Adekvatna zamjena za Dimidril sirup
(prestaro za odgovor)
Pimpinell@
2008-12-28 22:56:55 UTC
Pozdrav,

jel zna itko koja bi bila adekvatna zamjena za Dimidril sirup obzirom da mi
je kod djece u fazi akutnog suhog iritantnog kašlja jedino Dimidril u
kombinaciji sa sirupom za kašalj(npr.Prospan) pomagao da se u miru provede
noć??
Fenistil je navodna zamjena za Dimidril, no kažu tete u ljekarnama da nije
sastav isti.
Dijete je već dosta veliko, 12godina i 65 kila.
Irena
2008-12-29 19:21:39 UTC
Post by Pimpinell@
Pozdrav,
jel zna itko koja bi bila adekvatna zamjena za Dimidril sirup obzirom da
mi je kod djece u fazi akutnog suhog iritantnog ka¹lja jedino Dimidril u
kombinaciji sa sirupom za ka¹alj(npr.Prospan) pomagao da se u miru provede
noæ??
Fenistil je navodna zamjena za Dimidril, no kaŸu tete u ljekarnama da nije
sastav isti.
Dijete je veæ dosta veliko, 12godina i 65 kila.
MoŸda Rinolan? To su moja djeca pila. Pitaj tete u ljekarni...
Cor
2008-12-29 19:37:09 UTC
Post by Pimpinell@
[...]
Dimidril je opsoletan lijek jer nije selektivan pa ima sedirajući efekt (što
roditelji vole :-)
Fenistil 3x15 kapi za tu dob i kilažu je sasvim dostojna zamjena bez obzira
što nije ISTI SASTAV.

Pozz
LL Kal El
2008-12-29 23:01:30 UTC
Post by Pimpinell@
[...]
Oooo - to je već odista veliko.... i krupno bogme....

Anyway, Cor je u pravu - bitno je da sve to spada u grupu antihistaminika - ovaj je samo malo specifičniji po pitanju djelovanja.
Pimpinell@
2008-12-29 23:08:01 UTC
Post by LL Kal El
Post by Pimpinell@
[...]
jel da:-))) i 167 visoko
well, tete u apotekama se baš ne slažu s tobom..a ni s njim...-/
LL Kal El
2008-12-29 23:13:49 UTC
Post by Pimpinell@
Post by LL Kal El
Post by Pimpinell@
[...]
Asti Gospe, tribalo bi to malo potirati oko Marjana....
;D :P
A što one vele?
Pimpinell@
2008-12-29 23:31:56 UTC
Post by LL Kal El
Post by Pimpinell@
Post by Pimpinell@
Post by LL Kal El
[...]
da ni po sastavu ni po djelovanju nije isti lijek..
mislim da ću po receptu pokušati iz vani nabaviti lijek koji u sastavu
ima..difenhidramin klorid, koji kako kaže na Pliva stranicama djeluje na
mehanizam kašlja

pun mi je inače kukumar ovih natezanja po ljekarnama u kojima nema niti
jebenih Sulfasol kapi..
Pimpinell@
2008-12-29 23:38:21 UTC
Post by Pimpinell@
pun mi je inače kukumar ovih natezanja po ljekarnama u kojima nema niti
jebenih Sulfasol kapi..
btw...evo surfam i ne nalazim nigdje u opisu Fenistila da djeluje na
mehanizam kašlja, uglavnom su u pitanju kožne reakcije..alergije i slično..
blaženi Dimidril....šsmrtz
LL Kal El
2008-12-29 23:56:13 UTC
[...]
A na što misliš da djeluje Dimidril, koji je također - antihistaminik.

