Testosteron
(prestaro za odgovor)
User_x
2007-02-22 15:51:38 UTC
Isao sam na pretrage za testosteron i prolaktin i evo danas dobijem nalaze:

Ukupni testosteron: 9.3 nmol/L (ref. 10-28)
Prolaktin: 11

Imam 23 godine i u zadnjih 2 god sam isao na jako puno pretraga zbog
problema koji su mi se pojavili i sve pretrage su bile uredne osim ovih sad.
Simptomi:
Cudne promjene raspolozenja, zivcanost, gubitak interesa za sex,
dezorijentacija u prostoru (npr. ovaj tjedan vec 2 puta trazio auto po
gradu jer nisam znao naci di sam parkirao), zbunjenost, pad
koncentracije, prorjedjivanje kose u zadnje 2 god.
Erekciju mogu postici ali na silu, nema onog ludog filinga ni pravog
uzitka u seksu.

Sad me zanima sta sve od ovog moze biti posljedica snizenog testosterona
i takodjer me zanima kolika je otprilike normalna razina testosterona za
muskarca moje dobi (23god). I sta sad slijedi nakon ovih pretraga,
(narucen sam kod doktora u pon).

Unaprijed hvala
Vedran Presecki
2007-02-22 16:10:57 UTC
Post by User_x
[...]
Najveci ti je problem stres odnosno kortizol i testosteron su
u zavisnosti, a uzmi u obzir da dosta hrane i pica je onecisceno
raznim oblicima estrogena ili tvari koje podizu estrogen.

p.s. ne slijedi nista nismo na razini tj. nemamo standard kao u
USA da ti daju sinteticki testosteron kako bi ti poboljsali kvalitetu
zivota jer smo zaostali... iako se zenama propisuju kontracepcijska
sredstva sakom i kapom pod normalno, kad je rijec o muskarcima i
testosteronu to je tabu, d ane ulazimo u problematiku zaostalosti...
a ne vjerujem da ima jedan lijecnik koji bi ti isti propisao iz ovog
razloga...

Ono sto mozes sam uciniti je da psihicki i fizicki kontroliras stress,
opustanjem i treningom i postoji dodatak prehrani Tribulus... imas ga
u helixu.hr i u gladiatoru.hr u ZG.
User_x
2007-02-22 22:28:22 UTC
Post by Vedran Presecki
[...]
Idem kod privatnog doktora pa se nadam da nece bas bit toliko zaostalo,
ali svejedno nisam znao da tak stvari stoje kod nas, ali u biti te
tabletice su zapravo zadnje rjesenje jer se prvo mora pokusati
ustanoviti zasto je doslo do poremecaja, zar ne?
Post by Vedran Presecki
Ono sto mozes sam uciniti je da psihicki i fizicki kontroliras stress,
opustanjem i treningom i postoji dodatak prehrani Tribulus... imas ga
u helixu.hr i u gladiatoru.hr u ZG.
Radim ja na tome, ali vise se tu ne zna sta je cemu uzrok, a sta
posljedica, u tom je problem.

Zaboravio sam dodat jos jedan simptom, a to je umor, hvala na odgovoru i
volio bi da jos netko malo prokomentira moj slucaj,

Thx
Vedran Presecki
2007-02-22 23:13:05 UTC
Post by Vedran Presecki
[...]
Moze biti jednostavno da imas nizak testosteron godinama
genetski ili zbog utjeceja okoline pitanje je no takav je i najvjerojatnije
ce ostati.

Naravno moze biti i zbog stresa i sveg onog sto sam spomenuo
prethodno.
Ermin Hasicevic
2007-02-24 23:53:13 UTC
Post by User_x
[...]
Javi kako je prosao pregled i ako imas dobar dojam ostavi mi molim
te kontakt podatke tog doktora na private.
Post by User_x
[...]
To ti je stoga sto ti je testo nizak a kortizol je zadrzao stare
vrijednosti. Dovoljno
da te sjebe.
User_x
2007-02-25 02:01:16 UTC
Moze, nema problema. U ponedjeljak sam narucen.
Branko
2007-02-22 23:28:20 UTC
Post by User_x
[...]
U principu su to relativno karakteristicni simptomi hipogonadizma, tj.
smanjenog testosterona u muskaraca. Jos bi eventualno trebalo odrediti i
SHBG (Sex hormone binding globuline) te slobodni testosteron i ako se i on
pokaze snizen zapoceti nadomjesno lijecenje (kod nas je zasada jedini
preparat depo injekcija testosteron undecoanata - Nebido koja se u pravilu
daje svaka 3 mjeseca).
User_x
2007-02-23 07:40:18 UTC
Post by Branko
(kod nas je zasada jedini
preparat depo injekcija testosteron undecoanata - Nebido koja se u pravilu
daje svaka 3 mjeseca).
Hmm.. pa to mi i zvuci nekako zaostalo.. i ne bas previse ohrabrivajuce
:( da nigjde u hr nema nista bolje.

I koji je eng. ili lat. naziv za to, jer ne znam s cim da guglam u vezi
tog problema?
Vedran Presecki
2007-02-23 12:38:39 UTC
Post by User_x
[...]
Nije zaostalo vec je efektivno, imaju i tablete T undecanoata
ali to moras uzimati svaki dan i nije efektivno kao sto ti je Branko
savjetovao... a jednom u 3 mjeseca nije strasno...

