(prestaro za odgovor)
Podocnjaci?
tomislav
2005-06-21 05:38:52 UTC
U zadnje vrijeme imam izrazene podocnjake,pa sam cuo da to moze biti zbog
kakvog poremecaja,zna li tko sta o tome?
tnx
Floker
2005-06-21 13:02:03 UTC
zbog poremecaja spavanja :)
zhiloss
2005-06-21 14:10:51 UTC
bubrezi
zbog poremecaja spavanja :)
Domagoj Kralj
2005-06-22 10:39:52 UTC
Post by zhiloss
bubrezi
Noge.

My lifestyle determines my death style
BiterPan
2005-06-22 10:46:32 UTC
Noge.
Alkohol, cigarete, heks i jutarnja smjena !
;)
Taga
2005-06-22 12:35:33 UTC
Post by tomislav
U zadnje vrijeme imam izrazene podocnjake,pa sam cuo da to moze biti zbog
kakvog poremecaja,zna li tko sta o tome?
tnx
Hmmm,našo bi se valjda netko :o)))
Prvo objasni širokolikom pučanstvu jesu li ti podočnjaci naotečeni ili
potamnjeli,molim?
Pozdrav
Taga
reply2
2005-06-22 18:51:00 UTC
temeljito objasnjenje :-D
tomislav
2005-06-23 06:00:51 UTC
vise nateceni ali i malo tamni...
nema veze sa spavanjem i sl
pred malo sam radio krvnu sliku i urin i sve ok,nemam nekih tegoba
vise me smeta kad se pogledam u ogledalo ujutro kao da cijelu noc nisam
spavao
Hmmm,na¹o bi se valjda netko :o)))
Prvo objasni ¹irokolikom puèanstvu jesu li ti podoènjaci naoteèeni ili
potamnjeli,molim?
Pozdrav
Taga
Darko
2005-06-23 06:47:35 UTC
Post by tomislav
[...]
nekako mi se cini da je ta tema vec bila na grupi.
Probaj malo potraziti po arhivi (google).
Jedno od zanimljivih objasnjenja je bilo i nedostatak vode.
(6 casa dnevno ?)
Taga
2005-06-23 20:14:47 UTC
tomislav wrote:
Ako su nalazi u redu onda su podočnjaci uzrokovani limfnom stazom
tijekom noći...ili si spavao na trbuhu pa si ujutro otečen...ili ti se
skupljaju godine pa limfa sporije cirkulira....ili jedeš slaniju hranu
pa ti se više tekućine skuplja u organizmu.Uglavnom ako nema patologije,
nemaš razloga za brigu.Pokušaj uredno spavati,izbjegavaj
alkohol,zadimljena mjesta i noćni život,jako zasoljenu i začinjenu
hranu..koliko se može,jelte?
Pozdrav
Taga