(prestaro za odgovor)
titranje misica
promero
2008-05-22 20:28:42 UTC
pozdrav,

imam 25 god, 189, 92kg..
vec godinu dana mi skoro svakodnevno znaju titrat misici po tijelu. najvise
osjetim kad se ispruzim na fotelju. onda me copi noga ili ruka, a zna cesto
i u trbuh, vrat itd..
krvna slika mi je uredna, puno se krecem, bavim se sportom, idem u
teretanu...
zasto mi se to dogada? stvarno je iritirajuce.
merci!
LL Kal El
2008-05-23 18:56:01 UTC
Post by promero
[...]
Mislim da bi bilo uputno da se obratis neurologu na kompletak neuroloski
pregled - sto je nemoguce ovako preko interneta.
Postoji mogucnost i da udjes u disbalans elektrolita pa eventualno pokusati
sa nadoknadom magnezija ili kakvo izotonicno pice za sve skupa.
River
2008-06-09 11:53:46 UTC
Post by promero
imam 25 god, 189, 92kg..
vec godinu dana mi skoro svakodnevno znaju titrat misici po tijelu.
najvise osjetim kad se ispruzim na fotelju. onda me copi noga ili ruka, a
zna cesto i u trbuh, vrat itd..
vitamini B komplex + magneziji je bilo rje¹enje za mene