Da - to su antihistaminici i kao takvi nisu antitusici (lijekovi protiv kašlja) bilo lokalni bilo da djeluju centralno.
U toj kombinaciji je Prospan taj koji djeluje ublažujući nadražajni kašalj.
LL Kal El
2008-12-30 00:01:11 UTC
[...]
http://www.hfd-fg.hr/dalmatinska_udruga/fenistil_gel_-_novi_lokalni_antihistaminik.htm

No dobro vjerojatno su na ovo mislile:

http://www.plivazdravlje.hr/pda/?section=knjiznica&section_menu=vademecum&section_menu2=&id=228

Ipak, primarni učinak Dimidrila jest antihistaminički, dok je antitusički sekundaran. To je sad stvar kako gledaš u kacu - ipak,
nije mi jasno miješanje tih sirupa - to ipak spada u polipragmatično nastupanje: ako neće jedno, djelovat će drugo.
Pimpinell@
2008-12-30 00:15:19 UTC
Post by LL Kal El
Post by Pimpinell@
Post by Pimpinell@
[...]
ma LL ja znam na šta sam mislila(valjda, ako još nisam pukla) ja znam da je
primarno Dimidril antihistaminik, no međutim on zaista izuzetno dobro
djeluje(ili je djelovao dok ga je bilo) na mehanizam kašlja a to ti je
lijepo i napisano..jel..:-)))
da nije bilo njega ,bezbroj noći s oboje djece dok kašalj ne postane
produktivan, posebno kod djece koja su mala i ne znaju kašljati ne bi bilo
provedeno u kakvom takvom mirnom snu..već u mučenju..
znaš li ti kako bolje svi stomačni mišići nakon ovakvog natezanja...užas
nažalost kod moje je kćeri taj problem , jakog suhog nadražajnog grcanja u
kašlju prisutan i dan danas...dan dva..
za Prospan naravno znam i to j euvijek u takvim situacijama lijek prvog
izbora, kad kašalj sazrije prelazim na Islandski lišaj i puno tekućine...
Pimpinell@
2008-12-30 00:18:25 UTC
Post by LL Kal El
Post by Pimpinell@
Post by Pimpinell@
[...]
i da...sada ima i novi, koji je recimo dobila moja nećakinja od pedijatra(18
mjeseci) Aerius, također je antihistaminik, dobila ga je za pomoć pri
kašlju...ali to nije to.
Dimidril je zakon...kvragu:-((
LL Kal El
2008-12-30 21:44:01 UTC
Post by LL Kal El
[...]
Da, ali meni taj učinak uopće nije bio primaran. Nije dobro uzimati sedativni antitusik osobito prije spavanja - suprimira centar za
disanje (zamisli da netko pospan malo odluči skinuti sigurnosnu sklopku u strujnom krugu?).
A što se tiče mišićnog muskulfibera od kašljanja osobno radije koristim analgetik i čaj za smirenje nadražaja na kašalj.
Pimpinell@
2008-12-30 23:51:58 UTC
Post by LL Kal El
[...]
Gle, ne bih se baš htjela praviti pametna, ali odkad su se rodili po
preporuci pedijatra dobivali su kao bebe pola žlićice Dimidrila uz sirup za
kašalj prvih dan dva...kasnije se ta ista priča po potrebi nastavila i kako
su rasli.
Čim je noćna muka neprestalnog kašlja od kojeg dijete ne može spavati i ni
jesti i slično prestala, odnosno kad bi takvi napadi prestali prestala bih
davati Dmidril jer više nije za to bilo potrebe.
Ljuti me što sada toga lijeka nema a jedini sličan lijek sa takvim rekla bih
mehanizmom nije ni jedan koji se kod nas prodaje..
Riječ je o Benadrylu. koji u sastavu ima diphenhydramine
hydrochloride 25 mg za odrasle i djecu iznad 1 godina..isto što i Dimidril.
Uz to , bilo ga je dobro imati doma zbog uboda si sličnih pizdarija a
koristio se i kao lijek za mučninu u putovanju.
LL Kal El
2008-12-31 00:05:02 UTC
Post by LL Kal El
[...]
