Cirevi na preponama
(prestaro za odgovor)
Ivana
2006-12-10 02:13:56 UTC
Dali mi netko moze pomoci.
Vec cetiri godine mi se stvaraju cirevi na preponama toliko veliki i bolni
da mi se oduzima noga ( ovisno s koje strane prepone dolazi )
Kad odem na Rebro kazu ili da treba sazrijeti ili da je ginekoloski (
Bartolinijeva zlijezda ) te me posalju u Petrovu.
Kad odem u Petrovu kazu da nije ginekoloski vec za operaciju ali da nije
sazrijelo.
Mazem "crnom mascu" pa se povuku i obavezno izbiju iduci mjesec opet i tako
vec 4 godine.
Luda sam od bolova, nogu ne mogu pomaknuti, trne mi ...
Dali itko na ovoj grupi zna kako bi to mogla rijesit, gdije ....
U naprijed hvala svima.
P.S. I od cega se uopce to stvara. Jer prije 4 god. toga nisam imala.
Suncana
2006-12-10 17:43:07 UTC
Post by Ivana
[...]
Ja sam imala problema sa slicnim upalama zbog neodgovarajuceg
sica na biciklu. Proguglaj "Saddle sores".
Doktorica mi je objasnila da su uzrok stafilokoki koji
normalno zive na kozi, ali mogu inficirati korijen dlake
i onda imas veselje ... Uglavnom, rijesila sam to antibiotikom
i promjenom sica. Znam i da su neki profi-biciklisti isli na
operacije jer im se taj saddle sore pretvoril u cistu.

Al' ovo trnjenje noge i bolovi su malo drasticni ... I ne znam
da li to bas nastaje iz cistog mira, tak da nisam sigurna da li
je to-to.
Suncana
dr_deyo
2006-12-10 18:02:06 UTC
Post by Ivana
[...]
Tesko mi je sa sigurnoscu tvrditi bez pregleda ili slike, o cemu bi se kod
vas moglo raditi. Sigurno je da je rijec o kronicnoj upali (vjerojatno
bakterije ili gljive) i kronicnom podrazaju.
S obzirom da je preponsko podrucje u pitanju, sigurno da donji ves, znojenje
i temperatura otezu cijeljenje i zaljecenje procesa.
Kakva je to "crna mast" kojom mazete ? Bolovi u nogama mogu biti povezani
uz te "cireve" jer je moguce da zbog upalnog edema i samih cireva dolazi do
kompresije odredjenih zivaca, bolova i trnaca. Da li su "cirevi" obostrano,
da li daju iscjedak i ako da, kakav?

Po meni je ovo odavno trebalo punktirati i napraviti biopsiju, te dati na
PHD analizu. Jeste bili kod kirurga ?
pimpinella
2006-12-10 21:28:01 UTC
Post by dr_deyo
Kakva je to "crna mast" kojom mazete ?
u narodu uvrijeŸen naziv je "crna mast" pravi sastav joj neznam,ali znam
kada sam je imala doma da je smrdila na katran i bila up'ravo tako crna.

uvijek se koristila za brŸe sazrijevanje èireva,izvlaèenje gnjoja na
povr¹inu..

kupuje se normalno u ljekarnama i ima,naravno drugi naziv..

dunjaaaaaa help
Pimpinella
Stingray
2006-12-10 23:10:57 UTC
Post by pimpinella
Post by dr_deyo
[...]
Ihtiol, Girodal...
Uglavnom aktivna tvar je amonijev sulfogirodalat