Nalaz urina i ejakulata
(prestaro za odgovor)
HRollins
2008-10-13 15:59:39 UTC
Isao sam, ajmo reci preventivno napraviti bakterioloski nalaz urina i
ejakulata.
Nalazi su slijedeci:

URIN:
KULTIVACIJA AEROBNA
- Kulture ostale sterilne

EJAKULAT:
KULTIVACIJA AEROBNA
- Patogene bakterije nisu izolirane
Napomena: U kulturi poraslo 1000 bakterija/ml, vrste E. faecalis.

Treba li me zabrinjavati ovo zadnje, i o cemu se radi? Sto se moze
dogoditi od ove bakterije, treba li se nekako lijeciti..??

Hvala svima!
Rado
2008-10-13 16:15:05 UTC
Post by HRollins
[...]
Prestani partnera/icu prašiti u krivu rupu i sve će biti ok... ;)
oddparity.org
HRollins
x X x/BBB
2008-10-13 18:01:10 UTC
Post by HRollins
:))) Ma neda u krivu, vec samo u pravu. A mogla bi....barem na moj
rodendan. :)
onda decka nemoj
:)))
HRollins