Sorry, ali ja smijem pametovati...:D - smjernice se mijenjaju skoro svakih par godina pa i svake godine koliko medicina napreduje.
Osobno, ne bi mi palo napamet se igrati sa Dimidrilom bez obzira što nikad nisi ništa čula. postoji vrlo ozbiljan razlog zašto
farmakolozi upozoravaju na učinak istoga.
Pimpinell@
2008-12-31 01:11:19 UTC
Post by LL Kal El
[...]
pa ne znam...ali znam da je od prijateljice mali se svojevremeno dočepao
boce, popio skoro trećinu i odspavao dobrih 14 sati...
samo ti pametuj, meni ne smeta ..dapače:-))
Cor
2009-01-01 22:08:27 UTC
Post by Pimpinell@
Post by LL Kal El
[...]
Ne kužim tu fiksaciju za lijek koji se danas smatra zastarjelim i
neadekvatnim pa se iz istog razloga više ne proizvodi. Naravno da djeluje
centralno na kašalj upravo iz razloga što je neselektivan pa prolazi
barijeru krv-mozak i blokira moždane histaminske receptore. Zbog te
neselektivnosti je i izbačen iz upotrebe. Hvala bogu pa ima dovoljno drugih
preparata iz skupine antitusika koji suprimiraju centar za kašalj, npr
Pholcodin. Da li je centralna supresija kašlja uvijek opravdana...to je
drugo pitanje...
Dimidril je mrtav, kao i pijavice...pomirimo se s tim.
Pozz
Pimpinell@
A Pholcodin nije stara stvar ???
Cor
2009-01-02 20:30:34 UTC
Post by Cor
. Zbog te
Post by Cor
[...]
Pholcocin je lijek koji ima "mehanizam djelovanja na kašalj" isti kao
Dimidril i koji ti toliko voliš i zagovaraš, a pritom mu je kašalj jedina i
isključiva indikacija za primjenu, bila na početku i sada i na vijeke
vjekova, dok je Dimidril zastarjeli lijek koji se više ne proizvodi i kašalj
mu nije nikada ni bio prva indikacija za primjenu.
Al bože moj...daj im javi da su se zabunili kad su ga prestali proizvoditi.
Ne razumijem smisao postavljanja pitanja kad zadojeno odbijaš prihvatiti
činjenice.
Uostalom tvoje je dijete pa mu daj što god hoćeš...mother knows best...
Pimpinell@
2009-01-03 01:42:58 UTC
Post by Cor
Post by Cor
. Zbog te
Post by Cor
[...]
Šta se pjeniš odma..nisam rekla da ne prihvaćam činjenice, samo sam pitala
!!
Odgovor ti je takav kakav jest, pa izaziva daljnja pitanja...
LL Kal El
2009-01-03 03:52:53 UTC
Post by Cor
[...]
Ta tvoja SAMO pitanja sa po 3 upitnika i uskličnika sa zvjezdicama impliciraju povišene tonove a ne znatiželjni uravnoteženi upit,
stoga....
Pimpinell@
2009-01-05 01:03:58 UTC
LL ne zajebavaj :-)))
Stingray
2009-01-02 00:53:35 UTC
Pijavice su jako daleko od odbacenih metoda lijecenja ;)
hombre
2009-01-02 15:48:09 UTC
I nadajmo se daleko od istrebljenja.
LL Kal El
2009-01-03 03:54:10 UTC
Od priznatih svakako - da. Ostalo je pravno neregulirano, dakle - ne smatra se liječenjem.
Stingray
2009-01-03 12:03:33 UTC
Post by LL Kal El
Post by Stingray
Pijavice su jako daleko od odbacenih metoda lijecenja ;)
Od priznatih svakako - da. Ostalo je pravno neregulirano, dakle - ne smatra se liječenjem.
Hm, ne bih se slozio. Ne znam kakva je situacija kod nas, ali FDA je prije
koju godinu odobrio pijavice za primjenu u medicini, plus sto ih koristi
poprilican broj kirurga.
LL Kal El
2009-01-03 12:18:24 UTC
Post by LL Kal El
Post by Stingray
[...]
To što je žaba vidjela konja da se potkiva pa bi i ona ne znači da će zakonski biti regulirano i kod nas.
Samim time - nije pravno priznato kao liječenje.

