izraslina na ručnom zglobu
(prestaro za odgovor)
Pahuljica
2009-02-13 17:37:37 UTC
Prije nekog vremena sam primijetila zadebljanje, tj. izbočinu na donjoj
desnoj strani desnog ručnog zgloba. Na drugoj ruci toga nema. Izraslina nije
bolna niti na dodir. Palo mi je na pamet da bi to mogla biti posljedica rada
s mišem, jer je na mjestu gdje mi ruka dodiruje podlogu kad mi je miš u
ruci. Dr. opće prakse me poslala na rtg da se vidi što bi to moglo biti
(tvrdo je kao kost). Nakon što je vidjela snimke rekla je da nije kost jer
bi se vidjelo i da se očito radi o nekom vezivnom tkivu. Dala mi je uputnicu
za opću kirurgiju.

Zna li netko u koju zagrebačku bolnicu bi bilo najbolje otići, možda
preporuka za nekog doktora? Je li se za to potrebno naručiti? Što mogu
očekivati?

Hvala na odgovorima.
Cor
Možeš očekivati da te pošalju kući zdravu kakva si i došla k njima.
L i l i t h
2009-02-14 13:33:01 UTC
Palo mi je na pamet da bi to mogla biti posljedica rada s mišem, jer je
na mjestu gdje mi ruka dodiruje podlogu kad mi je miš u ruci.
upravo to sto si i rekla. kod mene svi to imaju, a velicina ovisi o kolicini
koristenja misa...

IMO, evolucijom cemo na tom mjestu dobiti kuglicu, ko sto je bila u starim
misevima, pa ribanje o podlogu vise nece biti problem :)
--
SILENCE!!! I KILL YOU!!!