(prestaro za odgovor)
Adekvatna zamjena za Dimidril sirup
Pimpinell@
2008-12-28 22:57:20 UTC
Pozdrav,

jel zna itko koja bi bila adekvatna zamjena za Dimidril sirup obzirom da mi
je kod djece u fazi akutnog suhog iritantnog kašlja jedino Dimidril u
kombinaciji sa sirupom za kašalj(npr.Prospan) pomagao da se u miru provede
noć??
Fenistil je navodna zamjena za Dimidril, no kažu tete u ljekarnama da nije
sastav isti.
Dijete je već dosta veliko, 12godina i 65 kila.
Irena
2008-12-29 19:21:37 UTC
Post by Pimpinell@
Pozdrav,
jel zna itko koja bi bila adekvatna zamjena za Dimidril sirup obzirom da
mi je kod djece u fazi akutnog suhog iritantnog ka¹lja jedino Dimidril u
kombinaciji sa sirupom za ka¹alj(npr.Prospan) pomagao da se u miru provede
noæ??
Fenistil je navodna zamjena za Dimidril, no kaŸu tete u ljekarnama da nije
sastav isti.
Dijete je veæ dosta veliko, 12godina i 65 kila.
MoŸda Rinolan? To su moja djeca pila. Pitaj tete u ljekarni...
Cor
2008-12-29 19:37:09 UTC
Post by Pimpinell@
[...]
Dimidril je opsoletan lijek jer nije selektivan pa ima sedirajući efekt (što
roditelji vole :-)
Fenistil 3x15 kapi za tu dob i kilažu je sasvim dostojna zamjena bez obzira
što nije ISTI SASTAV.

Pozz
LL Kal El
2008-12-29 23:01:34 UTC
Post by Pimpinell@
[...]
Oooo - to je već odista veliko.... i krupno bogme....

Anyway, Cor je u pravu - bitno je da sve to spada u grupu antihistaminika - ovaj je samo malo specifičniji po pitanju djelovanja.
Pimpinell@
2008-12-29 23:08:29 UTC
Post by LL Kal El
Post by Pimpinell@
[...]
jel da:-))) i 167 visoko
well, tete u apotekama se baš ne slažu s tobom..a ni s njim...-/
LL Kal El
2008-12-29 23:13:52 UTC
Post by Pimpinell@
Post by LL Kal El
Post by Pimpinell@
[...]
Asti Gospe, tribalo bi to malo potirati oko Marjana....
;D :P
A što one vele?
Pimpinell@
2008-12-29 23:32:24 UTC
Post by LL Kal El
Post by Pimpinell@
Post by Pimpinell@
Post by LL Kal El
[...]
da ni po sastavu ni po djelovanju nije isti lijek..
mislim da ću po receptu pokušati iz vani nabaviti lijek koji u sastavu
ima..difenhidramin klorid, koji kako kaže na Pliva stranicama djeluje na
mehanizam kašlja

pun mi je inače kukumar ovih natezanja po ljekarnama u kojima nema niti
jebenih Sulfasol kapi..
Pimpinell@
2008-12-29 23:38:50 UTC
Post by Pimpinell@
pun mi je inače kukumar ovih natezanja po ljekarnama u kojima nema niti
jebenih Sulfasol kapi..
btw...evo surfam i ne nalazim nigdje u opisu Fenistila da djeluje na
mehanizam kašlja, uglavnom su u pitanju kožne reakcije..alergije i slično..
blaženi Dimidril....šsmrtz
LL Kal El
2008-12-29 23:56:13 UTC
[...]
A na što misliš da djeluje Dimidril, koji je također - antihistaminik.

Da - to su antihistaminici i kao takvi nisu antitusici (lijekovi protiv kašlja) bilo lokalni bilo da djeluju centralno.
U toj kombinaciji je Prospan taj koji djeluje ublažujući nadražajni kašalj.
LL Kal El
2008-12-30 00:01:20 UTC
[...]
http://www.hfd-fg.hr/dalmatinska_udruga/fenistil_gel_-_novi_lokalni_antihistaminik.htm

No dobro vjerojatno su na ovo mislile:

http://www.plivazdravlje.hr/pda/?section=knjiznica&section_menu=vademecum&section_menu2=&id=228