E sad - baš bi me interesiralo o kojim je kirurzima riječ i u kojim indikacijama je to odobrila FDA koja je, by the way - potrošačka
regulatorna agencija na čijem je čelu bio Donald Rumsfeld - pametnima dosta informacija.
Stingray
2009-01-03 13:22:25 UTC
Post by LL Kal El
[...]
Pise da ih plasticni kirurzi koriste.
http://www.fda.gov/fdac/features/2004/504_leech.html

A mozes medju ostalim pogledati i pregledni rad:

Kraemer BA, Korber KE, Aquino TI, Engleman A.
Division of Plastic and Reconstructive Surgery, Washington University School
of Medicine, St. Louis, Missouri.
Use of leeches in plastic and reconstructive surgery: a review
LL Kal El
2009-01-03 14:06:56 UTC
Post by Stingray
Post by LL Kal El
[...]
Ti šumom a ja drumom - američki pravosudni i pravni sustav kao i administracija još uvijek nemaju apsolutnu ingerenciju pod našim
plavom nebom.
S druge strane - zanima me što ti misliš o solitarnoj metodi uporabe neke tehnologije u okviru svoje struke?
Je li dovoljan jedan rad ili diskriminativna većina donešena konsenzusom?

Svojevremeno je bila velika afera sa vrsti tromboplastina koji se koristio u rekanalizaciji začepljenih žila uslijed tromba,
embolusa i sl.
Sve odobreno by FDA i tako to....
Stingray
2009-01-03 15:02:07 UTC
Post by LL Kal El
Ti šumom a ja drumom - američki pravosudni i pravni sustav kao i
administracija još uvijek nemaju apsolutnu ingerenciju pod našim plavom
nebom.
Pa odmah sam rekao da ne znam kakva je situacija kod nas. Jasno je da nemamo
veze sa onima preko bare, niti ne tvrdim da su kod nas dopustene, ali
gledajuci malo sire - ipak se koriste. I to ne govorim o alternativnoj
medicini, o kojoj znas sto mislim...
Post by LL Kal El
S druge strane - zanima me što ti misliš o solitarnoj metodi uporabe neke
tehnologije u okviru svoje struke?
Pa na neki nacin trenutno se bas time i bavim (pulsna elektircna polja,
visoki tlak, hladna plazma, ultrazvuk...). Pokusavamo razvijati ono sto je
danas u svijetu aktualno ili bliska buducnost, makar se time nitko drugi kod
nas ne bavi (citaj, nema love...). Doduse dobivanje raznih odobrenja za
preh. proizvod je jednostavnije i brze nego u medicini, a i meni je lako
dokazati da je nesto bolje od recimo trenutne termicke sterilizacije.
Post by LL Kal El
Je li dovoljan jedan rad ili diskriminativna većina donešena konsenzusom?
Ako pijavice odobrava FDA (ma sto mi mislili o agenciji, a to uglavnom nije
pozitivno), te preporucuje udruzenje plasticnih kirurga koje u clanstvu ima
94 % svih certificiranih plasticnih kirurga u USA, to mi je dovoljno da
zakljucim da nisu odbacene. Nigdje ne tvrdim da su korisne, nezamjenjive ili
sto ja znam sve ne. Svejedno mi je da li se radi o marketingu (tipa Demi
Moore ide na tretmane pijavicama), lovi/politici (FDA, Donald...) ili
stvarnoj koristi, i dalje mislim da nisu odbacene i zaboravljene.
LL Kal El
2009-01-04 02:29:34 UTC
Post by LL Kal El
[...]
A ja ti pišem kakva jest situacija kod nas :)
Kod nas ti je kao u prometu: što nije zabranjeno - dopušteno je.
Ba ga - mora narod živit`!
Bez obzira na logiku.

