(prestaro za odgovor)
Glavobolja
Play
2006-06-07 12:38:13 UTC
Pozdrav grupi,
mene zanima da li netko ima slicnih problema,naime imam strasne glavobolje
koje se pogorsavaju ako je vrijeme lose,to sve skupa mi na neki nacin
djeluje na zeludac pa su cesto puta glavobolje povezane sa povracanjem.Ima
li netko kakav pametan savjet?
Hvala unaprijed.
Argon
2006-06-07 15:04:54 UTC
Post by Play
[...]
Gdje te boli glava? Pojaèava se pokretima, uspravljanjem, ka¹ljanjem,
napinjanjem?
Kakvo je povraæanje? Prethodi glavobolji ili?
Munja
2006-06-07 15:25:25 UTC
Post by Play
[...]
mozes li tocno odrediti gdje te boli ili boli cijela glava ukupno? osjecaj
kao da ce glava eksplodirati ili? kad boli, osjecas li se slabo? je li bol
pulsacijska? bole li i oci? usi iznutra?
:Shar'kY:
2006-06-07 18:42:29 UTC
Post by Play
[...]
Da odes do doktora? Ako sumnjas na migrenu, probaj je sprijeciti, najcesce
mogu osjetiti kada ce me uhvatiti pa je probas obicnim lekadolom ili
neofenom "presijeci" prije nego dodje do takvih bolova.

Ako ne uspije, onda ne gine zomig. No ovo govorim samo u slucaju da je
stvarno migrena a to ti ne mrem dijagnosticirati ja :D
--
Visit us @ http://www.startrek.com.hr
Visit my gallery @ http://sharkaat.deviantart.com
LL - Duracell Zeko
2006-06-07 23:45:29 UTC
Post by Play
[...]
Odakle krece glavobolja? Kako se siri?

Najvjerojatnije najobicnija glavobolja mozda tenzijskog karaktera koja nije
neuobicajena sa promjenom vremena koje u zadnje vrijeme ima u ogromnim
kolicinama. Niti ovaj dio sa povracanjem nije cudan - postoji opdredjeni
osjecaj mucnine ali najvjerojatnije s obzirom na samu glavobolju u sklopu
ostalih simptoma i znakova.
Play
2006-06-08 08:17:07 UTC
Post by LL - Duracell Zeko
Post by Play
[...]
Hvala na odgovoru,glavobolja se najèe¹æe javlja iznad desnog uha pa se ¹iri
prema sredini glave,ponekad mi "udari" u oèi,imam smanjenu koncentraciju.Ima
dana kada nikakva tableta ne pomaŸe,veæ samo mrak,ti¹ina i krevet :) .
LL - Duracell Zeko
2006-06-08 22:22:48 UTC
Post by Play
Post by LL - Duracell Zeko
Post by Play
[...]
Ovo bi dalo naslutiti migrenozno porijeklo - ako ne pomazu slabiji
analgetici: Imigran.
Za potvrdu dijagnoze mozes se obratiti neurologu.
Jozo
2006-06-09 09:27:35 UTC
.
Post by Play
[...]
Svi simptomi i kod mene,...to mi se dogadja cca 1 mjesecno/dvomjesecno...
Ne znam za tebe, no ja sam kod sebe to povezao s ukocenoscu vrata, gornjeg
dijela leða.
+ Ako jos ne pojedem nesto ujutro i eventualno malo sunca uhvatim tjekom
dana...vec oko rucka (12h) jednostavno imam feeleng da cu kasno popodne i
vece imat glavobolju("kljucanje" iza oka i manje iza lijevog uha ) pracenju
povracanjem.
Obicno prodje do jutra, ako ne do jutra, onda do cca 12h sigurno.
Obicno malo masaze vrata djelimicno pomogne.
Marijana Novakovic
2006-06-09 14:59:24 UTC
Post by Play
[...]
Pozdrav!

Isto je i meni jos od kad sam klinka. Nije mi dijagnosticirana migrena,
ali je mom bratu! Najcesce me pogadja kod promjene vremena i isto se
siri preko ociju, osjetljivost na svjetlo i mucnina - nekad tolika da
mucnina prelazi u povracanje i preosjetljivost zeludca na primanje iceg.
Kad se tako nest desi, a voltaren ne djeluje oralno, obicno pomogne "koktel" od
voltarena sa vitaminima b i normabel - direkt u dupe :/
Play
Pozdrav,i veliko hvala svima na trudu puno ste mi pomogli.
LL - Duracell Zeko
2006-06-09 22:03:40 UTC
Post by Jozo
Post by Play
[...]
Ovo vise mirisi na neodgovarajuci polozaj pri spavanju tj, koristenju
neodgovarajuceg jastuka ili kreveta.
Nije migrena vec tenzijska glavobolja koja krece od vrata i siri se preko
potiljka naprijed.
Uglavnom, uspjesno se rjesava analgetski ali preventivno bi tu prije bilo
razmisliti o lezaju.
ohsawa
2006-06-10 18:52:56 UTC
Post by Play
[...]
Vazna je i lokacija glavobolje.Ima nekoliko efikasnih tocaka koje mozes
sam(a) pritisnuti i biti ce lakse.
Pozdrav!
--
http://free-os.t-com.hr/acumedico/
http://www.inet.hr/~dasargac/
Jozo
2006-06-12 09:18:18 UTC
Post by LL - Duracell Zeko
Post by Jozo
[...]
Vrlo lako moguce.
Prije mislim da je rijec o "neznanju" pravilnog polozaja pri spavanju jer
sam promjenio nekoliko lezajeva u zadnjih 5 god.
S druge strane tesko je kontrolirat okretanje jer obicno nisam svjestan sebe
dok spavam. :-)
btw. Hvala na odgovoru.
_page_
2006-06-14 12:55:18 UTC
Hvala na odgovoru,glavobolja se najčešće javlja iznad desnog uha pa se širi
prema sredini glave,ponekad mi "udari" u oči,imam smanjenu koncentraciju.Ima
dana kada nikakva tableta ne pomaže,već samo mrak,tišina i krevet :) .
probaj cafetin, meni pomaže,dosta brzo.čak i ne legnem, nego popijem pa
odem na kafu :)
LL - Duracell Zeko
2006-06-14 21:05:49 UTC
Post by Play
[...]
probaj cafetin, meni pomaŸe,dosta brzo.èak i ne legnem, nego popijem pa
odem na kafu :)
Da, ali ako je tenzijska glavobolja - moze ju izbjeci pa cemu trovanje?!
rIsBo@zapresic.NET
2006-06-16 09:14:55 UTC
Meni glavobolja pocinje iza oka (densog najèe¹æe) pa me pocinje boljeti vrat
(isto desna strana iza uha) i onda se ¹iri na glavu
Predosjecam da ce me poceti boljeti pa onda popijem ketanol ili nesto sl. pa
me prestaje boljeti.,Zna se dogoditi da me glava ne boli 2 ili 3 tjedna i
onda odjednom pocinje cijeli tjedan boljeti.
Probao sam promjeniti i jastuk na kojem spavam,sad imam onaj anatomski i to
malo pomaŸe.