Ipak, primarni učinak Dimidrila jest antihistaminički, dok je antitusički sekundaran. To je sad stvar kako gledaš u kacu - ipak,
nije mi jasno miješanje tih sirupa - to ipak spada u polipragmatično nastupanje: ako neće jedno, djelovat će drugo.
Pimpinell@
2008-12-30 00:15:48 UTC
Post by LL Kal El
Post by Pimpinell@
Post by Pimpinell@
[...]
ma LL ja znam na šta sam mislila(valjda, ako još nisam pukla) ja znam da je
primarno Dimidril antihistaminik, no međutim on zaista izuzetno dobro
djeluje(ili je djelovao dok ga je bilo) na mehanizam kašlja a to ti je
lijepo i napisano..jel..:-)))
da nije bilo njega ,bezbroj noći s oboje djece dok kašalj ne postane
produktivan, posebno kod djece koja su mala i ne znaju kašljati ne bi bilo
provedeno u kakvom takvom mirnom snu..već u mučenju..
znaš li ti kako bolje svi stomačni mišići nakon ovakvog natezanja...užas
nažalost kod moje je kćeri taj problem , jakog suhog nadražajnog grcanja u
kašlju prisutan i dan danas...dan dva..
za Prospan naravno znam i to j euvijek u takvim situacijama lijek prvog
izbora, kad kašalj sazrije prelazim na Islandski lišaj i puno tekućine...
Pimpinell@
2008-12-30 00:18:54 UTC
Post by LL Kal El
Post by Pimpinell@
Post by Pimpinell@
[...]
i da...sada ima i novi, koji je recimo dobila moja nećakinja od pedijatra(18
mjeseci) Aerius, također je antihistaminik, dobila ga je za pomoć pri
kašlju...ali to nije to.
Dimidril je zakon...kvragu:-((
LL Kal El
2008-12-30 21:44:02 UTC
Post by LL Kal El
[...]
Da, ali meni taj učinak uopće nije bio primaran. Nije dobro uzimati sedativni antitusik osobito prije spavanja - suprimira centar za
disanje (zamisli da netko pospan malo odluči skinuti sigurnosnu sklopku u strujnom krugu?).
A što se tiče mišićnog muskulfibera od kašljanja osobno radije koristim analgetik i čaj za smirenje nadražaja na kašalj.
Pimpinell@
2008-12-30 23:52:34 UTC
Post by LL Kal El
[...]
Gle, ne bih se baš htjela praviti pametna, ali odkad su se rodili po
preporuci pedijatra dobivali su kao bebe pola žlićice Dimidrila uz sirup za
kašalj prvih dan dva...kasnije se ta ista priča po potrebi nastavila i kako
su rasli.
Čim je noćna muka neprestalnog kašlja od kojeg dijete ne može spavati i ni
jesti i slično prestala, odnosno kad bi takvi napadi prestali prestala bih
davati Dmidril jer više nije za to bilo potrebe.
Ljuti me što sada toga lijeka nema a jedini sličan lijek sa takvim rekla bih
mehanizmom nije ni jedan koji se kod nas prodaje..
Riječ je o Benadrylu. koji u sastavu ima diphenhydramine
hydrochloride 25 mg za odrasle i djecu iznad 1 godina..isto što i Dimidril.
Uz to , bilo ga je dobro imati doma zbog uboda si sličnih pizdarija a
koristio se i kao lijek za mučninu u putovanju.
LL Kal El
2008-12-31 00:05:02 UTC
Post by LL Kal El
[...]
Sorry, ali ja smijem pametovati...:D - smjernice se mijenjaju skoro svakih par godina pa i svake godine koliko medicina napreduje.
Osobno, ne bi mi palo napamet se igrati sa Dimidrilom bez obzira što nikad nisi ništa čula. postoji vrlo ozbiljan razlog zašto
farmakolozi upozoravaju na učinak istoga.
Pimpinell@
2008-12-31 01:11:55 UTC
Post by LL Kal El
[...]
pa ne znam...ali znam da je od prijateljice mali se svojevremeno dočepao
boce, popio skoro trećinu i odspavao dobrih 14 sati...
samo ti pametuj, meni ne smeta ..dapače:-))
Cor
2009-01-01 22:08:25 UTC
Post by Pimpinell@
Post by LL Kal El
[...]
Ne kužim tu fiksaciju za lijek koji se danas smatra zastarjelim i
neadekvatnim pa se iz istog razloga više ne proizvodi. Naravno da djeluje
centralno na kašalj upravo iz razloga što je neselektivan pa prolazi
barijeru krv-mozak i blokira moždane histaminske receptore. Zbog te
neselektivnosti je i izbačen iz upotrebe. Hvala bogu pa ima dovoljno drugih
preparata iz skupine antitusika koji suprimiraju centar za kašalj, npr
Pholcodin. Da li je centralna supresija kašlja uvijek opravdana...to je
drugo pitanje...
Dimidril je mrtav, kao i pijavice...pomirimo se s tim.
Pozz
Pimpinell@
A Pholcodin nije stara stvar ???
Stingray
2009-01-02 00:53:48 UTC
Pijavice su jako daleko od odbacenih metoda lijecenja ;)
hombre
2009-01-02 15:48:09 UTC
Post by Stingray
Post by Cor
Dimidril je mrtav, kao i pijavice...pomirimo se s tim.
Pijavice su jako daleko od odbacenih metoda lijecenja ;)
I nadajmo se daleko od istrebljenja.

Sljedeća stranica >
Stranica :stranica od 2