Samo naznačavam da treba standardizirati to korištenje a to baš u prirodnom obliku nije baš moguće.
Post by LL Kal El
[...]
To čime se ti baviš je teoretiziranje u labosu, što baš i nije sukladno svakodnevnoj praksi gdje moraš raditi nešto totalno sigurno
i iskušano bez jednadžbi sa nepoznanicama.
Post by LL Kal El
[...]
A ja te samo upućujem da za masovno korištenje to treba standardizirati - sve ostalo spada u pojedinačne izboje: što ćemo sada
kapetane, na kraju smo ploče Zemlje....
Stingray
2009-01-04 10:31:45 UTC
Post by LL Kal El
To čime se ti baviš je teoretiziranje u labosu, što baš i nije sukladno
svakodnevnoj praksi gdje moraš raditi nešto totalno sigurno i iskušano bez
jednadžbi sa nepoznanicama.
Nije to samo teoretiziranje, vec je par proizvoda na trzistu, iznenadio bi
se koliko popularnih (mlijeko, sokovi, med...). A uskoro stizu novi. I to ne
samo na podrucju prehrane (i kozmetika, npr.) ;)
U biti, za razliku od medicine (i farmacije), prehrambenoj industriji nije
problem u kratkom roku izbaciti proizvod na trziste. Vazno je da se osigura
mikrobioloska ispravnost, te da sastojci nisu stetni po zdravlje.
LL Kal El
2009-01-04 12:07:10 UTC
Post by LL Kal El
[...]
Well. ok - you gotta a deal :D

Shvatio si da ciljam na malo više varijabli koje treba ispitati da bi se nešto pustilo na tržište u medicini.

Koje mlijeko i što bučkurite sa mojim omiljenim napitkom? );)))
LL Kal El
2009-01-03 03:50:58 UTC
Post by LL Kal El
[...]
Dimidril jest neselektivan ali ovdje si nešto zabrijao opako...
Alergija i bilo kakvi slični procesi nisu umišljene bolesti pa kad pritisneš switch off u mozgu da se zgasne po cijelom tijelu, no
činjenica jest da je neselektivan i da i kao takav nije odgovarajući a + što ima uspavljujući učinak.

[...]
Jest kad se radi o suhom, neproduktivnom kašlju inače je totalno kontraproduktivan jer sve ono što se od sluzi taloži po bronhijama
kad prestane djelovati izaziva grčeviti feedback koji čak može biti i jači jer se tijelo brani od gušenja a ne može sluz izbaciti
jer je prenisko sišla dok mu je bila nadrogirana glavna straža.

I da - Dimidril je:pa-pa.
Cor
2009-01-03 09:40:52 UTC
Post by LL Kal El
Post by Cor
Post by Pimpinell@
Post by LL Kal El
[...]
Molim? Što?
???????????
Tko je rekao da je alergija umišljena bolest????
LL Kal El
Histaminski receptori u - mozgu si naveo isključivo?!?
Cor
2009-01-03 21:59:13 UTC
Post by LL Kal El
Post by Cor
Post by LL Kal El
Post by Cor
Post by Pimpinell@
Post by LL Kal El
[...]
Sorry al ja tebe ne kužim...ja sam rekao da je neselektivan pa blokira i
periferne i moždane histaminske receptore.
Kakve veze po tebi histaminski receptori u mozgu imaju s alergijom is a
mistery to me...
Al nemojmo nepotrebno dalje širiti temu u bespuća molekularne zbiljnosti jer
je bit poruke prenešena postavljaču pitanja...

Pozz
LL Kal El
2009-01-04 02:32:26 UTC
[...]
Gle - ovo sve si gore samo ti naveo i u prvom pasusu je apsolutno jasno i malom djetetu da nisi spomenuo periferne histaminske
recpetore već isključivo centralne.
Što si rekao - točno je, ali nisi bio precizan kad si već prešao u bespuća molekularne (neo)zbiljnosti....
Pimpinell@
2009-01-05 01:10:12 UTC
Post by LL Kal El
I da - Dimidril je:pa-pa.
Samo zato jer izaziva pospanost ili ???
To što je neselektivan , zašto je u ovom mom slučaju bitno..savršeno je
odrađivao svoj posao onda kad je trebao, a što se od njega malo i spavalo
nije ni malo loše za iscrpljeno dijete..
I da..molim da kod svoje argumentacije imate malo srca pri objašnjenjima
imajući u vidu da ipak pričate s laikom, doduše...laikom kojem su dostupne
informacije i ima volje učiti ali i dalje ipak laikom!
I dalje nemam rješenje za situacije ubuduće, osim da nabavim sličan lijek iz
vani, gdje ga ima..i nije izbačen zbog neselektivnosti..?

tnx