalis s kondomom ??
Kako kako? Pa kad ga (stednje radi) izvrnes inside-out :-)))
Goran
2007-04-19 05:28:15 UTC
Post by Finidi
nisam strucan al mogli bi to biti paraziti trihomonas vaginalis....
trebala bi ti pomoci plymicol krema, a vrlo vjerovatno ti trebaju i
medazol tablete, samo, trebaju se lijeciti oba partnera......
Samo pitanje ko je drugi partner. Odavno nisam hebao, a njih obe dvije sam
sa kondomom. Jedino ako mi je ostalo vaginalne tekucine na samom pocetku
penisa oko kondome i na preponama pa da sam ga poslje, nakon skidanja
kondoma uvaljao, ali ovo samo teoretski jer nisam toliko smotan. Moze li se
takva bolest dobiti i s koristenjem kondoma?
Marko D.
2007-04-18 22:04:15 UTC
Post by Goran
[...]
Postoji mogucnost da se radi o necem dosta nezgodnom, tkz. hipohondrijskom
dermatitisu...

;)

Nemas psorijazu. A to na licu ti je vjerojatnije seboreja.

Odi lijecniku, ne trazi si po netu najgore moguce dijagnoze. Jer fulavas big
time. :)
--
Folding @ Home donator

Team Croatia:
http://vspx27.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=teampage&teamnum=829
Goran
2007-04-19 05:32:17 UTC
Post by Marko D.
Nemas psorijazu. A to na licu ti je vjerojatnije seboreja.
Odi lijecniku, ne trazi si po netu najgore moguce dijagnoze. Jer fulavas
big time. :)
Je li seboreja opasna i koju mast preporucujes. Otici cu kod ljecnika, ali
cu se nacekati dok dodjem na red u svoju ambulantu, a kamoli kod
specijaliste.
Marko D.
2007-04-20 23:14:00 UTC
Post by Goran
Post by Marko D.
[...]
Bojim se da neces prezivjeti dok dodjes na red...

Aaron
2007-04-21 13:43:47 UTC
Post by Marko D.
Post by Goran
Post by Marko D.
[...]
Pa bas zato treba pitati ovdje ili na nekakvim siteovima i forumima, doznati
sto vise jer dok dodjes na red u nasim bolnicama vec ti ne treba bolnica,
nego pogrebno poduzece.
Suncana
2007-04-19 07:26:27 UTC
Post by Goran
Ali meni ovo ne lici na gljivice. Ne vidim nista takvoga (osim ako su to
neke sitne nevidljive gljivice).
Joj, zaboga, pa ne rastu ti po tijelu sampinjoni kad se veli da imas
gljivice ;-))))) Gljivice su mikroskopske, ne vide se golim okom.
Ovo kaj imas bi lako mogla biti posljedica velikih doza antibiotika.
Vec su ti rekli za Plimycol. Imas i Canesten. Obje kreme se mogu kupiti
bez recepta, iako je bolje ipak otici doktoru da ne nagadjas bez veze.

Evo, tu se malo informiraj:
http://www.poliklinika-harni.hr/teme/ginteme/01_candida.asp
Suncana
zilivss
Tvrdy
2007-04-18 21:22:21 UTC
Post by Goran
[...]
Stari moj, neka nejebica i to bas u proljece :(

sry, nisam mogao odoljet :)))
Goran
2007-04-19 05:25:29 UTC
Post by Tvrdy
Stari moj, neka nejebica i to bas u proljece :(
Pa kad se razbolis, onda ti presjedne je*anje i pozelis da si bio u
nejebici. A jos kad si skoro pa u nejebici, a imas problema sa "ponosom", e
to je gadno!
N!NO
2007-04-19 18:09:07 UTC
Post by Goran
Prije par dana mi se na vrhu spolovila (glavic i blizu glavica) pojavilo
neko crvenilo i to naglo. Nakon toga mi je pocelo lagano guljenje koze sa
spolovila. Jedino sto mi pada na pamet je to sto sam pio puno antibiotika
zadnje vrijeme zbog gripe i upale grla (sumamed, klavocin i amoxil).
Jednom sam i ja imao taj problem i to kada sam pio klavocin. Nakon sto sam
ga prestao piti i spomenuti problem je nestao nakon par dana. Mislim da u
uputama od klavocina i pise nesto slicno pod nuspojavama.
Aaron
2007-04-20 20:15:05 UTC
A jesi li mazao kobasicu sa nekim kremama ili je proslo samo od sebe?
N!NO
2007-04-21 07:16:13 UTC
Post by Aaron
Post by N!NO
[...]
Samo od sebe je proslo. Probao sam s nekim obicnim kremama, ali nista nije
pomoglo. Srecom nije trajalo dugo.
pimpinella
2007-04-22 12:49:21 UTC
Post by Aaron
Post by N!NO
[...]
Zadivljujuće je koliko se sve izraza rabi za taj komad mišića:-))
Pimpinella
Aaron
2007-04-22 13:05:38 UTC
Post by Aaron
A jesi li mazao kobasicu sa nekim kremama ili je proslo samo od sebe?
Zadivljujuæe je koliko se sve izraza rabi za taj komad mi¹iæa:-))
Pa ipak je pristojnije napisati kobasica, kita, ponos i sl., nego primjerice
kurcina!