Ja bih na tvojem mjestu ipak probao na jedan prirodniji
nacin tj. extraktom Tribulusa.
User_x
2007-02-23 17:41:40 UTC
Post by Vedran Presecki
[...]
Probat cu svakako, no prvo moram cut sta ce mi doktor rec, idem kod
privatnog, i daj neki link o tom tribulusu!

Thx!
Fazer
2007-02-23 22:39:24 UTC
Post by Branko
Post by User_x
[...]
Da li nam moŸe¹ reæi koliko toèno dugo undecanoat efektivno djeluje u tijelu
korisnika.Uopæe mi nije jasno da se izbor kod nas svodi na 1 lijek.
Pa kaj se to ne moŸe naruèiti izvana, mislim koliko ljekarne naruèuju strane
proizvode
nije mi pojmljivo da ne mogu isto tako naruèiti androgene.
Stjepan F.
2007-02-24 07:54:28 UTC
Post by Fazer
Da li nam moŸe¹ reæi koliko toèno dugo undecanoat efektivno djeluje u tijelu
korisnika.
cca 3 tjedna
Post by Fazer
[...]
mislim da je legalno nabavljanje AASa jako velik problem...
DO NOT FEED THE TROLLS, PLEASE.
FUTTERN SIE NICHT DIE TROLLE, BITTE.
NON ALIMENTARE I TROLLI, PER FAVORE
N'ALIMENTEZ PAS LE TROLLS, S'IL VOUS PLAIT
Stjepan F.
2007-02-23 12:38:26 UTC
Post by User_x
Ukupni testosteron: 9.3 nmol/L (ref. 10-28)
Prolaktin: 11
treba izvaditi jos i ostatak hormona kao kortizol,slobodni
testo,estradiol,progesteron,ACTH,FSH,LH,SHBG,te hormone stitnjace t3,t4 i
jos TSH,a po potrebi i druge,mada je ovo dovoljno da se vidi
stanje...progooglaj si na temu hypogonadism
User_x
2007-02-23 17:40:19 UTC
Post by Stjepan F.
te hormone stitnjace t3,t4 i
jos TSH,
Hvala,
To sam vec obavio i sve uredno.
Malo me zbunilo ovo sto vedran pise o nasoj zaostalosti.. valjda nije
tak strasno
Stjepan F.
2007-02-24 07:54:52 UTC
Post by User_x
[...]
nazalost jos je gore
Ermin Hasicevic
2007-02-24 23:48:54 UTC
Post by User_x
Post by Stjepan F.
[...]
Ako si napravio nalaze na cijeli hormonalni panel koji ti je Stjepan
preporucio onda mogu reci da si out of luck.
Najbolji slucaj koji bi mogao imati je sekundarni hipogonadizam
(LH i FSH u tom slucaju su ispod donje granice) i testisi nemaju
dovoljnu pobudu da bi proizvodili zadovoljavajuce razine
testosterona..
Primarni trazi nadomjesnu terapiju testosteronom.

Prouci malo men's health podforum na meso-rx.com forumu.
User_x
2007-02-25 01:54:22 UTC
Post by Ermin Hasicevic
Ako si napravio nalaze na cijeli hormonalni panel koji ti je Stjepan
preporucio onda mogu reci da si out of luck.
Ne, nisam napravio nalaze za cijeli hormonalni panel nego samo za
stitnjacu, testosteron i prolaktin zasad. Ovaj tjedan vjerojatno idem
radit te preostale nalaze.
Vedran Preseèki
2007-02-25 11:23:58 UTC
Post by User_x
[...]
Daj nas informiraj kad porazgovara¹ s lijeènikom hoæe
li ti predloŸiti terapju testosteronom ili prekriŸiti ruke...?
User_x
2007-02-25 13:49:52 UTC
Daj nas informiraj kad porazgovaraš s liječnikom hoće
li ti predložiti terapju testosteronom ili prekrižiti ruke...?
Informirati cu vas, no sigurno mi nece vec sutra predlozit terapiju,
pretpostavljam prvo da ce trazit jos nalaza.
Ermin Hasicevic
2007-02-25 16:05:28 UTC
Post by User_x
[...]
To ti je sigurno. Barem 10 minimalno dok on ne bude 100% siguran
u dijagnozu. :) Ili dok tebi ne dosadi.
User_x
2007-02-25 13:51:33 UTC
[...]

I jos me zanima koliko je cest uopce ovakav poremecaj kod muskaraca moje
dobi, tek tolko da znam koliki sam "sretnik"..
Ermin Hasicevic
2007-02-25 16:07:51 UTC
Post by User_x
I jos me zanima koliko je cest uopce ovakav poremecaj kod muskaraca moje
dobi, tek tolko da znam koliki sam "sretnik"..
Nije bas epidemija takvih slucajeva u svijetu danas prisutna, ali u
razvijenim
zemljama je sve cesca. Xenoestrogeni, fitoestrogeni i ostali polutanti
imaju
u tome znacajnu ulogu.
Fazer

Stjepan F.
2007-02-25 16:43:28 UTC
Post by Vedran Preseèki
Daj nas informiraj kad porazgovara¹ s lijeènikom hoæe
li ti predloŸiti terapju testosteronom ili prekriŸiti ruke...?
kod nas "zdrav" covjek nece nikada dobiti TRT