(prestaro za odgovor)
Tezina u zelucu
guest
2006-03-28 13:18:27 UTC
Zar bas nitko ne zna? Stalna tezina i pritisak u zelucu, kao da imam neki
kamen ili kao kad se necega prejedete...tezina varira, od minimalne koja
skoro ne smeta pa do vece koja izrazito smeta...problem traje vec skoro 3
tjedna, uzimam peptoran zadnjih 10 dana ali napredak je zanemariv.

Uz to, povremeno ako pojedem kvalitetniji obrok (za mene uobicajen, bavim se
sportom pa u prosjecnom obroku pojedem npr. bar 250 g posnog sira ili 2
velike snicle ne przene na ulju, pazim na prehranu inace), cesto se javlja
podrazaj na proljev i muckanje u zelucu. O cemu bi se moglo raditi? Mozda
gastritis? (da je nesto ozbiljnije vjerujem da bi simptomi bili puno jaci i
neugodniji?)

Sto bi moglo pomoci? Mozda neki chaj i koji?

(Detalji ispod)
----------------
Vec desetak dana osjecam tegobe u zelucu (izazvane najvjerojatnije jakim
stresom zbog bolesti sa smrtnim zavrsetkom u uzoj obitelji. Problemi su se
javili tjedan dana nakon te smrti, kad sam donekle dosao sebi i poceo se
vracati u normalu).

Tegobe su promjenjive i javljaju se u tri oblika:

1.) Osjecaj pritiska i tezine u zelucu (kao kad se necega jako prejedete pa
trebate mirovati bar sat-dva dok se ne provari) - ovaj osjecaj je skoro
konstantan

2.) Osjecaj s kojim je pocelo, javlja se rjede i najcesce nakon obroka -
nervoza, jaka vrucina i "muckanje" u zelucu, kao pred proljev - medjutim,
proljev je bio samo prvih dan-dva, (mozda 3-4 puta, svaki put nakon obroka -
inace pazim na prehranu, ne jedem nikad masno ni ljuto).

Nakon toga sad prodje i po 3 dana bez stolice, iako jedem uglavnom normalno,
samo zbog tegoba malo manje nego inace - mozda kolicinski 75 % svoje
normalne prehrane. Jedino pijem dosta caja (uglavnom od mente).

3.) Ovo se javlja povremeno, dosta rijetko (u pocetku je bilo vise) - manji
bolovi ne u cijelome zelucu nego kao neke tockice po njemu, ne znam kako bih
preciznije to opisao.

Da ne zaboravim, bio sam kod doktora prosli petak i nakon pregleda (pipanje
i pritisci raznih dijelova trbuha, nijedno nije izazvalo bol sto je
pretpostavljam dobro) dobio peptoran tablete za deset dana, svaku vecer po
jednu.

Problem je sto sam jucer, nakon dva dana znacajnog smirenja tegoba (taman
sam mislio da sam se rijesio) otisao na trening (umjeren, naravno) u
teretanu (rekreativac, ne uzimam nikakve preparate da ne bi bilo zabune), i
nakon obroka poslije treninga javila se dosta intenzivna vrucina u zelucu
(ovo pod 2.) i sad sam opet "na pocetku". Ovo mi dosta komplicira zivot i
aktivnosti pa bih bio jako zahvalan na svim vasim misljenjima i savjetima.
pimpinella
2006-03-28 13:33:21 UTC
Post by guest
Sto bi moglo pomoci? Mozda neki chaj i koji?
Vjerovatno lijeènik,ali ne na newsima :-/
Pimpinella
Jeja
2006-03-28 16:46:28 UTC
ajd za pocetak kod doktora i ne pij peptorane nego gastal, imala sam i ja
takvih problema (imam ih jos), moze bit svasta recimo meni je bilo od
nervoze i preteske hrane koja se nije mogla bas probavit, mozda prebrzo
jedes, ne prozvaces dovoljno ili pojedes previse. Meni su simptomi skoro pa
nestali od kada sam na vegetarijanskoj prehrani a i ne pijem mlijeko jer mi
je od njega stalno bilo lose... ako bas ne zelis doktoru onda promijeni
nesto u prehrani, dobro sve prozvaci i jedi sto manje krute hrane i sto vise
kuhano.
pimpinella
2006-03-28 17:05:27 UTC
Post by Jeja
[...]
jo¹ ne¹to..

bilo je dosta sluèajeva gastroenteritisa(crijevne viroze-valjda sam dobro
napisala)jedi laganu hranu u vi¹e obroka...ne jedi te¹ke zaèine ...ne pij
mllijeko ,ali uzimaj Acidofile..LGG...AB lkulturu i jogurt...
ni¹ta gazirano...nikakav alkohol...i uzmi Gastal

srtres je èudna stvar...
Pimpinella
pimpinella
2006-03-28 17:09:37 UTC
pimpinella wrote:
ni¹ta gazirano...nikakav alkohol...i uzmi Gastal
Post by pimpinella
srtres je èudna stvar...
htjela sam reæi sTres:-))
e da..i proljeæe je idealno doba za sve Ÿeluæane smetnje...naŸalost
Pimpinella
Enola Knezevic
2006-03-28 18:15:23 UTC
Post by Jeja
ajd za pocetak kod doktora i ne pij peptorane nego gastal, imala sam i ja
Mozda bi mu trebao dodatak HCl, a ne ubijanje HCl. Simptomi nedostatka su
navodno isti kao i simptomi viska, a treba sve te proteine koje konzumira
razgraditi. Uzimanje enzima navodno ne pomaze nego samo uzimanje HCl.

Guest, to ne znaci da trebas uzeti solnu kiselinu za wc i popiti. Raspitaj
se u ljekarni imaju li dodatak prehrani.

I meni je pomogao prestanak konzumiranja zivotinjskih proizvoda, ali nema to
smisla govoriti bodibilderu (pogotovo ne nakon sto spomene carobne rijeci
"posni sir").
--
Ako vam smeta, zalite se CIP-u. Kad mi opet otvore acc na fly.srk.fer.hr maknut
cu sig. Evo uzroka gubitka 2 accounta: http://tinyurl.com/cslaq
LootDogg
2006-03-28 19:02:26 UTC
Moze uzrok biti i u necemu drugom. Ja otkako sam prebolovao Hepatitis B, i
kada sam ga bolovao, prvi i najgori simptomi su mi bili gastro simptomi, a
tek kasnije ostalo. Ipak, ne bih se igrao sa situacijom, pogotovo kad ti
toliko drugo traje.
Ja nisam ni znao niti vjerovao da jetra ima kakve veze sa hranom, dok nisam
iskusio to na svojoj kozi. Sada je situacija prilicno zadovoljavajuca, ali
jos uvijek nekada se stomak zna pobuniti.Mada je tek godina prosla, mnogo mi
je bolje nego kako je bilo, zato, trk doktoru.
Stingray
2006-03-28 19:21:36 UTC
Post by LootDogg
[...]
Jel postoji netko da mu na temelju zelucanih problema o kojima je pisao na
grupi, nisi plasio sa hepatitisom? ;)
Jeja
2006-03-28 21:09:36 UTC
Post by pimpinella
htjela sam reæi sTres:-))
e da..i proljeæe je idealno doba za sve Ÿeluæane smetnje...naŸalost
pa mozda je bas samo to al treba ic za pocetak vadit krv da se provjeri da
nije helicobacter pylori, mozda i gastroskopija. Ma doktor ce najbolje znat.
Lucky Luke
2006-03-28 23:37:36 UTC
<CUT>

Pa zar nisi ti imao Helicobater pylori uz svoj hepatitis?
Lucky Luke
2006-03-28 23:38:07 UTC
Post by LootDogg
je bolje nego kako je bilo, zato, trk doktoru.
Jel postoji netko da mu na temelju zelucanih problema o kojima je pisao na
grupi, nisi plasio sa hepatitisom? ;)
Brutalno smo se sjedinili u mislima..
;)
LootDogg
2006-03-29 08:55:34 UTC
Ma ne plasim nikoga, nego, i ja sam bio "da li mi je ovo, da li mi je
ono".Najbolje je utvrditi sta je.
Milion stvari moze uzrokovati zelucane tegobe.

H.Pylori, da, iako nikad nisam osjetio nijedan zelucani problem, do
infekcije Hep.B.
Ni meni nista nije jasno, sigurno ni za zivota nece biti.
Nisam gori od "zivinih plombi" :)
Mario Splivalo
2006-03-29 09:07:49 UTC
Post by Jeja
[...]
Btw, istina, odakle mu peptoran, isti se dobija samo na lijecnicki recept.
Ne stvara li peptoran, slicno kao i controloc, ovojnicu oko zeluca, pa ako
se ista stvori nekontrolirano, moze doci do sranja?

Gastal je kul, manje ili vise, meni isti pomaze kod zgaravice. No, najvise
mi pomaze kad ne jedem peceno, nego kuhano, te slabo zacinjeno.

Mike
--
"I can do it quick. I can do it cheap. I can do it well. Pick any two."

Mario Splivalo
***@jagor.srce.hr
Mario Splivalo
2006-03-29 09:06:43 UTC
Post by guest
[...]
A da probas prestati sa velikim sniclama przenim na ulju? :) I uopce ostalim
zelucosjebaocima? :)

Mike

***@jagor.srce.hr
Enola Knezevic
2006-03-29 13:27:02 UTC
Post by Mario Splivalo
Btw, istina, odakle mu peptoran, isti se dobija samo na lijecnicki recept.
Moze se peptoran kupiti i bez recepta.
Jeja
2006-03-29 14:34:39 UTC
znam da ga nisam smjela uzimat (peptoran) zbog jednih tableta koje sam pila
ali vise doktora mi je reklo da peptorani mogu izazvat komplikacije pa su mi
davali gastal i stvarno je ok.
Lucky Luke
2006-03-29 19:54:18 UTC
Post by LootDogg
[...]
Eto vidis ali ovo sigurno nije od jetre bec bi ev. moglo biti od stresa,
mozda prilezeca gorespomenuta neman.
oN

Mario Splivalo
oN
2006-03-30 06:37:05 UTC
Probaj 1-2 nedelje pravog posta (sve na vodi, bez ulja, bez zivotinjskih
delova i produkata, makrobiotska kuhinja), pa uporedi.

--
Sve najbolje,
Zoran
Mario Splivalo
2006-03-30 09:26:17 UTC
Post by Enola Knezevic
Post by Mario Splivalo
Btw, istina, odakle mu peptoran, isti se dobija samo na lijecnicki recept.
Moze se peptoran kupiti i bez recepta.
Moze se svasta kupiti bez recepta, sto se nebi smjelo kupiti bez recepta...
Poanta je u zelucosjebu.

Mike
--
"I can do it quick. I can do it cheap. I can do it well. Pick any two."

Mario Splivalo
***@jagor.srce.hr
Sljedeća stranica >
Stranica :stranica od 2